[XOne] Halo Wars

Discussie in 'Games' gestart door | B0SS |, 27 sep 2006.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja bedankt. Dat is precies wat ik bedoel :) Blijft nog steeds een leuke game hoor ^^
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker! Ik mijn review heb ik ook duidelijk proberen te maken wie dit spel wel en niet leuk zullen vinden, en dat heeft alles te maken met de diepgang (of het ontbreken daarvan) van strategie in dit spel.
    Mensen die op zoek zijn naar een strategiespel komen wellicht wat bedrogen uit.
    Mensen die op zoek zijn naar een nieuw Halo-spel, zullen het vet vinden!
     
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ze willen natuurlijk dat mensen die helemaal verstrikt zijn in het halo universum zich ook aan dit spel gaan wagen. als het een echte macromanagement RTS is zoals willem dat zo mooi uitlegt zou een groot deel van die halo fanbase zich niet aan dit avontuur wagen.

    om een lang verhaal kort te maken: ze willen gewoon verkopen:+
     
  4. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje: Ik heb de code voor de flaming warthog via mail opgestuurd gekregen. Maar waar moet ik die code invoeren?

    mvg, the promise
     
  5. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon xbox opstarten, druk op je knop op de controller (midden) voor het menu en ga helemaal naar links. Redeem code.

    Ik geef je 3 trial codes als je die code PM'ed. :+
     
  6. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe nee dankje Tco ;).

    In iedergeval bedankt,

    grtz
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Net mijn versie van gamehubs ontvangen, dus ga het spel zo even proberen.
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog niet. =(

    Maar moet nog een project maken en leren voor een tentamen. Gamehubs denkt aan mijn toekomst.
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Op de wat langere termijn vind ik de game wat gaan vervelen. Heb nu een flink stuk van de campaign gespeeld, maar word niet echt getriggered om verder te spelen. Heb geen idee waarom.
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk nooit de campaign van dit soort games. Gaat mij vooral om de skirmish mode (online). Veel meer afwisseling en uitdaging.
     
  11. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke datum is hij van gamehubs verstuurd? Dan weet ik wanneer ik hem ongeveer kan verwachten :)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Iemand een idee hoe ik die missie, met het vrijmaken van de landingszones in Flood gebied, moet halen? Echt, vanaf het moment dat je die mensen naar je eigen basis moet sturen krijg ik het niet voor elkaar. Ik kom iedere keer minstens een paar minuten op de teller te kort. ;):)
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tijdens de release, dus 27 februari.
    Dus heb zo'n 10 dagen moeten wachten.
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne hebben ze pas op zaterdag verstuurd, maar ze leveren hier zowieso nooit op maandag.. Dus hoop op morgen. :)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die missie is hardstikke makkelijk zeg! :eek: Ik heb 'm van de eerste keer op Heroic gehaald.

    Ik zou een klein aantal Marines en een groter aantal Flamers je basis laten verdedigen en er voor zorgen dat je vier Turrets van een zo hoog mogelijk niveau hebt. Daarnaast zoveel mogelijk Supply Pads bouwen en upgraden naar Heavy en je bouwt één Generator en één Barracks.
    Dan upgrade je de Warthog en Barracks zo ver mogelijk, tot je niet verder kan. Dan vernietig je één Supply Pad en bouw je daar een extra Generator zodat je Warthog het Gauss Cannon kan geven. Vervolgens een kwestie van zoveel mogelijk Warthogs bouwen en met een stuk of 15 elke route vrij maken.
    Overigens kan je tijd rekken door met een EMP die pilaren buiten werking te stellen.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook voor tanks en Wolverines gaan :) Dat maakt het uitschakelen van die spuugtorens wat makkelijker ;) En voor de skull heb je btw zo een vliegend apparaat nodig ;)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hornet. Die is ook goed te gebruiken ja, als je ze maar buiten afstand van die spugers houdt!
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.242
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Hoeveel pilaren zijn er eigenlijks? Ik heb er maar een gezien en toch zo wat de hele map afgewerkt. ;)8)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vier, dacht ik me te herinneren.
     
  20. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn er 4 idd, ik heb er ook maar 2 gevonden.
     

Deel Deze Pagina