Enoh pakte echt vroeg geel, was wel ff bang dat hij het niet 90minuten vol ging houden met hoe hij speelde in het begin.
Emanuelson vond ik tegenvallen, en wtf is up met dat kraagje .
Vermeer was echt een baas achterin, aan het doelpunt kon hij niets doen en door zijn adequaat ingrijpen misschien nog wel 3-4 100% kansen eruit gehaald. Een aap in de goeie zin van het woord Very Happy.
Leo viel ook lekker in, energiek en ja lekker doelpunt. Hij kreeg hem natuurlijk met geluk (of misschien was het wel zo bedoelt en is hij gewoon een genie ) mee, maar hij rondde hem toch lekker af.
En die Felippe...man man man...dat hij zonder kaart het veld verliet is gewoon echt omdat de scheids zijn ballen nog niet waren ingezakt denk echt een schandalige actie op gregory.
En de scheids, die vond ik toch echt tegenvallen. Hij floot niet zo zeer heel slecht, maar ik voelde toch een voordeel voor die spaghettislurpers. Hij had zeker een paar keer meer geel aan hun kunnen geven en misschien zelfs Mutu zijn tweede. Hij liet ze toch te makkelijk wegkomen af en toe, al vond ik die van Zauri waar hij geel voor kreeg niet eens zo'n erge overtreding, helemaal in vergelijking tot onze vrindelijke vrind Felippe
Laatst bewerkt: 27 feb 2009