[TV / Net] Powned ~ GS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GomoRra, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GomoRra

GomoRra Guest

Update*: Nog 8.401 leden nodig om 19:40 op 10-03-09.

Wat is Powned?
    PowNed is de jongste omroepvereniging van Nederland. Opgericht op 7 januari 2009 met als doel het stoffige Hilversum nieuw leven in te blazen. Daarvoor moeten ze op 31 maart wel minimaal 50.000 betalende leden hebben.

En dan zijn ze er nog niet. Want tussen 1 april en 30 juni gaat het Commissariaat van de Media onderzoeken of het minimale vereiste aantal leden is behaald. Ook wordt gekeken of de ledenwerving wel volgens de regels heeft plaatsgevonden. Over dat laatste maken wij ons geen zorgen. Wij hebben immers geen loterij nodig om zieltjes te werven, laat staan een gratis dvd, kookboek of ander lullig cadeau waarmee de publieken je proberen binnen te halen. PowNed aanhangers zijn lid geworden uit overtuiging dat er iets grondig mis is in Hilversum. Ons cadeau aan de leden is de belofte dat wij hier in 2010 iets aan gaan veranderen.

Wat wilt Powned?
    Hilversum uit, PowNed aan!
    Omdat jij de publieke omroepen zat bent, starten hun een publieke omroep. PowNed is de naam. Waarom? Omdat het kan en omdat het moet! In de blubber van politiek correcte programma’s kan PowNed wel wat levendigheid brengen. Voor slechts 5,72 euro word ook jij een gevaar voor Hilversum. Dus doe mee! Al meer dan 41.500 Nederlanders gingen je voor. Nog eens 9.500leden erbij en de nachtmerrie van Hilversum is een feit...

WORD NU LID! Of sms GRATIS 'lid' naar 4422 en dan belt een telefoniste je terug! Word nu lid!

Je kan ook lid worden via: (Klik voor de link)

Of geef Powned cadeau: (Klik voor de link)

Je kan ook geld verdienen aan Powned. Hoe?
    Door je persoonlijke lidnummer in deze link te zetten: https://registratie.powned.tv/refund/?id=mijnlidnummer
    Hiermee verdien je 5.72 euro per aangebracht lid, dus met 300 nieuwe PowNed leden verdien je hiermee 1.716 euro. Het kan al binnen 1 dag!

Eenmaal lid?
    Als je eenmaal lid bent dan krijg je toegang tot: com.Powned.tv. Hier staat veel leuke informatie over de gang van zaken, de tepel van Dorien Rose, Kim is aangehouden met de Tuctuc van Powned, Hans Teeuwen en nog veel meer!

Wil je de voorbereidingen van Powned volgen? Dat kan!
    http://www.geenstijl.tv/

Lees ook de 12 argumenten waarom je lid moet worden!
    http://www.powned.tv/12argumenten.html

Kijk ook Powned op Veronica tv!
    Iedere vrijdag avond om 22.30 uur op Veronica.

Misschien ben je al stickers tegengekomen?
    http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/34008f5d_gaypowned.JPG]Klik

en fanatieke dumpert posters zijn ook erg creatief:

Voor meer informatie ga naar: www.Powned.tv

Kijk ook een op: www.Dumpert.nl
    Of op: www.GeenStijl.nl

Het ledental staat nu op 10-03-09 om 19:00 op: 41.550 leden

Ben je al lid? Dan ben je Koning!
    Ben je niet lid? Ga is snel doen dan!

ps. mod deze topic is voor Powned bedoeld en niet geenstijl, dus geen slotje graag zonder overleg :p

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2009
  2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je mag die referer wel ff weglaten in de openingspost.;)

Ik ben natuurlijk al lid.:cool:

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Kost geld! :mad:
    ik dacht het is gratis dus maak wel even een accountje :eek:
    Dan maar niet. ik wil ze graag helpen maar ik ga geen machtigingen tekenen.

(noem me maar een krent:cool:)

Misschien dat ik er morgen anders over denk :eek:

Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  4. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Die 5,72 ga je wel kapot aan ja... :):

5. GomoRra

GomoRra Guest

Ik zie in je profiel dat je van cabaret houdt?

Dan vind je Hans Teeuwen op de buis vast wel vet! Dus lid worden hea :p

ps. Mooie meiden is ook geen probleem! ( staat ook in zijn profiel) xD

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Is het in jouw geval dan niet makkelijker om van te voren een PM te sturen? Want er is al een geenstijl topic, met daarin ook PowNed in de startpost en discussies die hierover gaan. Dus wat is hier dan anders aan? :)

7. GomoRra

GomoRra Guest

Deze topic is echt gericht op Powned. Ik zal tot het einde de page updaten met het ledental. En daarna gaat deze topic over Powned en niet Geenstijl..

En er staat meer informatie in over Powned, maar geloof me, er zou veeeelll meer in kunnen staan maar dat bespaar ik jullie :p

Powned had een eigen topic nodig. Waarom? Omdat het kan! :p

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En je probeert natuurlijk je eigen refund linkje erdoor te pushen GomoRra ;)

9. GomoRra

GomoRra Guest

Ach dat werkt toch niet, ik denk niet dat iemand via xboxworld lid gaat worden, maar ik doe het puur voor Powned omdat ik ze steun!.. Als ik op jou sig druk dan krijg ik hem ook xD

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Exact.

Aangezien de Geenstijl/PowNed discussie nu ook in één topic kan, zie ik geen reden om 2 topics open te laten over hetzelfde. Dus we houden het daarom ook gewoon bij het geenstijl/PowNed topic. De punten die je hierboven noemt kunnen namelijk ook gewoon aan het andere topic worden toegevoegd. Waarom? Omdat het kan :)

Hier gaan we dus verder.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina