1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Street Fighter IV [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft 3d/2d te maken met die TE stick. 2d, 3d, whatever alles wordt gespeeld op sticks zoals die TE.

mortal kombat is geval apart, vergeet MK met hun rare controls.

2. melvinvdb

melvinvdb Professional

Leuk Bevonden:
    0
    Lukt ook alleen op easiest voor zover ik weet. Dan is seth wel te verslaan met j.hk.

Nukem 007 was leuk spelen tegen je :). Als er nog mensen zijn die zo af en toe sf4 tegen me willen spelen, voeg me maar toe. Speel voornamelijk Rufus en Sagat.

3. nindo

nindo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Als je omhoog drukt bij Tekken doe je een sidestep hoor. Als je naar boven + punch/kick drukt doe je een sprong aanval. Je kan ook een normale sprong doen maar ik ben geen Tekken expert.

No prob :)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dik ingemaakt |:-
    Ik probeer nu trouwens ook met Rufus te spelen, hij is echt snel !

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou nooit met rufus kunnen spelen, hij is zo on-charismatisch dat ik me ongelukkig voel als ik met hem win:+

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na een avondje trials te doen, moet ik alleen levels 4 en 5 van Guile, Chun-Li en Balrog nog. :)

De rest van de normal trials heb ik gewoon gehaald! :)

7. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Voor de mensen die ook nog nooit met een stick gespeeld hebben. Na 2 dagen 3 uur gespeeld te hebben. Heb ik de linker --> rechterkant basis technieken onder de knie. Maar meer ook nog niet. 2 knoppen tegelijkertijd in een battle indrukken lukt me nog niet onder druk.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ah, dat verklaard een hoop. Ik heb Tekken voor het laatst gespeeld op de PSX.

Bij Mortal Kombat ben je wel in het voordeel met een stick, maar als je meer dan 3 potjes tegen dezelfde persoon speelt, hebben ze door dat ze met alleen sidesteppen van je kunnen winnen. Epic fail dus.

Is Tekken 6 net als SF4, bedoeld om met een stick te spelen?

On topic:
    Ik denk dat ik echt maar eens de 100 drill ga doen op de shoryukens. Ik mis ze altijd wanneer ik ze nodig heb.

Volgens mij is Street Fighter toch een game van training en basis tactieken aanleren. Ik speel tegen mensen die 500 matches gespeeld hebben en dan gaat het gelijk op, maar ik speel ook tegen mensen die 100 matches gespeeld hebben, waarbij het ook gelijk op gaat. Zelf zit ik nu rond de 250.

Ikzelf zit soms behoorlijk gefrustreerd te spelen. Op zo'n moment gaat of alles net goed, of alles net fout. Eigenlijk ben ik dus gewoon slecht en gok ik op 'geluks-hits' waarop ik verder kan bouwen. Als ik aan de verliezende hand ben, krijg ik het maar niet voor elkaar een tactiek te bedenken die werkt. Misschien zou ik het ook eens bij 1 of 2 characters moeten houden vanaf nu, en daarmee flink gaan oefenen.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  9. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    19 van de 20 vechtspellen zijn gemaakt voor de arcades, dus ja. Vechtspellen op stick, altijd.

10. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Dat wil nog niet zeggen dat iedereen er mee om kan gaan. Mensen moeten ook het geduld hebben om een stick onder de knie te krijgen.

En mocht je alleen de stick van de arcade hal af en toe gebruiken dan zal het erg lang duren voor je het 100 % beheerst.

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Miyamoto Musashi zei vroeger al: it's not the sword who wins battles, it's the one who wields it. Bring it on stickies!!!:)

12. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aarrgggg zit me regelmatig kapot te ergeren aan de D-pad @*(&#@*(^#@*%&
    Wil je blokken dan springt hij naar achteren of als je schuin naar achterblokt dan croucht hij :mad:

Al veel games zo verloren |:-

13. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 1 joypad rtegen de grond gesmeten :lol:

gelukkig had ik er nog 1 :D

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin is er, flash-> double flash. Nu nog ff wat beter onder de knie krijgen. De timing is wel heeeeel erg strak daar zeg!

EDIT: Heb hem gehaald!

Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  15. mavgink

mavgink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat niet gewoon flashkick cancelen in een super? dash? fadc?

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee, flask kick raakt maar 1 keer en je springt de lucht al in. Is echt gewoon snel handelen

17. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, klopt! Wel een vette combo op zich :) Zit nu bij Balrog, moet zijn laatste van level 4 nog doen.

EDIT: Alle normal trials van iedereen gehaald -> achievement unlocked :)

18. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    Tournooi in Enschede 17 mei.

http://www.drakenslag.com/forums/viewtopic.php?t=370&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ik weet is ver voor veel (incl voor mezelf) maar niet alles kan in je achtertuin georganiseerd worden. En er is genoeg tijd dat mensen die dag vrij kunnen houden. Sla ook een paar keer je döner over op station en je hebt geld voor een treinkaartje :).

Zitten nu op 29 inschrijvingen, geen limiet dus we hopen gewoon op zoveel mogelijk. Het is in WZZRD Enschede. Aanligende bioscoop waar de grote matches eventueel op vertoond kunnen worden voor wat extra hype.

Anyways, tournooien zijn waar het het om draait, als we nederland op de kaart willen zetten is jullie support nodig. Hopelijk wordt ons landje actief genoeg dat we later ook internationale dingen kunnen organizen maar daarvoor moeten we nu gewoon onze eigen scene supporten.

Regels

1) Er wordt gespeeld met de Xbox 360 van Street Fighter IV;
    2) Nog geen rules aangaande 'no tourney characters'
    :cool: No character switching;
    4) Voorrondes best out of 3 - Final best out of 5;
    5) Inschrijving kost 10 euro;
    6) Turbo knoppen dienen te worden uitgeschakeld;
    7) Eten en drinken kan lokaal gekocht worden;
    8) Prijzengeld of prijzen nog onbekend.
    9) No Guilty Gear or other game casuals!

Je kan naast je tourney matches ook gewoon casuals spelen natuurlijk.

volgens mij heeft ypuh een stick en vroeg hij t daarom.

maar je hebt gelijk hoor. je gaat t niet in 2 dagen beheersen, compleet andere manier van besturing dus duurt ff voor het in je vingers zit.
    FADC kost super meter dus naar je super comboën na een FADC zit er niet in. Lol ik weet nog ik zat in training mode allemaal combo's te verzinnen en vergat dat ook. echt een brainfart.

19. Ravebeast

Ravebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eyy toernooi is wel leuk.
    ff aan me maat vragen.

Wat betekend dit?
    'no tourney characters'
    No character switching;

20. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    geen regels over "no tourney characters" betekend dat er geen regels zijn over wie je wel en niet mag gebruiken. Dus geen bans, je mag gebruiken wie je wilt. Ook seth.

No character switching is dat je tijdens het tournooi je met 1 character speelt. In casuals maakt het geen ruk uit maar gedurende het tournooi zelf speel je met 1 character, geen counter picking.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina