De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :lol:

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Even iets heel anders:

Ik heb nieuwe voetbalschoenen nodig, heb nu de puma Construct.....alleen ik vind de schoen wat zwaar....nu is op plutosport deze schoen in de aanbieding:

Puma V1.06 I FG

Het nadeel van deze schoen is dat hij vrij smal is en eigenlijk alleen geschikt voor harde ondergronden. Iemand ervaringen hier mee?

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Puma's? Zwaar? Komt dan door de noppen neem ik aan? Je moet in feite een schoen hebben die je goed past en bijna niks weegt. Kijk eens buiten het merk Puma om.

Heb zelf al 7 jaar geen voetbalschoenen gekocht MAAR ga het toch weer proberen op te pakken ondanks de knieblessure

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ja zwaar ja, het zijn deze:

Even een toevoeging: Ik heb nu oude generatie mercurial vapor met ijzeren noppen voor de drassige velden. Die zitten heerlijk, lijkt mij dat dat ook "smalle" schoenen zijn?

5. vPx Secour

vPx Secour Guest

Nike Mercurial Vapor FG

Deze schoenen heb ik nu, zijn het lichtste van alle voetbalschoenen.
    Erg fijn, makkelijk passen, makkelijk schieten, uit ervaring gesproken. :thumbs:

E: Ook met ijzeren noppen, zijn eigenlijk wel goed voor alle voetbalvelden maar oppassen wanneer het veld hard is, dan even je ijzeren noppen d'r afschroeven en normale opschroeven.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2009
  6. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    WTF!

Stekelenburg vraagt Ajax om oplossing:

Door MAARTEN WIJFFELS

AMSTERDAM - Maarten Stekelenburg vraagt Ajax om een oplossing voor de situatie waarin hij sinds donderdag is beland.

Maarten Stekelenburg. FOTO ANP
    De doelman zei dat vanmiddag als reactie op de beslissing van trainer Marco van Basten om hem de rest van dit seizoen te vervangen door Kenneth Vermeer. Zaakwaarnemer Rob Jansen legde vanochtend al direct telefonisch contact met Ajax’ technisch manager Danny Blind.

Dat de oplossing een vertrek in de zomer is, tegen een lage transfersom, wil Stekelenburg niet bevestigen. Wel zegt de 26-jarige keeper die nog een contract tot 2012 heeft: ,,Het lijkt me niet dat ik de concurrentie aan ga met Vermeer. Je moet geen stuivertje wisselen met keepers. Over wat voor mij wel en geen opties zijn, ga ik verder nadenken.

Het is nog heel vers, ik weet het pas een dag.’’ Stekelenburg kreeg het slechte nieuws van de keeperswisseling donderdag in de uren voor de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille. Marco van Basten riep zijn beide keepers in het spelershotel bijeen voor een gesprek. ,,Ik dacht dat ik eerste keeper zou blijven,’’ zegt Stekelenburg. ,,Ik ben zowel boos als teleurgesteld. Of ik nog gemotiveerd ben? Op dit moment niet. Maar je moet verder.

Ook voor de groep. Het zal wel moeten.’’ Stekelenburg sprak nog niet met bondscoach Bert van Marwijk. ,,Ik weet dus niet of ik wel geselecteerd wordt voor de komende interlands.’’ Oranje hervat op 28 maart en 1 april de WK-kwalificatiereeks met wedstrijden tegen Schotland en Macedonië. Beide duels zijn in het stadion van Ajax.

http://www.sportwereld.nl/voetbal/c...24/Stekelenburg_vraagt_Ajax_om_oplossing.html

Als we het ad mogen gloven zou het erg vervelend zijn. Ik vind dat Stek gewoon moet leven met deze beslissing. Vermeer heeft het goed gedaan als vervanger! En zeker beter dan de laatste wedstrijden van Stek. Dis vind ik dat Stekelenburg gewoon de concurrentie moet aangaan met Vermeer en niet zeiken.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Vermeer ook beter maar om dan Stekelenburg meteen opzij zetten.. moet je voorstellen hoe dat voor hem is. Echt pijnlijk lijkt me. Hoe hij gister ook op de bank zat.. na al die jaren in het doel van Ajax. Had hem dan gewoon laten keepen de rest van het seizoen en dan naar het buitenland, houdt hij er een beter gevoel aan over.

8. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is ook wel zo. Maar voor Vermeer vind ik het ook wel heel sneu dat hij dan weinig mag keepen terwijl hij mischien wel beter is. Stekelenburg moet ook nog in zijn achterhoofd weten dat hij via zo iets de eerste keeper is geworden in de strijd met Lobont.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hadden we dit probleem maar met de spitsen i.p.v. de keepers. Het is voor beide niet tof als ze worden gepasseerd maar op dit moment is Vermeer gewoon de betere. Beide hebben hun sterke en zwakke punten maar Steek liet het de laatste paar wedstrijden toch een beetje afweten terwijl Vermeer erg constant aan het keepen is. Aan de ene kant snap ik Steek wel aangezien hij ook meer dan genoeg kwaliteiten heeft maar ook hij moet toch wel inzien dat Vermeer ook donderdag weer goed presteerde.

Op het moment zie ik liever Vermeer in het doel dan Steek.

10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zie je gelijk ook maar weer waardoor Ajax nooit meer kampioen wordt. Door zo'n achterlijke mentalitiet, gadverdamme.

Door deze mentaliteit wilt ook niemand hem natuurlijk meer kopen.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2009
  11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Onzin. Voor een veldspeler is het makkelijker om jezelf terug in het team te vechten. Desnoods op een wat andere positie.

Een keeper die het vier jaar lang gewoon uitstekend heeft gedaan, eerste keeper van Oranje is, hem nog 1,5 maand geleden een basisplaats was gegarandeerd door San Marco en juist na een mindere periode weer goed ging keepen (Fiorentina-uit!) en er nu uit wordt gegooit. Ja, dan zal ik ook zwaar pissed zijn. Niks ten nadele van Vermeer trouwens, maar ik begrijp het wel van Stekelenburg.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Bovendien wordt het nu een stuk moeilijker voor Stekeleburg om een mooie club te vinden en voor Ajax is het dus ook een vorm van kapitaalvernietiging. Je had beter Stekelenburg voor het rest van het seizoen laten keepen en dan vanaf volgend seizoen Vermeer nummer 1 maken.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je zal zien dat Vermeer nu gewoon weer op z'n Willem II niveau gaat keepen (d.w.z. niet best). Gisteravond al een pittige fout bij die eerste goal.

En dan zit je met de gebakken peren. Hij had beter Stekel kunnen laten staan en Vermeer garanderen dat ie volgend jaar keept. Had Stekel zich nog in de kijker kunnen spelen nadat je hem vertelde dat Vermeer volgend jaar eerste keus is. Dit is gewoon kut.

Edit: Wat Tim zegt (sorry, overheen gelezen) ^

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vond dat Vermeer erg goed keepte, ik heb alleen het tweede doelpunt niet gezien. Bij het eerste doelpunt zou hij de bal gewoon hebben, maar op het laatste moment stuitte de bal op door een hobbel in het veld ofzo waardoor hij mis zat. Daar kun je gewoon weinig aan doen.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf het raar vinden dat hij zijn basisplek toentertijds verloor aan Aerts... alsof er iets mis is met Vermeer wat wij nog niet hebben gezien maar Willem II toen wel. Of dat hij nu een opleving heeft en dat hij straks, zoals jij zegt, het niveau van Willem II weer heeft. Maar kan ook dat hij gewoon veel progressie heeft gemaakt sindsdien.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die 2 goal had die bijna en kon die niet veel aan doen. En hij voorkwam nog de 3-1 met die bal op de paal.

Steek moet niet zo zeiken. Het is topsport en wie beter is speelt en gewoon luisteren naar de trainer. En op de training je best doen. Straks raakt misschien Vermeer geblesseerd en dan moet je er gewoon staan. Werken voor je geld en normaal doen.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Idd, hij zou het eens van de andere kant moeten zien als hij Vermeer is. Vermeer vind ik gewoon stukken beter dan Stekelenburg. Vermeer is gewoon sneller. Snap v. Marwijk ook niet dat hij Stekelenburg selecteert, die al een tijdje geen wedstrijdritme heeft.

18. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook niet.
    Maar vind het wel ok. Kan Stekelenburg toch nog wat wedstrijden spelen.:cool:

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zou als v. Basten zijnde hem gewoon dit seizoen nog laten keepen, nu verkoop je hem echt niet voor meer dan 2 miljoen als 2e keeper van Ajax..

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat een onzin, je moet een speler opstellen omdat je diegene de beste keuze vind voor die positie, niet vanuit een vriendendienst zodat die voor meer geld weg kan gaan. Stekelenburg moet niet zo janken en gewoon de concurrentie aangaan, wat een gelul zeg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina