Zeker! Ik mijn review heb ik ook duidelijk proberen te maken wie dit spel wel en niet leuk zullen vinden, en dat heeft alles te maken met de diepgang (of het ontbreken daarvan) van strategie in dit spel. Mensen die op zoek zijn naar een strategiespel komen wellicht wat bedrogen uit. Mensen die op zoek zijn naar een nieuw Halo-spel, zullen het vet vinden!
ze willen natuurlijk dat mensen die helemaal verstrikt zijn in het halo universum zich ook aan dit spel gaan wagen. als het een echte macromanagement RTS is zoals willem dat zo mooi uitlegt zou een groot deel van die halo fanbase zich niet aan dit avontuur wagen. om een lang verhaal kort te maken: ze willen gewoon verkopen
Even een vraagje: Ik heb de code voor de flaming warthog via mail opgestuurd gekregen. Maar waar moet ik die code invoeren? mvg, the promise
Gewoon xbox opstarten, druk op je knop op de controller (midden) voor het menu en ga helemaal naar links. Redeem code. Ik geef je 3 trial codes als je die code PM'ed.
Ik nog niet. Maar moet nog een project maken en leren voor een tentamen. Gamehubs denkt aan mijn toekomst.
Op de wat langere termijn vind ik de game wat gaan vervelen. Heb nu een flink stuk van de campaign gespeeld, maar word niet echt getriggered om verder te spelen. Heb geen idee waarom.
Ik speel eigenlijk nooit de campaign van dit soort games. Gaat mij vooral om de skirmish mode (online). Veel meer afwisseling en uitdaging.
Iemand een idee hoe ik die missie, met het vrijmaken van de landingszones in Flood gebied, moet halen? Echt, vanaf het moment dat je die mensen naar je eigen basis moet sturen krijg ik het niet voor elkaar. Ik kom iedere keer minstens een paar minuten op de teller te kort.
Mijne hebben ze pas op zaterdag verstuurd, maar ze leveren hier zowieso nooit op maandag.. Dus hoop op morgen.
Die missie is hardstikke makkelijk zeg! Ik heb 'm van de eerste keer op Heroic gehaald. Ik zou een klein aantal Marines en een groter aantal Flamers je basis laten verdedigen en er voor zorgen dat je vier Turrets van een zo hoog mogelijk niveau hebt. Daarnaast zoveel mogelijk Supply Pads bouwen en upgraden naar Heavy en je bouwt één Generator en één Barracks. Dan upgrade je de Warthog en Barracks zo ver mogelijk, tot je niet verder kan. Dan vernietig je één Supply Pad en bouw je daar een extra Generator zodat je Warthog het Gauss Cannon kan geven. Vervolgens een kwestie van zoveel mogelijk Warthogs bouwen en met een stuk of 15 elke route vrij maken. Overigens kan je tijd rekken door met een EMP die pilaren buiten werking te stellen.
Je kan ook voor tanks en Wolverines gaan Dat maakt het uitschakelen van die spuugtorens wat makkelijker En voor de skull heb je btw zo een vliegend apparaat nodig