Ja vond ik ook brengt ie eindelijk ze album uit wordt er zo'n domme fout gemaakt, maarja het gaat om de muziek en die echt top !!
hahaha hij zal zelf niet ze cd's ontwerpen maar ze label heeft dus een aardig DOMME fout gemaakt hahaha
Weet iemand of het WESTCOAST HIPHOP FESTIVAL iets is? (als het eerder is geweest) kaarten zijn 50 eu, opzich best veel. Maarja, hebben wel een line-up: In HMH
Jezus wat is het kut om een paar dagen geen i'net te hebben, zeg. Maarja, die BA zo eerst maar ff van het net af trekken. Aanradertje van mijn kant: Myka9 welbekend van de Freestyle Fellowship is met een album gekomen dat een mooie eigenzinnige sound ademt waarin allerlei verschillende muziekstromingen en invloeden terug te horen zijn. De beats zijn vrijwel allemaal van hoog niveau en Myka9 laat zien dat hij zowel het rappen als zang goed beheerst. Wanneer hij rapt is zijn flow eigenzinnig waardoor hij wat mij betreft erg blijft boeien. De nummers met spoken word werken ook gewoon goed. Wanneer MC's zich laten verleiden tot de zang is het niet zelden dat het geheel nogal matig uit de verf komt. Dit is hier absoluut niet het geval. Aanradertje als je houd van een beetje alternatief. Het doet soms een beetje denken aan Blackalicious en zelfs iets aan Cunninlynguists.
Zeg ik dat hij nieuw is dan. Hij is hier alleen nog niet langs gekomen en voor degenen die 'em nog niet gecheckt hebben is het zeker wel de moeite waard.
Ik wou nog ff beamen wat voor heerlijk album dit is wooh gewoon geniaal!! deze klinkt ook erg lekker dankje!
Het concert van D-12, Royce da 5'9" en Obie Trice is iets veranderd ... Royce en Obie worden vervangen door Classified ... hoe kut is dat !!!!
Wie gaat er dan nog heen Oh, en tweede Cunninlynguists single feat Slug: http://www.divshare.com/direct/6820155-663.mp3
Daar kreeg ik ook een mailtje van, album krijgt weer een lekkere vibe zo te horen. Sterke track ook met Slug. Ik denk dat ik wel iemand lekker krijg voor een optreden in april. Hoop dat de cd dan al is bezord En wat begint het jaar weer lekker! Hip-hop stond even in de koelkast voor mij maar met POS, BA en straks CL is het weer live and kickin' Nu ik toch aan het posten ben wil ik iedereen hier nog even bedanken dat ik een beetje up to date blijf van de betere releases. Ik volg het topic al zo lang en stel dit echt op prijs!