1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: World at War [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 jan 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer komt die DLC nou uit dan? Heb echt zin om zombies te mollen in een nieuwe map ;)
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat ook weer niet. Meestal (zo zou het moeten) krijgt de persoon met de beste verbinding host. Vaak klopt dat niet. Ik merk wel dat als ik eenmaal host ben (wat vaak gebeurt) en dan blijf ik dat ook 20 matches op rij.
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het super slecht dat ze het probleem met host nog niet opgelost hebben dit is al sinds cod2 of 3... soms join je game en dan host ended... zo triest dat ze het niet fixen, mij part staat er 5 sec connecton interrupted zodat ze andere host selecteren maar niet zo irritant dat gelijk de game over is
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    host migreren na een disconnect is blijkbaar lastiger dan je denkt,.. toch zijn er volgens mij wel XBL spellen die het doen (al kan ik er zo niet 1 bedenken). Al met al vind ik de host-selectie in COD5 wel verbeterd. Ik speel 9 van de 10 keer met een vriend die een behoorlijk dikke lijn heeft liggen en 9 van de 10 keer krijgt hij ook de host. Het scheelt ook wel veel als je op locale only zoekt omdat ik het idee heb dat je als je amerikanen in de lobby hebt er bijna wel vanuit kunt gaan dat zij de host krijgen en dat is meestal 3x niks :D
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Geen namen plz :p tamme henkies :D
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo bijvoorbeeld, maar het zijn inderdaad altijd Amerikanen die daarna de host krijgen, waardoor het enorme lag wordt.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Goed, die JD_2020 gast ( community Manager van Treyarch ) is nu in San Fransisco om de DLC te promoten.

    Het kan dus goed zijn dat de DLC deze week nog online gezet word. Ben erg benieuwd.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    YIIIEEE!!!!!!!!
     
  9. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    COD3 had wel degelijk Host Migration en dat werkte 9 van de 10 keer prima. Als Treyarch het kan zou iedereen het moeten kunnen ;)
     
  10. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net uitgespeeld.
    Vond de story line toch beter dan cod 4 ( vooral indrukwekkender) en gruwelijker.
    Alleen online vind ik cod 4 leuker:+
     
  11. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    cod3 had volgens mij geen host migration,
    kheb vaak genoeg in ranked matches gehad dat de host wegging en dat de match dan afgelopen was
    of je had dat je dan met 4 mensen overbleef omdat er niemand joinde

    maar f ontopic
    het is inderdaad lelijk dat je er elke keer uitvliegt als de host weggaat, soms wel 4x op rij
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom...niks bekend over de DLC?
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk maart 09 :thumbs: ;)
     
  14. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan pas :mad: najaa beter wel dat we nu zekerheid hebben..
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volgende week al hoor|:-
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    hej hej,

    had gehoord dat tijdens de update die waarschijnlijk te maken had met de mappack veel mensen niet op multiplayer konden,door een foutmelding. probleem: de foutmelding blijft er in zitten. grootste probleem: hij zegt disc unreadeble, en zelfs met een andere disc(nieuw) deed hij het weer niet! ben benieuwd of het helpt als ik alles van mijn hd verwijder wat met cod te maken heeft,maaar hoopte dat er hier een leuker antwoord vindbaar was grz

    headche? take some prozack
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt me beter dat jij ZELF van de Prozac afblijft want heb jou wall-of-text echt 6 keer moeten lezen.


    Goed, het probleem met de Disc-Unreadable IS verholpen. Als dat bij jou niet is is er iets anders aan de hand. Ik kon eergisteren ( of langer geleden? ) ook niet spelen vanwege zo'n error. Na een uurtje weer een kleine patch en voila, problem solved.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat lijkt me erg raar.
     

Deel Deze Pagina