1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 15]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat jij daar nog Europees voetbal voor nodig hebt :+ En dan is dit nog niet eens zo'n supersaaie wedstrijd voor Eredivisie begrippen :cool:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik vind m wel vermakelijk, heb ze een stuk saaier gezien (Real-Liverpool anyone ? :D)
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Penalty, en rood voor Collina.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij geeft zichzelf rood?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Heerenveen, nice :cool:
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, hoe heet die speler? :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Culina ;)
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat PSV nou juist verliest in de laatste minuut doet me dan weer goed. :+ De verlosser 'Ola' was niet echt in goede doen gisteren. Desondanks vond ik PSV toch wel aardig voetballen in de eerste helft.
     
  9. vPx Secour

    vPx Secour Guest

    Real - Liverpool was zeker niet saai, zeer aanvallend.
    Dat er maar 1 goal gescoort werd maakte die wedstrijd echt niet saai.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bleh.. wat een kutuitslag!:x..

    Net weer in de laatste minuut.. Zat er gewoon echt aan te komen die tegengoal. Ola was niet in goede doen en Mendez moet er echt al helemaal uitgegooid worden want wat is dat een prutser zeg! Echt de enige speler van PSV die er van mij zo uit mag worden gehaald. Zet daar dan Bakkal neer... Maarja nu is de kans op CL voetbal al helemaal verkeken en dan maar voor UEFA voetbal gaan.. Hopelijk komen Ooijer en v. Bommel volgend seizoen in de ploeg voor wat meer pit!
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het is nu echt heeeelemaal verkeken nu Ajax in een paar wedstrijden tijd tig keer verliest en Twente heel de tijd een minimale overwinning behaalt. :x Daarbij kunnen ze volgende week weer 3 punten terugpakken. Tuurlijk is het moeilijk, maar dat was het eerder ook al. Die overdramatische onzin is ook weer niet nodig.
     
  12. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Scheidsrechter doet alles verkeerd de hele wedstrijd, gelukkig wel redelijk beide kanten op. Eerste wat die goed is die penalty. Vervolgens vond ik rood weer overdreven.
    Werkelijkwaar niet te geloven, eerste helft was echt een leuke wedstrijd kansen over en weer, maar PSV was wel beter. De 2-1 was dan ook terecht. Maar het verschil met de 2e helft en direct die 3-3 alweer, zo knullig. Issakson mag van mij deruit. Als die uit zijn doel komt houd ik me hart vast. bij de 2e goal ziet hij er weer zo laf uit, alsof hij de bal niet wilt.
    Daarentegen Vermeer die springt overal voor. Vind ik echt een hele goede. Wat interreseert mij het dat hij niet zo goed voetballend is, goal schoon houden, enige wat telt.

    Die reeks van 5 verloopt helaas niet helemaal goed, en volgende week ook nog uit bij FC Twente en daarna bij Feyenoord. Hopen op europees voetbal.
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Maar Twente en AZ zijn gewoon constant de beste over het hele seizoen. PSV draait nu wel weer lekker maar het begin van het seizoen was drama. Nu helaas dan weer ongelukkig verloren..
     
  14. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, ik heb wel enige realiteitszin.

    Gaat AZ vanavond 3 punten verspelen?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Weer gelijkspel, Arsenal gaat het nog moeilijk krijgen om de 4de plaats te behalen. Liverpool wel verloren :cool:
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, AZ wint met 2 - 0. :)
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    AZ wint wel..

    Vanmiddag trouwens op Sport1 Everton-WBA gekeken. Donk en Zuiverloon beide in de basis en valt op dat Zuiverloon echt goed is! Speelde echt goede wedstrijd, misschien een rechtsback voor in Oranje??

    Chelsea kwam trouwens goed weg nog met 2-1, in de laatste minuut Lampard met 'gelukkige' kopbal.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Liverpool gekeken, vond ze heel matig spelen. Ze probeerde druk te zetten: Kuyt miste een intikkertje, en Ben nogwat misde ook een grote kans, maar echt dreigend waren ze niet. Toen kwam Middlesbrough er eindelijk een keertje goed uit, en was het 0 - 2.
     
  19. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kwam er ineens achter dat ik bijles had dus Chelsea was net begonnen werd er ineens aangebeld :x:9.. Wel relaxt die 10 dagen gratis Sport1.. Sport1HD valt me beetje tegen die wedstrijden, ipv Chelsea, Liverpool of Arsenal vandaag werden de CL wedstrijden herhaalt en tijdens de CL werd Lyon-Barcelona uitgezonden ipv Inter-ManU (dat veel meer kijkers zou trekken).
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Werd die niet al op de niet-commerciële uitgezonden? ;) Ze gaan bewust niet hetzelfde filmpje afdraaien omdat ze die concurrentie geheid verliezen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina