Wie is de Mol '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 5 jan 2009.

?

Wie is de mol?

  1. Anniek

    13,1%
  2. Dennis

    17,9%
  3. Froukje

    2,4%
  4. Hans

    0 stem(men)
    0,0%
  5. Jon

    21,4%
  6. Paula

    6,0%
  7. Rick

    11,9%
  8. Sebastiaan

    6,0%
  9. Vera

    1,2%
  10. Viviënne

    20,2%
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Je quote is precies hoe ik naar het spel kijk! Ik let niet meer op geld en alleen maar op het spelletje van verdacht maken en verdenking kwijtraken. Omgekeerde psychologie herkennen. Daarom denk ik dus ook niet dat Anniek het is. Ze speelt het té.

    Maar het is zo moeilijk! :'-( Ik wil het niet twee keer mis hebben!
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    We gaan gewoon voor Jon :cool:

     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze speelt het zo openbaar. En zo hoopt ze dat iedereen denkt dat ze de Mol is want ze wil hem te graag zijn. En kan er niet tegen dat ze het niet is geworden.

    Je moet spel sneaky spelen zoals jullie al zeggen en niet alleen maar geld eruit halen en druk zijn en alleen maar schreeuwen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2009
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat klink heel goed, Cookie.

    Ware het niet dat ik geleerd heb jou en je theoriën niet meer te vertrouwen... ;)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Daar kan ik je geen ongelijk in geven :+
     
  6. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Goddammit, nog een week in spanning wachten :mad:
    Als het Jon niet is maak ik nog even snel een boekje en eet ik hem met peper en zout op.
    Zit er nu al zo lang op Jon.
     
  7. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Als anniek niet de mol is verlies ik geld dus please laat anniek de mol zijn.
     
  8. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja viv heeft wel hele tijd gezegt dat ze op jon zou stemmen voor de mol maar je weet niet of ze last minute nog gewisseld is naar anniek.
    is wel eens vaker voorgekomen in vorige mol shows dat in finale toch van persoon word gewisseld. neem alleen al als voorbeeld van vorig jaar met dennis.
    zie volgende week wel wie het is. tis wel weer een spannende reeks geweest.:thumbs:
     
  9. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat viv gewonnen heeft, had het wel een klein beetje verwacht. :)

    weet alleen totaal niet wie de mol nu is, Anniek of Jon... ik denk toch Jon, maar ik verdenk ze beide wel.
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als Jon de mol is heb ik gewoon al vanaf het begin gelijk gehad, voor de eerste aflevering. :cool:!!
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Tussendoor niet gewisseld, Henrive? ;)

    Vandaag had ik een gedachtegang met een studiegenoot. Hij verbaasde zich over dat geldbedrag bij de kaarsjes-opdracht: 850 euro. Hij vond dat zo'n raar getal. Pieter Jan zei steeds 'Aan het einde geven jullie mij antwoord op de belangrijkste vraag'. Wat is de belangrijkste vraag? "Wie is de mol?" natuurlijk! 850 euro --> 8+5+0= 13, alweer. Cookie, ga eens op onderzoek uit!
    13e letter is ook weer de M van mol in het alfabet, maar ok 8)

    Ik roep ook elk seizoen dat hoe het geweldig wel niet zou zijn als ze eens twee mollen kiezen ipv. één. Dat zou pas echt een twist zijn.
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vond het een beetje een stom eind, zo standaard normaal dinges weet ik niet precies. Geen tromgeroffel ofzo, maar gewoon jij bent de winnaar joepie joepie.

    Lijkt me nu wel logisch dat Jon de Mol is, hoewel Anniek ook op Jon zat en Jon op Anniek. Als Anniek het was geweest had Jon wel gewonnen, en dan blijft er maar één iemand over.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Cookie, ik heb nog een hint!

    Jon zat in de trein en las de tekst "ik zie het niet". Een mol is stekeblind. Bovendien had de trein het nummer 58 op de neus, wederom is 5+8=13! \o/
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Met die trein is toeval. Als iemand anders daar snel was ingestapt was die verdacht geweest.
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is hetzelfde als met Dennis vorig jaar. Die wilde ook vrijwillig in de kist begraven worden. Dat was de hint "Een echte mol zit onder de grond", maar dat had ook iemand anders kunnen zijn. Neemt overigens niet weg dat de vermoedelijke 13 weer opduikt.

    WIDM-avatars:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook :9 misschien zijn uitstraling ofzo 8)
     
  17. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij vooral opviel was dat op het moment dat Viv boven kwam bij Pieter Jan na de 'balonnenopdracht' (rond minuut 40) er heel kort een muziekje op de achtergrond komt wat verdacht veel als muziek uit Halo klinkt ;) Vond het wel vreemd dat dat precies op dat moment gebeurde, maar uiteindelijk is het dus geen echte tip naar de mol... (ook al was Viv wel mijn mol). Wat ik overigens niet zo goed begrijp is waarom het getal 13 op Jon slaat? (tenminste, dat maak ik op uit sommige bovenstaande hints).
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee dat begrijp ik ook niet :9

    Leg eens uit :+
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Halo wordt de laatste 3 seizoenen al zeer vaak gebruikt als achtergrond muziek. Er zijn al meer spellen voorbij gekomen, zoals ook MGS, in eerdere seizoenen :)
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, heb dit seizoen ook de openingstune van mgs4 gehoord in 1 van de eerste afleveringen.
     

Deel Deze Pagina