Hmm, ik herken mezelf bijna volledig in die quote van Zeroine. Vind het moeilijk om in grote gezelschappen te praten, heb altijd een gevoel van 'schaamte', alsof iedereen me raar vind. Waneer ik me wat meer op me gemak voel, bijvoorbeeld bij een goede vriend, durf ik veel meer. Uitgaan is met mij ook een ramp, want ik durf niet echt 'los' (zoals ze het altijd noemen) te gaan. Daarom zet ik het meestal maar op een drinken, zodat ik vanzelf wat 'losser' wordt, maar het wil niet altijd helpen.
Het liefst ben ik gewoon alleen. Ik kan mezelf uren vermaken door muziek op te zetten en een beetje naar het forum te staren.
Dit gaat ook allemaal ten koste van mijn school, doe nu een HBO studie, hoeft dus niet verplicht college te volgen, ik skip dan ook standaard een aantal colleges.
Echter probeer ik mijn gevoel zoveel mogelijk te onderdrukken en ga ik gewoon uit en naar concerten.
Heb ook enorm wisselende stemmingen, de ene keer kom ik bij iedereen heel enthousiast over, maar op een gegeven moment is het op.
*Schaamt zich*
Klik om te vergroten...