Ik blijf bij een release ERGENS in Maart. Vind het wel jammer, had stiekem gehoopt vanavond die nieuwe zombie map is te proberen.
Heb met COD4 de mappen OOK niet gekocht, maar met COD5 doe ik dit wel. Veel vrienden hebben COD5, geen 4 OF hebben hem verkocht
EDIT
En nu ben ik ECHT pissed. Schijnbaar is glitchen voor mensen niet genoeg. Kom steeds vaker mensen tegen die scopeless mensen kapot schieten van 200 meter afstand, echt knap als je het kan natuurlijk maar lijkt me niet. Gisteren één of andere kerel tegen gekomen met 10th Prestige en die had 55 kills, 0 keer dood. Wat je ook deed, hoe je het deed het maakte geen bal uit, die gast knalde je toch wel dood waar je stond. Dit gebeurd me steeds vaker. Is het niet met een Sniper, dan wel met een Pistol.
Glitchers
Hackers
[yt]lB67Y4xUl7A[/yt]
EDIT 2
Oké, bovenstaand filmpje is misschien niet in Multiplayer, maar dan nog. KOm het steeds vaker tegen. Mensen met super-gehoor, onsterfelijk, teveel kogels en een grote smoel dat ze ownen. Bah!
Beetje een geheugen kaart in je 360 plaatsen om zo de hacks te kunnen laden, hoe fucking triest ben je dan?
Klik om te vergroten...