Ik ben inderdaad twee maanden werkeloos geweest,en al heb ik gelijk de ww aangevraagd, ik kreeg het pas eind januari...en tja, ik heb wel gewoon in de tussentijd dingen gedaan en gekocht. Dan gaat het snel hoor....
Ik verdiende eerst vrij ok bij mijn vorige baan, iets meer dan het minimumloon. Maar ineens is dat afgelopen, ik had een beetje schuld bij mijn broer nog en pa en tja...dan lopen dingen wel op. Toch wil je nog wel leuke dingen kunnen blijven doen...en kopen, tja...
Opleidingen beginnen pas tegen september, dus mooi in die tussentijd kan ik die CT testen gaan doen, en gewoon werken en normaal verdienen. En dan is de kans inderdaad HEEL groot dat ik in september ga leren...het kan nu allerlei kanten op gaan. Wie weet krijg ik inderdaad een opleiding aangeboden van Carglass,zelf verwacht ik het niet...want inprincipe zal ik daar alleen maar de autos van binnen schoonmaken en de ramen...en het is tijdelijk. Al konden ze mij niet zeggen wat tijdelijk precies is...dus kan van alles zijn. Er kan van alles gebeuren. Wie weet lijkt mij dat vak zo leuk , dat ik er misschien wel voor ga leren....ik ga die testen in elk geval eerst doen..na die testen zal ik een beter idee krijgen van waar ik misschien nog meer geschikt voor ben.
Er komt in elk geval wat beweging in, hoe dan ook...ineens werk hebben was toch een flinke verassing voor me. En al ben ik maar twee maandjes eruit geweest...man, het lijkt wel een jaar...
Laatst bewerkt: 1 mrt 2009