Dat ook weer niet. Meestal (zo zou het moeten) krijgt de persoon met de beste verbinding host. Vaak klopt dat niet. Ik merk wel dat als ik eenmaal host ben (wat vaak gebeurt) en dan blijf ik dat ook 20 matches op rij.
vind het super slecht dat ze het probleem met host nog niet opgelost hebben dit is al sinds cod2 of 3... soms join je game en dan host ended... zo triest dat ze het niet fixen, mij part staat er 5 sec connecton interrupted zodat ze andere host selecteren maar niet zo irritant dat gelijk de game over is
host migreren na een disconnect is blijkbaar lastiger dan je denkt,.. toch zijn er volgens mij wel XBL spellen die het doen (al kan ik er zo niet 1 bedenken). Al met al vind ik de host-selectie in COD5 wel verbeterd. Ik speel 9 van de 10 keer met een vriend die een behoorlijk dikke lijn heeft liggen en 9 van de 10 keer krijgt hij ook de host. Het scheelt ook wel veel als je op locale only zoekt omdat ik het idee heb dat je als je amerikanen in de lobby hebt er bijna wel vanuit kunt gaan dat zij de host krijgen en dat is meestal 3x niks
Halo bijvoorbeeld, maar het zijn inderdaad altijd Amerikanen die daarna de host krijgen, waardoor het enorme lag wordt.
Goed, die JD_2020 gast ( community Manager van Treyarch ) is nu in San Fransisco om de DLC te promoten. Het kan dus goed zijn dat de DLC deze week nog online gezet word. Ben erg benieuwd.
COD3 had wel degelijk Host Migration en dat werkte 9 van de 10 keer prima. Als Treyarch het kan zou iedereen het moeten kunnen
Ik heb em net uitgespeeld. Vond de story line toch beter dan cod 4 ( vooral indrukwekkender) en gruwelijker. Alleen online vind ik cod 4 leuker
cod3 had volgens mij geen host migration, kheb vaak genoeg in ranked matches gehad dat de host wegging en dat de match dan afgelopen was of je had dat je dan met 4 mensen overbleef omdat er niemand joinde maar f ontopic het is inderdaad lelijk dat je er elke keer uitvliegt als de host weggaat, soms wel 4x op rij
Mappack datum bekend! IT'S OFFICIAL: Call of Duty 5 Mappack komt uit op 19 maart...dus over een weekje! Check: http://www.callofduty.com/supplies/wawmappack1/
hej hej, had gehoord dat tijdens de update die waarschijnlijk te maken had met de mappack veel mensen niet op multiplayer konden,door een foutmelding. probleem: de foutmelding blijft er in zitten. grootste probleem: hij zegt disc unreadeble, en zelfs met een andere disc(nieuw) deed hij het weer niet! ben benieuwd of het helpt als ik alles van mijn hd verwijder wat met cod te maken heeft,maaar hoopte dat er hier een leuker antwoord vindbaar was grz headche? take some prozack
Lijkt me beter dat jij ZELF van de Prozac afblijft want heb jou wall-of-text echt 6 keer moeten lezen. Goed, het probleem met de Disc-Unreadable IS verholpen. Als dat bij jou niet is is er iets anders aan de hand. Ik kon eergisteren ( of langer geleden? ) ook niet spelen vanwege zo'n error. Na een uurtje weer een kleine patch en voila, problem solved.
Dit zie ik overigens pas net in de nieuwe Zombie Verrückt GameSpot trailer. Lijkt erop dat je gewoon als zombie kan spelen dit keer? Erg vet als het zo is! [EDIT] Plaatjes komen niet? Dan maar eventjes zo... http://img6.imageshack.us/my.php?image=zombie1w.jpg http://img19.imageshack.us/my.php?image=zombie2m.jpg [EDIT 2] Werkt!