[TV] Knight rider 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door EXCEDO, 9 mrt 2009.

1. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Knight Rider 2009 speelt zich 25 jaar af na de originele serie hierin word Mike Traceur, voormalig militair en autocoureur, de opvolger van Micheal Knight(zijn vader).Hierdoor word bestuurder van K.I.T.T. (Knight Industries Three Thousand) opvolger van de bekende K.I.T.T. (knight Industries Two thousand) uit de originele serie. Mike zit in de problemen, hij heeft schulden en nietsontziende misdadigers willen hem uit de weg ruimen. Er is voor Mike dan ook geen andere keuze dan het gaspedaal tot op de bodem in te trappen en de strijd met de criminaliteit aan te gaan.

De knight rider 2009 serie werd gestart met een film waarna NBC duidelijk heeft gemaakt dat hierna een serie zou komen.

Teaser van de film

Teaser van de serie

Knight rider 2009 is elke zondag te zien op RTL 5 om 20:30

Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  2. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Mm, ik heb die film gemist, maar verder volg ik de serie wel. De eerste paar afleveringen zijn zo gruwelijk slecht dat het grappig is :D.

Daarna lijkt het beter te worden (of ben je gewend aan het niveau ;)). Maar ik blijf het grappig vinden om naar te kijken.

3. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    tot zover alle 16 afleveringen gezien en er zitten maar een paar redelijke tussen.
    schrijvers hadden "beloofd" de serie beter te maken maar voorlopig nog geen verbetering.

4. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik had een voorstukje op TV gezien en dacht even oh leuk, maar al snel oe, wat triest

weer zo'n puur commercieel uitmelk bagger shit waardeloos onzin gedoe.

geef mij maar gewoon de herhaling van de echte KITT, met die 'stoere' hasselhoff, dat heeft ook geen parodietje nodig, actie en humor in 1, zeer compleet, hoge amusementswaarde

Die tweede Knight Rider film was ookal auwwwww....

Als je het zo wilt verneuken, maak er dan meteen ook een boot van.

edit: haha in de teaser van de serie op 0:33 een Spyker, was nog een betere keus geweest dan die mustang imo

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vorige week volgens mij een stuk gezien, maar vond er weinig aan.
    Had echt het idee van: "Is dat niet KITT, Knight Rider? Nee toch? Wel? Moet haast wel. Nee, dat kan niet."
    Kon me iig totaal niet pakken. Ben zelf ook niet zo een serie fan, omdat ik meer mis dan zie. Denk dat je te veel gaat vergelijken met de oude Knight Rider, waardoor ie enkel maar kan tegenvallen. Denk dat als ze nu met een nieuwe A-Team aan zouden komen, dat het ook weinig soeps zou zijn.

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was begonnen met kijken van deze serie in november vorige jaar toen het in de US begon. maar het is echt pure crap met wat flair. was er ook snel klaar mee na 3 afleveringen.

7. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt te verneukt.

zag die serie en moest hard lachen.

nightrider in een mustang is gewoon een grap.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wacht maar tot halverwege het seizoen. Ze hebben in Amerika een Reboot-Reboot gedaan halverwege het eerste seizoen. Schijnbaar zijn de afleveringen daar nu STUKKEN beter geworden.

Anyway, als ik aan Knight Rider denk, denk ik aan ...

"Goedemorgen klootviool, met Micheal Nicht"
    "Ow, je noemde me klootviool!"
    "Joah!"
    "Zak! Travestieteneuker!"
    "Later klootviool!"

9. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De oude serie heb ik altijd graag gekeken,maar als ik het nu op tv terug zie heb ik zoiets van nee dankje.De film heb ik gezien,hij was redelijk maar de regie liet te wensen over met een slechte opening.

De serie volg ik nu zelf ook,tja het is geen wonderscript verre van.Maar ik geef het een kans want er zit zeker wel potentie in.Wat ik jammer vind is dat KITT wel wat op de achtergrond staat als je het vergelijkt met de cast,zou leuk zijn als zijn rivaal Car weer intrede zou doen.De transformaties zijn cool om te zien,en lijkt KITT wel bijna een Transformer lol.Maar ik blijf het zeker volgen,en beschouw deze eerste series als een instap gebeuren.

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind dat transformen te ver gezocht. van mustang naar ford F150 truck te morphen:p
    leuk bedacht maar no thnx.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van sommige serie's moet je geen nieuwe versie maken, hier dus ook niet.

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    vind de serie ook wel lache, heb ze allemaal al gezien, ziet er soms alleen wel een beetje nep uit.

13. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ja ben ik het bij deze serie wel mee eens haha

14. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik dit nog afgezien van de originele knight rider nog best wel gaan maar dus niet meer dan een 6/10.
    Maar als je vergelijkt met de originele serie heeft de nieuwe serie nog een lange weg te gaan aangezien de volgende punten knight rider knight rider maken.
    -K.I.T.T. heeft een persoonlijkheid
    -Veel meer interactie tussen michael en K.I.T.T.
    -De vele keren dat als K.I.T.T. geparkeerd staat er humoristische gebeurtenissen plaatsvinden.
    -Waar is de ultrageheime Truck?
    -De welbekende horloge
    -en in de hoofdrol Michael en K.I.T.T., ik bedoel er komen nu teveel bijrollen langs alsof 't CSI(bijrollen die dus teveel omgaan met de hoofdrollen.) is.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  15. MrX_Cuci

MrX_Cuci Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game van Davilex was nog beter! :D

16. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    whaha, deze dan

Deel Deze Pagina