Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Feit blijft dat jij maar met 2 site's aankomt die "zeggen" dat het 9 Maart uitkomt. Tot dusver heeft Treyarch nog NIKS bevestigd over de DLC. Het kan goed zijn dat het eind van deze week komt OF volgende week pas.

    Ik heb vanuit Treyarch nog NIKS concreets gehoord.

    Alhoewel het best zou kunnen dat het vandaag uitkomt. Waarom? GameTrailers heeft een preview laten zien van de mappen, zou GOED kunnen dat het vandaag alsnog zou gebeuren. Maar dan had Treyarch hier wel een nieuwe Intel over gepost, toch? :cool:
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle informatie komt van 10 Februari vandaan, want als ik zo Google kom ik daar op, maar de sites die ik daar zo net postte zijn van ná 10 Februari, dus ik ga ervan uit dat ze toen 'zojuist bekend hebben gemaakt dat het op 9 Maart zou uitkomen'.

    Althans, daar ga ik van uit. :D
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wie weet Steel Dogg, wie weet :)

    Ik hoop het zelf ook hoor! Die nieuwe zombie-map lijkt me leuk. Ga er maar vanuit dat er vandaag niks komt. We hebben nog niks gehoord van de COD : WaW Intel ( officiële site )
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd begin ik nu ook wel te twijfelen, maar we zien wel. ^^
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik blijf bij een release ERGENS in Maart. Vind het wel jammer, had stiekem gehoopt vanavond die nieuwe zombie map is te proberen.

    Heb met COD4 de mappen OOK niet gekocht, maar met COD5 doe ik dit wel. Veel vrienden hebben COD5, geen 4 OF hebben hem verkocht :mad:

    EDIT
    En nu ben ik ECHT pissed. Schijnbaar is glitchen voor mensen niet genoeg. Kom steeds vaker mensen tegen die scopeless mensen kapot schieten van 200 meter afstand, echt knap als je het kan natuurlijk maar lijkt me niet. Gisteren één of andere kerel tegen gekomen met 10th Prestige en die had 55 kills, 0 keer dood. Wat je ook deed, hoe je het deed het maakte geen bal uit, die gast knalde je toch wel dood waar je stond. Dit gebeurd me steeds vaker. Is het niet met een Sniper, dan wel met een Pistol.

    Glitchers :mad:
    Hackers :mad::mad:
    [yt]lB67Y4xUl7A[/yt]

    EDIT 2
    Oké, bovenstaand filmpje is misschien niet in Multiplayer, maar dan nog. KOm het steeds vaker tegen. Mensen met super-gehoor, onsterfelijk, teveel kogels en een grote smoel dat ze ownen. Bah!

    Beetje een geheugen kaart in je 360 plaatsen om zo de hacks te kunnen laden, hoe fucking triest ben je dan?
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders kunnen ze niet winnen , gewoon zo blijven denken. Ze zijn gewoon triest..:confused:
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het gewoon niet kunnen. Ik koop express shooters op een console zodat ik minder last heb van cheaters maar nu komt dit weer. Echt triest.

    Ben zelf Level 65 ( al een tijd ) zonder prestige. Heb gisteren in een 2-on-2 met m'n neefje 2 10th Prestiges opgerold. Heerlijk gevoel. Amerikanen ook altijd met hun grote bek *)
     
  8. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    @rampage:
    waar jij over vertelt, dat is mij nog nooit overkomen met die schoten van 200m
    maar als het gebeurd, dan invite ik mn hele vriendenlijst en zorg ik dat die gast 40 file complaints krijgt, ziekelijk triest

    ondertussen wacht ik ook nog steeds op die mappack
    hoop toch dat ie vandaag of iig deze week komt, net points gehaald
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Map pack komt dus sowieso niet vandaag, want er is simpelweg gewoon niks verschenen. Jammer, ik had er echt op gehoopt dat de DLC vandaag te downloaden was, en inderdaad de Zombie mode. :'-(

    Maar bijna alle glitches zijn eruit, hoor. Althans, bij mij wel. Sinds die ene update, een weekje of 2 geleden, hebben ze alle 'elevator' glitches eruitgehaald, onder andere (De glitches dat je in de lucht zweeft) :D

    En verder ook nog andere glitches. Alleen vinden mensen natuurlijk wel nieuwe, maar ze worden steeds minder nuttig, want je hebt er vrij weinig of helemaal niks aan. ;)

    Neem nou het begin van World at War, en de Roundhouse glitch. Daarmee kon je zoveel, en zoveel mensen killen. Met de glitches die je de laatste tijd meestal ziet, kun je alleen maar hoog in de lucht komen, en word je eruitgeknald.

    Maargoed, bij CoD 4 was het wel veel beter geregeld, dat geef ik toe.
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen denken dat 10th prestige fking goed zijn , is niet altijd zo. Ik zie vaak genoeg grote noobs met Juggernaut etc van de 10th Prestige. Zelf ben ik ook 10th Prestige op CoD4:D Maar ik speel nooit met die noob-dingen:D
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 10th Prestige bent, betekent het gewoon dat je veel hebt gespeeld. Hoe je eraan gekomen bent is dan nog maar de vraag, want met Search & Destroy en (op dit moment ook) Double EXP snap ik ook wel dat je heel makkelijk hogerop komt.

    Ik zie genoeg noobs 10 'th Prestige en dan lvl 65, inderdaad. ;)
     
  12. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Halo 2 hebt gespeeld dan ben je het wel gewend haha :p Gewoon niets van aantrekken :) Neem aan dat Microsoft net zoals met andere spellen ook deze mensen gewoon de banhammer geeft :p
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap wel wat je bedoeld hoor met die "noob-dingen" maar het is nu eenmaal onderdeel van het spel en dus mag je die "noob-dingen" gebruiken. Ik zie trouwens alleen maar lui met Stopping Power rondlopen en dat is dan niet Noob?

    Is misschien eigenlijk wel knap om met Juggernaut te spelen want dan heb je geen Stopping Power en moet je zelf wel iets beter mikken (in core) om een kill te maken. 't Is maar net hoe je het bekijkt.
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lukeman was me voor:p Zie je, deze man begrijpt et.

    Hoezo is dat n00b ? Jij gebruikt zeker Stopping power ? Is daar niks ''n00bs'' aan ? Een beetje meer kracht in die kogels. Sommige mensen.. :):

    Als je zo goed was als ik gaf je die chappies meteen een headshot *)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, juggernaut en stopping power zijn gewoon exact hetzelfde. De damageboost bij stopping power is evengroot als de healthboost bij juggernaut. ;)
     
  16. Wallybal

    Wallybal Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe mappen

    Iemand iets gehoord wanneer de nieuwe mappen komen?
     
  17. Wallybal

    Wallybal Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand iets gehoord wanneer de nieuwe mappen komen?

    Hoorde zeggen vandaag om 19:00 uur.

    Maar zoals ik hier gelezen had is er nog niets echt duidelijk geloof ik
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ik en een maat willen nu codden, maar hij geeft bij beiden de melding dat hij de disk niet kan lezen. Toeval? of hebben meer mensen hier last van en krijgen we een update ?:D
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    ben jij toevallig polderbouwer ? :p
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm..?
     

Deel Deze Pagina