Ah, dat verklaard een hoop. Ik heb Tekken voor het laatst gespeeld op de PSX.
Bij Mortal Kombat ben je wel in het voordeel met een stick, maar als je meer dan 3 potjes tegen dezelfde persoon speelt, hebben ze door dat ze met alleen sidesteppen van je kunnen winnen. Epic fail dus.
Is Tekken 6 net als SF4, bedoeld om met een stick te spelen?
On topic:
Ik denk dat ik echt maar eens de 100 drill ga doen op de shoryukens. Ik mis ze altijd wanneer ik ze nodig heb.
Volgens mij is Street Fighter toch een game van training en basis tactieken aanleren. Ik speel tegen mensen die 500 matches gespeeld hebben en dan gaat het gelijk op, maar ik speel ook tegen mensen die 100 matches gespeeld hebben, waarbij het ook gelijk op gaat. Zelf zit ik nu rond de 250.
Ikzelf zit soms behoorlijk gefrustreerd te spelen. Op zo'n moment gaat of alles net goed, of alles net fout. Eigenlijk ben ik dus gewoon slecht en gok ik op 'geluks-hits' waarop ik verder kan bouwen. Als ik aan de verliezende hand ben, krijg ik het maar niet voor elkaar een tactiek te bedenken die werkt. Misschien zou ik het ook eens bij 1 of 2 characters moeten houden vanaf nu, en daarmee flink gaan oefenen.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2009