[Manga] Bleach & Naruto

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nightbringer, 8 feb 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand gelezen vandaag? Ben benieuwd naar hoe dat verder gaat met Ulquiorra.

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kijk altijd wel die Bleach Manga's maar die zijn altijd met veel minder tekst als die van Naruto/ anderen. Beetje saai.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    - Inoue is übersterk geworden (door Hollow powers?)
    - Ichigo krijgt weeral een resolve boost door dat Inoue in gevaar komt (eventueel Inoue die dood gaat, maar niet vergeten dat dit Bleach is)
    - Hichigo komt Ichigo weeral tonen dat hij zuigt

Lijken met de 3 meest logische mogelijkheden, natuurlijk zijn er nog genoeg andere mogelijkheden.

Bleach is dan ook maar op vechten gefocused terwijl het bij Naruto meer om het verhaal gaat. Hoop trouwens niet dat Hinata dood is, want dan ben ik dik pissed :mad:.

Voorstel:
    Wat zouden jullie er van zeggen als wet dit het manga topic van Bleach en Naruto?

Voor beiden apart een topic is helemaal niet genoeg animo en beiden series lijken me wel verschillend genoeg om geen verwarring te veroorzaken over wat je juist bezig bent.

4. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk wordt Hinata wonderbaarlijk gered door Naruto.
    Maar het zal vast wel weer Neji worden ofzo.
    2 topics in 1 lijkt me wel goed. Dat zou in principe ook wel kunnen met de Anime versie van beiden lijkt mij zo.

5. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ohja, 6-tails kujbi. was te verwachten na de actie die Hinata deed. ook wel eens een andere kant gezien van haar.

blijft 1 van mijn favo karakters.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hichigo komt gewoon ff de koning van z'n troon stoten.

En maak deze topic maar voor bleach en naruto (manga:))

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, we kunnen ook gewoon één apart manga-topic maken. Want zelfs dan is er nog weinig animo. :+

En Pegas, de drie mogelijke verklaringen om Ichigo te redden, zijn precies de drie die ik me ook al bedacht had. Echt zo voorspelbaar allemaal. ^^ Vierde mogelijkheid is nog dat die Vaizards één of andere magische verschijning doen, dunno.

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik liep zo'n 100 chapters achter, dus ik heb het een beetje bijgelezen.
    Het is geen "20th Century Boys" maar wel erg leuk om te volgen, ben een sucker voor vecht manga's met een dbz esque gevoel. Ben trouwens niet onder de indruk van hoe de auteur de Espada transformaties geeft, want sommigen passen gewoonweg niet in de hele setting van Soul Society/Shinigami/Zanpakutou.

Trouwens nu dat masker van Ichigo compleet is met zwarte strepen en al ziet het er erg bruut uit:

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Kunnen we ook doen natuurlijk. Wat zegt de rest hierover?

Heb alvast de titel veranderd naar Bleach & Naruto. Startpost over Naruto komt er ooit wel eens bij als ik tijd en zin heb :+.

Denk dat de Vaizard eerder zullen verschijnen op het slagveld van de Captains en de top 3 Espada/Aizen. Kunnen ze zowel SS als Aizen confronteren.

Ziet er inderdaad bruut uit, al ben ik van mening dat dit slechts een tussenfase is. Nu zijn zijn Shinigami en Hollow krachten mooi gebalanceerd (wit/zwart), maar van het moment dat Hichigo nog eens opduikt en/of Ichigo nog beter wordt met zijn Hollow krachten dat de andere kant ook zwarte strepen gaat krijgen tot dat het masker volstaat met die zwarte strepen.

10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Toen Ichigo aan het trainen was met de Vaizards, in die vreemde ondergrondse ruimte, deed er op een gegeven moment zo'n vreemde transformatie zich voort. Dat was een moment dat Ichigo zelfs Hollow-achtige armen en benen had, etc. Dus misschien krijgen we daar meer van te zien.
    Trouwens, zit opeens te denken hè. Wanneer Ichigo met Uruhara traint, beland hij op een gegeven moment in die kuil. Daar wordt hij toch deels Hollow? Is al weer zo lang geleden dat ik het niet meer weet. :+ Want als dat zo is, dan heeft Urahara eigenlijk hetzelfde gedaan als Aizen met heleboel van de huidige Vaizards toen zij Captains ware. Roight?

*informatie overload*

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Min of meer. Bij de Vaizards hebben ze de hollow op de een of de andere manier op hun Shinigami soul geforceerd terwijl bij Ichigo de Hollow samen met zijn Shinigami krachten zijn geboren wat Ichigo eigenlijn een perfecte hybride maakt. Ook zit er een groot verschil tussen de masker van Ichigo en de andere Vaizard. De Vaizards hun maskers bevatten geen zwarten markeringen, buiten die van Hiyoro. Maar de zwarte markeringen bij haar zijn onveranderd van toen dat ze in Hollow veranderen tot in het heden terwijl bij Ichigo een duidelijk verschil is tussen toen en nu.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jaja. Shit, moet je allemaal goed over nadenken. Hihi.

13. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    heb ff de manga herlezen en moet toch zeggen dat ik ferm geschrokken ben hoeveel ik vergeten was. weet nu terug hoe het allemaal gegaan is.

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Damn, waar de fack blijft hichigo xD.

Naruto chapter was wel leuk, alleen maar boem boem boem ma'ja.

Bleach chapter ach ulqi is nu level 2 ofzo en ichigo is dood kennelijk...

15. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    weeral? ga nu het nieuwste hoofdstuk eens lezen.

EDIT: haha, die gezichtsuitdrukking op p14
    denk toch wel dat hichigo terug zal komen het volgende hoofdstuk.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dood? Dit is Bleach... en het is niet de eerste keer dat Ulq dit Ichigo aan doet. Alleen is het gat dit keer groter en dieper :+.

My guess is dat Inoue Ichigo gaat proberen te healen en Ishida Ulq probeert af te leiden en/of Inoue gaat op Ulq af... whatever. Weet alleen dat dit het perfect moment is voor Hichigo om te verschijnen. Niet alleen is Ichigo uitgeput, maar kan Hichigo dit ook overleven door zijn rapid generation (gevecht Hichigo vs Vaizards) en is de reaitsu van Hichigo hoger dan die van Ulq (heeft Ulq zelf gezegd toen hij voor eerst Ichigo ontmoette).

Naruto was deftig, maar niets speciaal.

17. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Dood heeft een andere betekenis in bleach, oftewel bijna niet meer levend. (met nadruk op bijna)

18. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Mja, dan is het geen dood meer hé. Dan is het schijndood hé. Enigste manier waarop Ichigo dood kan zijn is dat hij werkelijk dood is en dat hij een chapter of 2 later door Inoue weer tot leven wordt gewekt :+.

19. AraXiS

Leuk Bevonden:
    4
    vraag mij eigenlijk af wat er met het lichaam van ichigo zou gebeuren als hij dood gaat in shinigami mode

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Bleach en Naruto waren weer leuk, Hichigo zal ook wel binnenkort naar een soort level 2 gaan, want hoe anders kan hij vechten met Ulquiorra. Maar tot die tijd zal het wel tussen Ishida zijn, en de taak van Inoue om Ichigo weer op de been te zetten.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2009

Deel Deze Pagina