Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar een ranking systeem ala Halo dan, trueskill tot level 50. Vond het erg leuk om steeds tegen betere tegenstanders te spelen, en te zien dat ik zelf ook beter werd.

Nu zegt je ranking helemaal niets, en je hebt er ook geen zak aan.

2. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat zit er al in. Ranking systeem van 1 t/m 5.

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    dan lees je toch lekker niet goed.

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het rank systeem wat er nu in zit is gebaseerd op TrueSkill. Dat gaat dus van rank 1 t/m 5.

Er komt nu een ranksysteem in wat gebaseerd is op experience-points. Dus RPG-style.

Wat betreft Halo 3, dat is veel uitgebreider. Maar niet veel anders dan zoals Gears nu.

Ik lees niet verkeerd. Jij beweert iets wat er wel al is.

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is er dus helemaal niet, er is nu een ranking systeem 1-5 ik wil graag een ranking systeem 1-50 heeeeeeel erg groot verschil, omdat kleinere veranderingen al zichtbaar zijn.

Het hele RPG gebeuren kan me gestolen worden, wat heb je eraan? Het is niet zo dat iemand die meer punten heeft beter is, hij speelt gewoon vaker.

En je krijgt er niet ala CoD extra's voor.

Wat is de meerwaarde dan?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik word knetter van dit spel in de co-op...bug naar bug naar bug. Helemaal het stuk in het voertuig is drama. Ik zie mannetjes die mijn co-op partner (over live) niet ziet en andersom. Mannetjes gaan dood en worden door middel van een ontzichtbaar touw oid weer overeind gertrokken en aan het einde van het level komt die stomme spin niet. Volgens een topic op gamespot kunnen we nu weer overnieuw beginnen :mad:

7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet hoe dat kan, in de mp zitten idd veel bugs/laggs enzovoorts, maar de sp is geweldig:eek:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel maf. Zelf weinig last van bugs in co-op campagin.
    Paar kleine dingetjes wel. Als iemand dood is gegaan en je checkpoint opnieuw doet, is de een soms al tijdje aan het spelen, voordat de ander pas wat kan doen. Die staat dan ook nog eens in de verkeerde richting, waardoor je zo van hem wegloopt en je er een paar tellen later achter komt dat je de verkeerde kant op loopt en de ander al weer even bezig is.

Viel me sinds kort op dat Locust die down zijn, in het bijzijn van de Kantus, weer overeind gaan staan (onzichtbaar omhoog getrokken worden). Wellicht dat je dat bedoeld met het onzichtbare touw?

Volgens mij had iemand eens problemen bij die toren, die ie niet kapot kon schieten. Zelf moesten we gisteravond even wachten en door rijden, voordat we toren pas kapot konden schieten. Normaal zei ie het gelijk nadat we de laatste gast neergeschoten hadden.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  9. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zelf vind het niet jammer, Altijd rang 2 geweest Oftewel Rang 5, Here i come!

Offtopic: Me xbox is na 2 dagen al in frankfurt :)!

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Weet iemand waar ik de Hammer of Dawn kan vinden?

Ik moet ermee iemand neerknallen zodat ik de achievement krijg dat ik alle wapens heb gebruikt............

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow ja dat is ook zo'n leuke. Op insane zijn de turrets op dat gedeelte echt drama. Dus je wilt vantevoren al los op die turrets, maar wat je ook doet, pas als je een onzichtbare lijn over bent worden ze bemand en kan je ook de toren neerschieten |:-

Kantus kan idd mannetjes respawnen oid, maar dat bedoel ik niet. Het zijn echt vage (ze lijken wel te vaak gewassen) locust die opstaan. Daarnaast kunnen ze dan ook geen damage meer doen. Soms schieten ze helemaal niet en draaien ze alleen maar om hun as heen.

Ow ja nog zo'n leuke. Ik heb het hele spel co-op uitgespeeld, nog nooit een stuk van de sp alleen gedaan maar geen achievement gezien. Ook niet na het legen van de cache.

Verder heb ik ook al bots gezien in de mp die op onzichtbare bloodmounts zaten en niet bewogen (check mijn pics op gow.com).

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Stuk in Act 5 waar je net onder de grond gaat.

13. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel alleen nog maar co-op gespeeld bijna drie keer maar nog geen bugs tegengekomen.

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb ook de hele game een keer co-op gespeeld, zonder een bug tegen te komen! Was wel local split-screen met mn broertje.
    Vanavond weer ff paar potjes online doen! Proberen of ik nog een achievement kan halen

Laatst bewerkt: 2 mrt 2009
  15. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar iets als CoD:D

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wat een schijtzooi...net dik half uur geprobeerd online multiplayer te doen, maar hij vond telkens geen teammates???! Waarom is dit? Zaterdagavond vond ie wel telkens mensen, maar nu helemaal niks, heb elke gamemode geprobeerd!

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net ook even een match gedaan, kwam redelijk snel in een match, maar die was zo triest als wat.
    Eerste ronde wonnen we dik en toen zag je dat we twee goede spelers in ons team hadden. Een speler bij hun vertrok maar al snel gingen de rondes nergens meer over. Ons team werd ineens keer op keer afgemaakt alsof het niets was. Kijk je met een ander mee, die duikt weg, nadat ie al op een flinke afstand was weggerend. Shotgun, bam, met 1 kogel dood. Zelf kan je je shotgun of lancer leegknallen en nog hebben ze niets.
    Nog een ronde, fokking glitch waardoor ze (meat)shield en shotgun hadden en je weer met 1 kogel op ruime afstand gelijk dood bent. Uiteindelijk gewoon 5-3 verloren, waarbij in de laatste ronden steeds niemand van hun partij dood was. Echt te fokking nep gewoon.
    Tot er een goede update komt, speel ik ook geen multiplayer meer (enkel co-op of horde), want dit slaat gewoon helemaal nergens op die trieste zooi. Hoe lang is het spel al niet uit en hoeveel games zijn er wel niet waar het online wel goed gaat?

18. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Komt t misschien omdat ik pas 1 keer eerder online heb gespeeld (en toen niet echt goed gepresteerd heb), dat ie bij mij nou geen teammates (van t zelfde (slechte) niveau) kan vinden?

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee. Zelf ben ik online in GoW2 ook niet goed, maar matches weet ie vaak wel te vullen, desnoods met mensen met rank 3 of 4 (wat ook niet alles zegt). Af en toe heb je ook momenten dat ie maar geen match kan vinden en dan ben je zo 10 min verder.

20. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hmz, morgen nog maar eens proberen dan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina