Pinkpop 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Matrix, 24 jan 2009.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Doet die stream het bij jullie?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Timmeh! Chriss Cornell op de zaterdag. ;) Toch komen?

En Keane op de zondag. Alonso? ;)

En Volbeat op zondag. Mtthz? ;)

edit:
    Dagblad de Limburger meldt online:
    "Zaterdag 30 mei: Bruce Springsteen & The E-Street Band, The Killers, Chris Cornell, Elbow, Me First and the Gimme Gimmes, Kings of the Day, Just Jack.

Zondag 31 mei: Depeche Mode, Placebo, Madness, Volbeat, Milow, Keane, James Morrison, Maria Mena, De Staat, Pendulum, White Lies, Kyteman’s Hiphop Orkest.

Maandag 1 juni: Snow Patrol, Anouk, Franz Ferdinand, Amy MacDonald, Novastar, The Kooks, De Jeugd van Tegenwoordig, Shinedown, The Ting Tings, Katy Perry, Billy Talent, The Script, The All-American Rejects."

Met nog 8 bands te gaan, waaronder nog headliners aldus Jan.

3. Pitakaas

Pitakaas Guest

Chris Cornell is echt vet, maar ik vond hem alleen cool in combinatie met Audioslave en Soundgarden. Solo is 3x kut. Maarja, omdat RatM zonodig moest samenkomen (sorry, ik ben geen fan van Zach), is Audioslave kapot. Helaas.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Volbeat, is wel vet. Jammer dat hun laatste plaat wat soft is :mad:

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Volgens de site van de Limburger

Toch tegenvallend imo

6. Remco

Remco Guest

Die troep met Timbaland is echt zwaar klote. Daar snap ik nog steeds niks van. Ook die tekst van dat nummer is zoo sad:emo:

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Depeche Mode en Keane op dezelfde dag! _O_ Kan het mooier?!

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als The Killers ook op die dag waren.
    Die zitten op een kut dag.

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Pendulum is wel weer heel vet, maar ik kan toch niet.
    stomme trouwdag van mijn ouders. Ze flipten al helemaal toen ik vroeg of het niet op een andere dag kon. maarja ze zijn dan ook 25 jaar getrouwd.
    dan maar Lowlands

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bruce Springsteen is ook wel erg tof hoor! Maar verder is het voor mij persoonlijk weinig bijzonders.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Boss is leuk om mee te maken. Maar het is voor mij niet een artiest waarvoor ik ga.

Net me oom gebeld. Ik heb voor 3 dagen zijn huis. Hij gaat altijd rond Pinkpop op vakantie. Dus kan ik in zijn huis wonen met vrienden, ik hoef dan eigenlijk alleen maar de sloot over te springen en ik ben op Pinkpop.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoor net ook dat Razorlight in de running was, maar gisteren definitief niet is doorgegaan. Phew, dat is een opluchting. ;)

13. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik hield het niet eens vol om dat nieuwe nummer van Timbaland/Cornell af te luisteren toen het toevallig langs kwam op TV, na 30 sec van de video maar snel weggezapt, ik vond het echt niet normaal en kreeg er tranen van in mijn ogen, horrorshow, terwijl ik echt mijn best deed. Ik heb zovizo een scheithekel aan Timbaland, gebruikt altijd de zelfde achtelijke beats, en dat solo gedoe van Cornell heb ik ook nooit echt gesnapt waarom dat nodig was. Soundgarden was tenminste nog wel leuk. Hij kan beter die songs gaan playbacken dan heeft het nog meer inhoud ook volgens mij.

The Killers en Me first & the Gimme Gimmes is alleen wel erg leuk, en kan dan moeilijk een excuus bedenken om niet even te gaan kijken voor een dagje als ik niks anders te doen heb

dan moet ik allen wel oordopjes meenemen voor Cornell, maarja, dat moet dan maar.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cornell wat kan die vent Killing in the name verneuken. Zo slecht.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vragen uit het publiek:

"* beleid was duidelijk dat na bruce er geen classic acts meer op de andere dagen
    * prodigy neil young limp bizkit.faith.no more pearl jam oasis niet. Geld kwestie
    * 50000 drie dagen kaarten. 15000 extra voor zaterdag
    * wel nog stevige dance act "

Vervelend zeg, Bruce Springsteen kost bij mij the Prodigy, Limp Bizkit en Oasis. :mad: Maarja, dat is dan wel de act waarmee Pinkpop zich kan onderscheiden van de andere festivals.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Shit. Dat is zuur.

6 Topbands komen niet omdat er een oude rot moet komen. Die weinig mensen willen zien.

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat wil ik niet zeggen. Ik vind het ook zuur, maar Bruce Springsteen gaat wel mensen trekken.
    Hij noemde overigens U2 en Coldplay ook in dat rijtje.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Nou, ik vindt er niet echt veel bijzonders tussen zitten.
    Snow Patrol, Billy Talent en The All-American Rejects mogen door naar Werchter.

Toch snap ik niet dat je Bruce Springsteen laat komen in plaats van een Limp Bizkit, Oasis en The Prodigy.
    Daarmee trek je een veel breder publiek aan.

En ik las ook nog eens dat het bier duurder werd, ook belangrijk. :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik overdrijf het een beetje. Voor het dramatische effect. ;)

20. Remco

Remco Guest

Hmm..twijfel, twijfel. Voor Limp wilde ik nog wel gaan, maar nu..

Deel Deze Pagina