Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

1. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ondanks het feit dat ik al twee jaar geregistreerd ben op XBW en meer mee lees dan berichten achterlaat, lijkt het me toch wel zo netjes om me even voor te stellen.

Ik ben Leoni, 23 jaar en in het dagelijks leven studeer in Communicatie en klus ik bij als incassomedewerker bij de DSB Bank. Als ik daarnaast nog wat tijd over heb ben ik druk met gamen, films kijken en mijn vriend (mede-forummer Frangster) of een combinatie daarvan. Ik houd me bezig met allerlei soorten games, van de Sims via Rock Band naar GTA en nog veel meer, op alle huidige consoles, handhelds en de PC. Op Xbox Live ben ik te vinden onder de gamertag Madame Leoni NL.

2. Emma

Emma Guest

Weer terug van weggeweest, en ik wens hierbij dan ook iedere nieuwe member welkom :D

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Emma is back :eek::p

Jij ook welkom terug Emma

:+

4. Esthur

Esthur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hai!

Dan zal ik mij - op verzoek van nightbringer - ook maar even voorstellen! Ik ben Esther, 18 jaar en ik studeer Communicatie in Groningen! Ben trouwens ook op zoek naar een kamer in Groningen.. hint.. hint!! :p

Ik heb in november 2008 een xbox360 gekocht, en ik ben in love met dat ding :) Ik speel eigenlijk alleen maar Gears of War 2 , omdat er nog geen games zijn die hier tegenop kunnen bij mij ! Al is de hoeveelheid aan lag wel irritant!

Mijn gamertag is Esthur.. en dat was het wel!

doeg!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niemand durft wat te zeggen! Dus:

Haaaaaaaaaaaaaaai

:+

Laatst bewerkt: 2 feb 2009
  6. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Wat is dit voor een stortvloed aan vrouwelijke forumleden, hulde aan de female games :D

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op dit prachtige forum.

Leuk dat je ook de Xbox wereld hebt ontdekt en hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven.

1 opmerking maar eigenlijk : een Xbox 360 is geen ding maar een pracht console die respect verdient (tenzij je alles een ding noemt waar je plezier aan beleeft).

p.s negeer de domme opmerkingen die nu gaan volgen aan de hand van mijn post

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt beter zeggen: negeer de hitsige pubertjes hier op het forum. :emo:

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Of beter: negeer dit forum! :9

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Welkom, let niet op de vieze jongens boven mij! :)

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Charmeur dat je der bent Fiasco8)

12. Remco

Remco Guest

Patrick is echt zo'n mooiboy:cool:

Wauw ik heb me hier gewoon nog nooit voorgesteld:

Hallo allemaal,
    Ik ben Remco en ik woon in Woudenberg, oorspronkelijk Rotterdam. Momenteel zit ik in vwo6 en wat ik daarna ga doen is me een raadsel. Qua muziek luister ik vooral naar Hardrock/Punkrock/Metal en zo nu en dan wat BlipBlop.
    Mijn hobby's zijn skateboarden en XBW-en natuurlijk en verder werk ik in de lokale Albert Heijn. Ook ben ik gek op kleding en gaat daar vaak het grootste gedeelte van mijn geld naar toe.
    Daarnaast ben ik een fervent skiƫr en heb ik ook nog eens 5 jaar op wedstrijdskiƫn gezeten, dat was toch niet helemaal mijn ding en ben ik overgestapt naar het freestyle. Als ik dan nog naast mijn bezigheden tijd over heb, hang ik gezellig bij mijn vrienden voor een filmpje of een game-avondje.
    Mijn lievelingskleur is geel of groen, daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik hou ook van zang, dans en toneel, dus misschien dat ik daar nog iets mee ga doen. Wat ik verschrikkelijk vind is van die beukmuziek als techno en weet ik veel hoe het allemaal heet. Sorry voor degenen die dat wel leuk vinden, moeten ze vooral ook vinden, want ik respecteer het wel, maar ik vind het verschrikkelijk en inhoudsloos (dat is al snel als er niet gezongen wordt:cool:).
    Volgens mij heb ik het dan zo allemaal wel gehad.
    Fijne vakantie xbw_0/

Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2009
  13. Emma

Emma Guest

Welkom alle nieuwe mensen!

14. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik me ook maar even voorstellen...

Ik ben Yorick en ik woon in Leersum.

Ik volg een opleiding Medewerker ICT aan het ROC A12 in Ede.
    Hier volg ik een versneld traject. ( Opleiding afronden in 1 jaar ipv 2 jaar. )
    Als ik dit afgerond heb wil ik wel verder gaan in de ICT maar welke richting euhhh... tja... weet ik nog niet...

Mijn hobby's zijn vooral: Me vriendin, Bier drinken :b:, XBW, Xbox360, Computeren en een beetje rondhangen :p

Mijn favoriete muziek is eigenlijk van alles wel wat... House, Hardstyle, Hardcore, Top 40, Rap etc.
    Verder uhh... tja... als je wat wilt weten stuur je maar een PM ofzo... :cool:

_0/

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Welkom Nederlandse snoepjesman 123! :)

16. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Danku :)

Tevens kun je voor alle soorten snoep bij me terecht :)

Van Lolly's tot winegums en van van zuurstokken tot drop :+

17. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jo,

ik ben Laurens van Duijn.
    Werkzaam als systeem beheerder bij een onderdeel van de overheid. (Don't ask, can't tell)
    26 jaartjes oud en vader van 2 kinderen. (6 jaar en een van 1 maand)
    3 jaar getrouwd met mijn vrouwtje en deze week nog een nieuw huis gekocht.:)
    redelijk fanatieke gamer, bezit 2 xboxjes 360 (huiskamer+40 inch lcd, slaapkamer+32 inch lcd)
    ben mijn 6 jarige zoon al aan het trainen op xbox, speelt al zelf lego starwars zonder hulp:)

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  18. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nice Xenn0x. Gefeliciteerd nog met huis en kind!

Alleen houd je 6 jarige asjeblieft weg van GTA. Ik liep eerst stage bij de kleuters en daar mocht 1 zo'n jochie dat gewoon spelen. :{

19. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha uiteraard, hij mag aleen lego starwars, batman en indiana spelen nog.
    en dan gelijk house of dead op de wii:p:lol:

20. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    :p of je laat hem gewoon lips spelen:p of ... of...
    en btw nog gefiliciteerd met je dochter

Deel Deze Pagina