[Algemeen] Ik heb Rijles

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jij woont in NH begrijp ik (gezien je woonplaats)? Heb je misschien een website met meer info? Heb ook wel interesse!:D

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee, zoals ik al zeg zijn er maar 2 rijscholen in Alkmaar die dit 3 keer in dit jaar aan kunnen bieden.

Het is een pilot van de provincie, die dus de rest bekostigd.
    Het is dus ook niet voor iedereen. Er zijn 3 dagen dit jaar waar in totaal 18 leerlingen mee kunnen doen.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zat je bij Patrick? Ja, ik les bij hem ja. :) Alleen heb ik nu alweer bijna 3 weken niet gelest wegens allerlei omstandigheden. Maar dit soort onzin heb ik dus nu al meerdere keren gehad. En als je dan al sinds begin afgelopen zomer lest lijkt het net alsof je een eeuwigheid bezig bent. :emo: Zit rond de 35 nu, maar ik heb het wel een beetje gehad met dat lessen. 35 Is ook gewoon meer dan genoeg. Moet alleen nog paar dingetjes eruit krijgen. Net wat beter vooruit kijken en soms mis ik wel eens een bordje...

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    op 35 nog borden missen en vooruit kijken, dan mag je nog wel ff hoor :+

Dat had ik ook daar, mocht nog best een tijdje door.. Maar volgens mij heb ik sowieso z'n zeilboot betaald ofzo 8) Met m'n 55 lessen xD

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Die patrick wist niet eens van je dope patta's :lol:
    Wel een droogkloot trouwens :+ En een dikke bak.....A3 1.9 TDI of 2.0 TDI
    Die 2e versnelling was _O_

Nog een mooie met die slipcursus....het met 1 handje rijden en losjes het stuur vasthouden....kreeg een voorbeeld wat er gebeurde als je over een kuil gaat of de stoeprand raakt (in dit geval was het een put met daarnaast een natte baan....de "berm") Je schrikt je i.i.g. de pleuris

Laatst bewerkt: 23 feb 2009
  6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je nu dan met 2 handen rijden?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee maar ga niet met 2 vingers op het stuur zitten....houd i.i.g. het stuur goed vast

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, jammer had wel zin in een slipcursus...:D

Ik betrap mezelf ook regelmatig met één hand aan het stuur. Sluipt er langzaam in en wordt er weleens voor gewaarschuwd. Ga er toch maar eens op letten.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuur nu al af en toe met m'n knie 8) Probeer ik een knoopje uit 't draadje van m'n hands free kitje te halen.. :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doe ik ook altijd op de snelweg icm cruisecontrol :+

Heb altijd al met 1 hand gestuurd, zelf tijdens het lessen. Instructeur had er niet echt een probleem mee als ik tijdens het examen maar met 2 handen ging sturen

11. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur meestal met 1 hand, tenzij ik wat harder ga rijden. En wat bochten moet maken :p

Wel zo veilig.

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij gaan een hoop met 1 hand rijden na het halen van rijbewijs.
    Ben zelf ook nog steeds bezig. Flinke drukte bij de rijschool waardoor je blij bent als je een les hebt. Probeer nog steeds 2 lessen per week te rijden, maar dat lukt niet altijd. Soms 1 les per week en zoals het er naar uit zien een week geen les, tenzij er weer wat vrij komt op een gunstig tijdstip.
    Is vooral mn inzicht wat nog beter moet. Op tijd ergens op reageren en alles op tijd waarnemen, geen spiegeltje of richtingaanwijzer vergeten ed. Ben zelf ook niet iemand die overdreven veel beweegt in de auto, om maar duidelijk aan te geven dat je goed om je heen kijkt en je spiegels gebruikt. Werk nog teveel vanuit mijn ooghoeken. Als ik mn rijbewijs heb, zal ik dat vanzelf snel weer krijgen.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Yes! Eindelijk met een GOEDE kater in de auto gezeten.

Mijn god wat is dat fucking scary. Als je harder dan 130 rijd voel je alles in je maag naar boven kruipen. Ja, ik reed vanochtend i.v.m veiligheid van andere met 2 handjes aan't stuur.

14. Pitakaas

Pitakaas Guest

Ja dat heb ik ook een keer gehad haha. Ik reed nog door rood terwijl ik echt niks doorhad :D.

15. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah geslaagd! :D Ik kwam daar binnen en ik zag een hele aardige vrouw zitten en het ging allemaal super, mocht door Aerdenhout en Bloemendaal rijden echt relaxt! Omkeren ging perfect, stopopdracht ook :D Zo blij dat ik er eindelijk vanaf ben.

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol daar reed ik gister nog, Aerdenhout en Bloemendaal :cool:

Gefeliciteerd man!

Geniet er van :)

17. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Weet je dan zeker dat je niet gewoon nog lam bent?

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Een paar dagen geleden m'n eerste les gehad, vrijdag weer. Heb er zin in :)

19. Pitakaas

Pitakaas Guest

Nee, het was gewoon extreme moeheid. Plus ik was met m'n gedachte ergens anders.
    En er waren nog andere verzachtende omstandigheden, het was zo'n rood stoplicht bij een stuk werkverkeer waar de helft was afgesloten en 2 banen omstebeurt over de linkerbaan moesten. Dit was nog superrustig ook.

Al met al natuurlijk wel een flater :D.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ok, vandaag Rotterdam-rit gehad. Vanuit Bergen op Zoom is dat een uurtje rijden en heb zelf ook nog een uurtje in R'dam zelf gereden.

DE TERING WAT IS HET DAAR DRUK EN CHAOTISCHHHHHHHHHH.

Snelweg rijden is totally awesome tho. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina