Ga spel denk ik toch niet kopen... Wist al dat het niet mijn nieuwe favorite sim zou worden (op 360 of gamepad/ of slechte stuurtjes) en nu ik zie dat het eigenlijk gewoon niet zo goed werkt online is het voor mij toch wel beetje over... mssch dat patch iets goedmaakt, maar console games worden gewoon niet zo goed gepatched als PC games... jammer
Ik heb hem al in het verkoop topic staan.. als er een goed bod komt is de game gewoon weg.. het kan me niet lang weten te boeien.. slechte verkoop praat voor mezelf
Yeah me 2! Alleen ben ik nog niet echt onder de indruk na een paar rondjes racen.. Ik was de eerste bocht nog niet voorbij, of ik had al last van framedrops De damage en de graphics zijn ook niet echt je-van-het, maar de cock-pit view maakt voor mij alle nadelen wel goed. Het speelt behoorlijk lekker, al ben ik niet echt gecharmeerd van de saaie menu's en lange laadtijden (niet dat dat veel met racen heeft te maken, maar t stoort wel een beetje). Hier gaan nog wel de nodige uurtes in zitten! P.S.: Hoe unlock je de rest van het wagenpark? Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu ff niet de tijd om dat zelf uit te vogelen...
heb hem al bij de gamhubs in januari gepreorderd en is vorige week dinsdag verzonden. maar heb hem nog niet binnen ik hoop dat ze mn huis kunnen vinden
Iemand de NTSC versie (gamehubs bij mij) al online gespeeld ? Alles gaat 150% te snel. Ik rij de competitie er zo uit. Klopt niet. KM teller klopt wel alleen de scenery gaat veel te snel ofzo.
Heeft niks met de versie te maken. Is een bug wat soms voorkomt en dat wordt hopelijk veranderd door de patch.
Dat is de speedbug, heb ik ook al velen malen gehad. Heb onder andere een 0:55xx gereden met de Mini op Laguna Seca ^^ Die patch moet gauw komen!
Mag hem morgen na werk gaan ophalen bij het postkantoor. \o/. Heb alleen dit weekend niet veel tijd om te spelen. Zijn er al iets van hotlap competities, of xboxworld comp?
Vandaag retour gameboer en er een 60 dagen ticket voor World of Warcraft voor terug gehaald. Schijt game in MP, aardig in SP. Geluid heel erg bruut, rijden prima, maar de rest allemaal niet. Sorry, mij zien jullie hier niet meer.
Ja, zie onder, het staat een beetje weggemoffeld in een hoek van het forum waar jij (ik in ieder geval) niet vaak komt. Er wordt wekelijks een race georganiseerd waarin je de kans hebt (om samen met een of meerdere teamgenoten) de eer van XBW te verdedigen, terwijl je tegen leden van andere fora racet. De echte races beginnen volgende week Zondag. RACE: Pro - Online Forum competitie
hey Mazda6 MPS ik doe trouwens waarschijnlijk ook weer mee op 360racing.nl, maar heb het spel nog niet binnen(gamehubs) , dus weet ik niet of ik de eerste race kan rijden. groetjes
Die races zijn zeker net als bij Forza toen alleen op zondag? Zo ja, best zonde. Die Forza races waren altijd wel vermakelijk, tegen Axi of Sander Kan alleen niet op zondag racen.