De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Die drie zijn nauwelijks in beeld geweest inderdaad, maar wat meer respect voor Raúl mag wel. 'Oh, deed jij ook nog mee?', 'Zijn tijd is geweest, net als die van Guti.'.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kon Snoeks sowieso wel schieten met zijn gezeik en al die veren in de kont van de scheids. Gadver wat een dramatische commentator is het toch.

Maar Liverpool wist er toch nog wat uit te halen uiteindelijk dus dat kan me allemaal weinig boeien \o/

3. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is de eerste leg toch saai in de afvalrondes, al dat verdedigende lelijke voetbal. Behalve Arsenal natuurlijk, maar zij zijn cooooool.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Liverpoooooooool _O_ Genieten! En dat in Bernabeu :9 En terecht ook.

Doet Inter het van de Zuid-Europese ploegen vs de Engelse ploegen nog het beste qua resultaat, met het minste spel én tegen de beste ploeg :lol:

5. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff.. Bayern Munchen. Wat is Ribery toch goed zeg _O_

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bayern met 5-0 gewonnen. Is een logische uitkomst van die wedstrijd. Dat Sporting Lissabon ( Portugal de blabla ) is nooit verder gekomen dan de groepsfase, zou schandalig zijn als Bayern hier NIET met 5-0 van zou winnen.

Liverpoooooool! _O_ Heerlijk! Moet Snoeks gelijk geven over Torres, ik vond hem maar een beetje heen-en-weer kakken en niet echt een fitte / sportieve indruk maken. Ach, Atleticó hé? Misschien was de druk in Bernabeau te hoog?

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb zin in Ajax - Fiorentina vandaag! :D

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was echt een genot die wedstrijd. Die Benitez verkracht het voetbal met zijn tactische schaakspel.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hij wint wel :) Maargoed, mensen op VI.nl zeggen dat Benitez dit weekeinde niet haalt. Waarom zou ik niet weten.

Vind het wel jammer dat hij niet meer invloed heeft op de Transfers van Liverpool. Ik vind Torres een beetje een rare indruk achterlaten de laatste tijd, zo van : "Ik wil hier echt weg".

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Liverpool was toch druk bezig om het contract met Benitez te verlengen?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, maar Benitez heeft niet zoveel zin in dat nieuwe contract. Hij wil MEER kunnen regelen binnen de club zelf, daarom heeft hij het eerste contract geweigerd. Liverpool zit trouwens nog steeds in de schulden, lees pas net weer iets over hun "nieuwe" stadion.

Vind overigens dat Babel wel meer speel minuten mag hebben. Babel - Torres - Kuyt in de spits.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Winnen in Bernabeu = genieten.

13. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd, dat is ook een kwaliteit.

Bedroevend slechte start van de wedstrijd gistr. De laatste 15 mins van 1e helft ging beter. Helaas kapte mijn internet net voor de 2e helft, dus daar heb ik niks van gezien.

Maar een onverwachte start, had meer verwacht. Maja tegen guus sta je psychisch al achter... en molinaro stond gigantisch te blunderen...gelukkig dat we die penalty niet tegen kregen, had makkelijk gegeven kunnen worden.

Helaas nog meer vervelend nieuws, maar zat er al aan te komen. Nedved stopt na dit seizoen.:'-(

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    In dit geval puur geluk :9

Juve heeft nog een kans. Chelsea is niet best in vorm en Juve is in staat om alles in één wedstrijd te leggen. 't Was wel een bedroevende pot trouwens zeg, net als de avond er voor...

15. GomoRra

GomoRra Guest

Gaat Winnen!!!!!!!!!!!!!

16. 39ace39

39ace39 Guest

mja wordt 1-1

17. GomoRra

GomoRra Guest

Dat zou voldoende zijn:thumbs:

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax gaat door. Hoe dan ook.

Het kan dooien, het kan vriezen
    We kunnen winnen en verliezen
    Maar een betere club dan Ajax is er niet!

19. GomoRra

GomoRra Guest

:thumbs:

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    1-0 voor HSV

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina