[Nieuws] Vliegtuig Crash Amsterdam

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 feb 2009.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Beeeetje vreeemd.
    Doden zijn er jammergenoeg zoiezo gevallen, dat is duidelijk.
    Vanavond kunnen we de preciese aantallen horen...

2. GomoRra

GomoRra Guest

Volgens ooggetuigen probeerde het vliegtuig nog iets op te stijgen waardoor de staart tegen de grond kwam, waardoor het voorste deel van het vliegtuig hard op de grond klapten en daarbij in 3 stukken brak. Klinkt best logisch

3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    mensen in een zwarte zak zijn dood, ben zelf nu in adam ,tzag er niet goed uit

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Op de foto's is het middenstuk + staart er compleet afgescheurd. Hoe kan het dan in GODSNAAM zo zijn dat er 3 piloten om het leven zijn gekomen?

Als ik de foto's bekijk ziet de cockpit ( m.u.v de kreukelzone op de neus ) er nog redelijk fatsoenlijk uit.

5. GomoRra

GomoRra Guest

Ach je kan je nek breken door de klap ofzo...

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat journalisten mensen in de aankomsthal gaan interviewen. Opzouten die mensen weten toch ook niets en zijn ook in shock. Respectloos.

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kan best ja. Maar dan nog, het is allemaal nog erg vaag. Het is niet zo dat zo'n vliegtuig NIET de laatste veiligheids snufjes heeft toch?

@HT
    Ja, opzouten. Maargoed, daarvoor ben je journalist.

8. GomoRra

GomoRra Guest

Het zijn iedegeval niet de slachtoffers uit het vliegtuig, want dat zou veel erger zijn:)

9. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Daar ben ik het met je eens. Vooral in het begin zag je sommige mensen zich echt al weg willen draaien van het gesprek : teken dus dat ze klaar zijn met het gesprek. En dan nog willen sommige journalisten doorvragen.

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Daar zijn ze journalist voor, het klinkt botter dan dat het is, maar het is wel zo. Elke nieuwszender wil de "scoop" hebben door met overlevenden / gewonden te praten. Ik zou zo'n vent een ram verkopen en vervolgens weglopen. Gaat hem niks aan, bah.

[EDIT]
    NOS.NL vermeld dat de motoren van het vliegtuig zijn uitgevallen. Is nog niet bewezen.

11. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

ze hebben die vrouw van de meiden van hallal proberen te bellen die zat in het vliegtuig

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    9 doden en 25 zwaargewonden terwijl er eerst, door Turkse instanties, werd beweerd dat er geen doden waren gevallen. Dat laatste vond ik sowieso al vreemd als je het wrak zag. Best heftig allemaal. Laten we hopen dat het hierbij blijft en dat de zwaargewonden er bovenop komen.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Damn, ik hoorde het in de klas, mensen uit me klas wonen er in de buurt zeiden ze..
    9 doden is wat ik heb gehoord, hier maken mensen ruzie over wat het dodental was, ach het is maar waar je zin in hebt

Laatst bewerkt: 25 feb 2009
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat er gewoon te weinig kerosine aanwezig was. En dat die daarom niet in brand is gevlogen. Mensen die een beetje weten hoe vliegtuigen werken weten als je te langzaam vliegt dat die begint te stallen en dan gewoon naar achter valt dat verklaard ook dat die op zijn staart is gevallen en zo gebroken is.

Nog 25 zwaargewonden dus het dodental zal wel oplopen.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, helemaal niet respectloos, dat is het vak van journalist. Veel van deze mensen hadden volgens mij ook al telefoontjes gehad van de slachtoffers.
    Het journaille wil info, mensen willen hun verhaal kwijt.

Laten we met z'n allen wachten tot het nieuws naar ons toe komt, dan weten we over 3 maanden nog eens hoe en wat :+

Maarre, ik keek net even Ned 1, en ze hadden de microfoon open laten staan, veel gekut en gehoer omdat hij een telefoonnummer niet kon vinden.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik snap het hun vak is. Maar toch blijft het respectloos. Een vrouw staat daar jankend en helemaal verward en dan het lef hebben om te vragen of ze wat meer weet.

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tja ik begrijp jou ook goed, maar dit is hun vak ook inderdaad. Hun moeten met zo goed en betrouwbaar mogelijke bronnen bij hun baas zien te komen. Iedereen wilt meer nieuws.

18. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Onee hea, ik ga op 26 April met het vliegtuig naar Turkije!

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mazzel dat je vandaag dan niet terugkwam uit Turkije. Dat scheelde inderdaad niet veel.

20. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Zak hooi

Deel Deze Pagina