Xbox LIVE Arcade Games [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tco, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Braid deze week voor maar 800 punten te downloaden van xboxlive, maar let op, dit geld alleen voor members met een gouden abonnement.

2. NLCandyman123

NLCandyman123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, ben ik blij dat ik net mijn Gold heb geactiveerd :lol:
    Veel over gelezen en gehoord over deze game, toch maar eens proberen?*)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Absoluut het proberen waard. Ik heb er zelf 1200 punten voor uitgegeven en daar heb ik geen seconde spijt van gehad. Ik vond het persoonlijk één van de tofste arcade spellen. Alleen is het enige nadeel dat je het na één keer uitspelen misschien niet meer speelt.

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren deze arcade games gekocht:

- Worms
    - Feeding Fenzy
    - Marble Blast Ultra

Alle 3 voor 400 punten per stuk. En over alle 3 ben ik erg tevreden. Ook al zie ik nu al wel dat Marble Blast Ultra op de hoge niveau's niet te halen is, zeker niet voor mij.

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als je sneller in Marble Blast Ultra wilt gaan moet je dit doen:

Here are a few pictures of what a modified Xbox 360 controller looks like. The modification is not to difficult of a project to do. The wired controller is easier than the wireless due to the fact that it has a phillips style screw that holds the case together. The wireless controller requires a security style torx bit size T-8. To enlarge the hole in the case I recommend that you use a Dremel Rotary Tool. There is also a slight modification that is necessary to the actual analog stick itself so that you get a smooth 360 degree rotation. A notch in the upper right position is also required so that it clears the micro switch on the PCB board. The corners of the stick can easily be trimmed with a utility knife. You can also purchase a Gameshark controller but what fun would that be. [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

:+ Schijnt ook in veel andere games nog te werken ook.

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is precies het nut van die mod?

Enniewee, zijn er hier mensen die de NHL Arcade game hebben? Heb de demo gedownload en vond het te kort om er een goed oordeel over te geven. Kan iemand mij in het kort iets over de gameplay etc vertellen

7. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Gameplay is identiek. In de full game zijn iets meer power-ups en heb je de mogelijkheid om tot maximaal 15 goals te spelen. Het belangrijkste verschil is natuurlijk dat je online kan en dat is (samen met local mp) dé reden om deze game te kopen.

Ik -als hockey fanatic- vind het echt een geweldige variatie op NHL09, maar ik kan begrijpen dat mensen het geen donder aan vinden...

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-00004d5388bd?cid=SLink

Als je dit tooltje dus download kun je gaan voten op de beste XBLA games. Leuk dat je dit nu dus ook via je 360 kunt doen. :)

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik wacht op watchmen :)

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie dat het spel Dig Dug maar 200MS points kost. Volgensmij is dat wel een aardig spelletje. Maar weet iemand of er meer arcade titels zijn met 200MS points? Ik heb nog 400 over namelijk :)

11. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Graag nog jullie aandacht voor het volgende: The Community Games Channel. Het is een mengeling van de Arcade games en games door de community via XNA gemaakt, vandaar dat ik dit even ook een keer hier zet:

Dit is wat ze notabene op de Nederlands xbox.com website meldden rond november 2008 en waar ik ze onlangs op heb aangesproken, want het bericht is ONJUIST. Ik kreeg maar geen antwoord en uiteindelijk belde een officemanager mij op een zondag terug om te zeggen dat de Consumentenbond de partij is die nog dwarsligt. Wat hebben zij daar nou mee te maken? Dat wilde hij me niet duidelijk maken. Hij zou overigens het bericht aanpassen of vewijderen en wat een verrassing weken na dit gesprek staat het er nog steeds:

Weten jullie meer of willen jullie hierover wat kwijt, dan kun je terecht in het daarvoor speciale aangemaakte draadje dat zich dus concentreert op die community games..

Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    komen weinig leuke games uit laatste tijd op xbla

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Who cares! Ik heb sinds sf4 niet eens meer gechecked of er nieuwe demo's of arcades games uitgekomen zijn:)

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Silence before the Storm :D

15. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er al wel genoeg. En er staan nog wel een paar leuke op. Genoeg keuze lijkt me zo.

16. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem erg vet :D

En nog even dit:

The Days of Arcade are coming

Starting March 18th, we’re kicking off the Days of Arcade promotion. Much like the Summer of Arcade last year, (but bigger) the Arcade team has lined up six-weeks of blockbuster titles :

The Dishwasher: Dead Samurai
    Flock
    Hasbro Family Game Night
    Lode Runner
    Outrun Online Arcade
    Puzzle Quest: Galactrix
    UNO Rush

First out of the gate on March 18th is Hasbro Family Game Night. Following that, I’ll post each Monday what that weeks Arcade release will be.

As you can see, that we’ve got seven titles..for a six-week promotion. The Arcade team decided they’re going to surprise you one week when they double up the fun.

(www.MajorNelson.com)

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Blij toe, hoef ik ook niets te kopen ;)
    Voorlopig ben ik wel zoet met Killzone 2 en FIFA 09
    Maar je kan natuurlijk ook gewoon de sega mega drive collection kopen, bijna 50 spellen die we normaal gesproken ook op xbox live arcade zouden kunnen kopen. Dus qua "oude" spellen hoef je niet al teveel te klagen. Wel qua nieuwe originele titels zoals castle crashers, daar zien we er niet al teveel van.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen flock lijkt me misschien wat maar volgens mensen die beta's hebben gespeeld moet het verschrikkelijk besturen en ander gedoe niet fijn/in orde zijn.

Maybe is het nu beter. Maar daar is de demo voor en reviews van IGN e.d.

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag een video gemaakt van Mad Tracks. Kreeg veel berichten via XBL om een video te maken, dus ik dacht maar er maar eentje:)

Ultra fast food 40 [​IMG]
    You beat 1 minute 15 seconds on 'Fast food'.
    We can't believe it! Congratulations!

Redelijk veel foutjes, maar laat je een beetje zien hoe je de achievement haalt.

20. XD-sense

XD-sense Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    iemand hier die watchmen al heeft gekocht en al uitgespeeld ik vond de demo op zich vet maar weet nog niet zeker of ik echt 1600mp er voor uit ga geven??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina