[Nieuws] Vliegtuig Crash Amsterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 feb 2009.

1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zucht, nutteloze ramptoerist dat je bent. Jij denkt dat ze jou netjes aan kleden als je net dat vliegtuig uit getrokken word? Je krijgt een laken over je heen i.v.m het weer, om je warm te houden. Je verkeerd na zo'n ongeluk in SHOCK. Misschien dat je enig idee hebt wat dat inhoud?

Er is nu wel bevestigd dat er meer dan 5 doden zijn. Echt fucked up dit.

[EDIT]
    Enigste, ik ben Brabants :)
    Grote foto, kijk maar eens goed. Je ziet iemand die afgedekt is, wil niet GELIJK zeggen dat deze persoon dood is hoor.

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Bij een vliegtuigramp (bij alle rampen trouwens) is het de eerste paar uur gewoon gissen. Er worden aantallen genoemd, dingen gezien en gezegd die uiteindelijk niet overeenkomen met de werkelijkheid. Zo werkt het gewoon, dus het is inderdaad gewoon afwachten.

Toen de Bijlmerramp plaatsvond woonde ik daar 2 flats voor. Hij is toen over onze flat heengevlogen, dus dat was even schrikken zeg maar. Ook toen werd er zo veel gezegd in die eerste paar uur, waarvan er bijna niets klopte. Voorbeeldje, de buurt waar het vliegtuig was neergestort was het eerste uur niet duidelijk, toch werd er gewoon een flat genoemd die het helemaal niet was. Ik kan je zeggen dat familie en vrienden dat niet echt leuk vonden.

Ik denk dus dat er nog helemaal niets zeker is. Ik zeg dus niet dat er geen doden zijn gevallen of hoeveel, maar dat er nog niets zeker is voor ons als buitenstaander.

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    pff hoor net 9 doden, 6 passagiers en 3 leden uit de cockpit aldus NOS

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dankje :)

Er maar gelijk vanuit gaan dat er doden zijn gevallen is echt ... niet zo vaag reageren. Het is een ongeluk, een klote ongeluk. Hoef je niet gelijk zo vaag te reageren alsof je alles maar weet.

Wacht eerst maar af totdat er meer nieuws is, totdat we CONCREET nieuws hebben. Momenteel is het nog één grote chaos.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Om half twee weten we denk ik een hoop meer.

6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zater er trouwens veel NLers in of niet?

Op ad.nl staat trouwens veel nieuws.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Er zouden best wat Nederlanders in dat vliegtuig kunnen zitten. Die passagiers lijst word pas vanavond tijdens het avond nieuws bekend gemaakt. Dan zullen we HOOGST waarschijnlijk ook ALLES weten.

3 mensen dood in de cabine? Vaag. Het vliegtuig ging met z'n staart toch eerst de grond in? Vandaar dat dat gedeelte ook afgebroken is.

8. GomoRra

GomoRra Guest

Wat ga je nou dom praten, heb je de beelden wel gezien? Die mensen liggen daar op de grond met een wit doek om ze heen en niemand heeft er aandacht voor.. Dus jij zegt dat die daar in shock liggen?? Lekker in het akkerland terwijl de eerste lege ambulances al weg rijden... Wouw!

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je net die passagier hoort... vreselijk moet dat zijn

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bekijk die foto's op de vorige pagina nou eens. Mensen worden TER PLEKKE gestabiliseerd om ze vervolgens naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis te rijden.

Ja, lekker!

Meneer, u heeft 8 gebroken ribben, maar we rijden u NU naar het ziekenhuis zonder verdoving of whatever. Gaat u maar zitten?

Denk nou toch is logisch na vent.

11. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    pers conferentie is bezig

9 doden 50 gewonden op dit moment..

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
  13. GomoRra

GomoRra Guest

Damn kan iemand deze Turkse Airways vent vertellen dat er doden zijn?

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat ben jij een natnek zeg.
    Ik heb NERGENS ontkent dat er GEEN doden zijn. Jij gaat er toch maar gelijk vanuit dat iemand met een doek over zich heen dood is?

Jezus, tuurlijk zijn er doden. Echt hé :emo:

Kijk! Mensen onder een witte deken. Die zijn vast dood! :eek: Nee sukkel, die worden geholpen. Er zijn doden gevallen, dat heb je mij niet zien of horen ontkennen.

15. GomoRra

GomoRra Guest

http://www.nufoto.nl/fotos/91675/vliegtuigcrash-op-schiphol.html

Kijk daar liggen ze in schok

16. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    nou komop heren, niet zo kissebisse. Wat vonden jullie van de persconferentie?

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Even voor de duidelijkheid ...

Zo, voor de intellectueel. Een fotograaf weet niet aan de hand van een foto of iemand dood is? Of wel soms? Maar de gast boven mij weet schijnbaar alles door mentale krachten en voelt dat mensen dood zijn die onder een wit kleed liggen. Godsamme, wat raar! Nieuwe Uri Geller!?

I rest my case, nu ga ik verder met discussieren over dit ongeluk.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Duidelijk. Ze kunnen niet veel vertellen natuurlijk.

Heeft er veel van weg dat het vliegtuig stalde. Hij vloog langzaam en opeens hangt die bijna stil en valt de staart naar beneden.

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Persconferentie was best nutteloos. Tenminste ik heb niets nieuws gehoord. Maar ik vind het wel redelijk raar dat er piloten omgekomen zijn.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nogal? Misschien het vermogen kwijt? Met landen is de neus altijd omhoog...

Heb de conferentie niet gezien. Vind het inderdaad ERG raar dat er piloten om het leven zijn gekomen? Een cabine voor personeel is over het algemeen veel kleiner. De "tube" waar passagiers in zitten is kwetsbaarder dan zo'n kleine cabine. Scheuren, druk, metaalmoeheid noem het maar op.

Staart eerst? Hmmm :'-( Kom maar op met die data van de Black Box.

Deel Deze Pagina