1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    die Flow-bindingen zijn idd ideaal, hebben vrienden van me. Ik denk dat ik voor allround ski's ga wanneer ik ze koop. Hou van snelheid en racen, maar ook van offpiste en een beetje jumpen :+
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Ik heb zelf freeride ski's van Dynastar, de Troublemakers. Net iets stijver dan een een freestyle ski, maar je kan er ook gewoon nog lekker mee raggen op een piste, wat ik toch ook wel heel veel doe:)
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Tip: neem geen flow bindingen. Wil je meer feeling/controle over je board, neem strap!
    Maar als je net bezig bent met snowboarden is flow zeker prima. Alleen zou ik dan nog lekker blijven huren.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nee uiteraard . ik ga niet op een crappy board staan alleen voor de onderkant. Ik ga eerst kijken welk board bij mij past en welk ik het best kan nemen. daarna ga ik kijken of zo'n onderkant mogelijk is.
     
  5. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Kán dat? Ik heb zelf strap-bindingen, en heb het idee dat het board eerder in tweeën breekt dan dat ik uit de bindingen schiet..
     
  6. Pitakaas

    Pitakaas Guest

    Skibindingen zijn gemaakt om 'uit te gaan' als je bepaald valt, en dan vliegen je ski's weg. Deze hebben echter een eigen rem. Snowboards gaan niet uit als je valt!!
     
  7. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens. Eerst had ik ook Flow bindingen, maar soms ging één voet los zonder dat ik er iets van merkte, wat resulteerde in vallen. Ook zitten strap bindingen strakker waardoor je inderdaad meer controle over je board krijgt.
     
  8. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan, daarom is het er, ikzelf vind het overigens ook zinloos hoor en gebruik daarom dus ook niet.
     
  9. Remco

    Remco Guest

    Sure, whatever you want, mijn broer doet gewoon 720's en die heeft feeling zat;) Ook een gast bij het Burton park in ons gebied deed een Barrel Roll en die had ook Flow bindingen.
    M'n broer beat mij zelfs op de muur van chavanette, de moeilijkste en steilste piste van Zwitserland en omstreken. Strap bindingen breken sneller.
    Daarom heb ik ze ook zo strak staan, eerst vielen ze bij mij uit elke keer dat ik achteruit landde, super irritant.
     
  10. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    niks is leuker op de piste dan een beginnende skier die onderuit gaat en zelf onderaan de piste beland, terwijl zijn skies nog ergens halverwege of bovenaan zijn achtergebleven, ik krijg nooit genoeg van dat gedoe, hilarisch.
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat het gewoon persoonlijk is, wat je het lekkerst vind zitten.
    ik denk dat ik ook gewoon voor strap bindingen ga. heb ik voor mijn gevoel(!) het meest controlle over het board
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil binnenkort eigenlijk even naar Duijvestein wintersport. Daar is het nu 30 procent korting. Ik wil wat nieuwe spullen halen:

    Anon Figment Printed
    [​IMG]

    en

    Analog Perimeter Jacket.
    [​IMG]

    of

    Special Blend Utility Jacket
    [​IMG]

    en ik wil ook nog zo'n backprotector.

    Trouwens, als je voor straps gaat: Ga dan voor nose straps.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zou voor de Analog Perimeter Jacket gaan, ziet er echt gaaf uit!
     
  14. Remco

    Remco Guest

    Sowieso Analog dude:) Ook hier maar even mijn aankoop laten zien, aangezien ik het toch voornamelijk voor de wintersport ga gebruiken:
    [​IMG]
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Special Blend Utility Jacket vind ik dan weer mooier, maar oké.

    Wil ook gaan beginnen :mad: Heb iemand gevonden die gratis mag en iemand mag meenemen though, dus binnenkort gaat het er van komen denk :D:D:D.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    AH die zag ik ook staan op dailyoffers.nl. Ben benieuwd. Is dat een beetje een fatsoenlijke camera eigenlijk? Het lijkt me wel vet, die 1st person view. In een backflip of een 720 :p
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  19. Remco

    Remco Guest

    We zullen het zien, ik hoop 'em morgen of overmorgen binnen te krijgen.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben benieuwd. :)
     

Deel Deze Pagina