De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    black nigger wtf8)

2. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overdreven dit allemaal, veel negers noemen elkaar toch ook "nigger"? (Of heb ik teveel films gekeken?:+)

3. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat zijn negers onder elkaar.

4. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    En onderling wordt het woord ook in een heel andere context gebruikt...

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Black nigger. Lekker dubbelop.

6. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Michael Jackson is een "white nigger"

Trouwens wel grappig dat de NOS Perez over deze gebeurtenis interviewde.

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Haha, daar is idd over nagedacht:lol:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wel weer typisch van de NOS, t is bijna of ze t er om doen :D Ze hadden beter braafheid of douglas of N'kufo of eliah of tiote kunnen vragen.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    N'Kufo woont al 6 jaar in Nederland maar spreekt nog geen woord Nederlands, dat vind ik wel schandalig.

Perez spreekt Nederlands alsof hij een Nederlander is trouwens. :thumbs:
    Hij is ook wel een goede en intelligente voetballer maar hij heeft enkele slippertjes gemaakt..

10. vPx Secour

vPx Secour Guest

Neger is alleen voor zwarten onder elkaar, best wel jammer dat dit onder het voetbal speelt, ik heb nog nooit iemand uitgescholden in een voetbalwedstrijd.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er is een verschil tussen neger/negro en nikker. Nikker heeft een meer negatieve lading en is door 'niet-gekleurde' mensen in het verleden vooral echt puur racistisch bedoeld geweest. Beetje raar dat er getwijfeld wordt over of het een belediging is of niet. De intentie is duidelijk een belediging, niet een constatering. Als je boos bent ga je ook niet roepen dat iemand echt een mens is, of een jongen. Aangezien hij dan de huidskleur gebruikt als belediging, maakt het racistisch.

Vind wel dat er wat aan gedaan moet worden. Gewoon een boete voor Arnautovic en daarmee dus klaar. Niet meer over zeuren tot het weer gebeurt. Die reactie van Arnautovic op het veld maakte hem trouwens niet erg geloofwaardig bij zijn bewering dat hij niks gezegd heeft. :emo:

Overigens leren Denen en Zweden volgens mij redelijk makkelijk een taal als het Nederlands. Geen idee hoe dat komt eigenlijk.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zweeds lijkt best veel op nederlands hoor, deens weet ik niet maar volgens mij verschilt dat ook niet zo veel.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De cultuur verschilt ook niet veel en over het algemeen is het onderwijs in Scandinavië goed waardoor ze ook beter opgeleid zijn.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk dat de KNVB er vrij weinig aan kan doen tenzij andere spelers het gehoord hebben of het ergens op de beelden staat. Of Arnautovic moet het zelf toegeven natuurlijk8) Maar Twente moet hem hier zeker intern op aanspreken en een straf opleggen

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nou nee, niet alle 'zwarte' mensen vinden het woord neger fijn om het onder elkaar te gebruiken. Dat zijn er nog wel wat.

Edit; Arme Steek;

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Leuke foto voor het onderschriften topic :+

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, daar heb je een punt. Woorden als handdoek zijn zelfs (min of meer) hetzelfde. Niet aan gedacht.

Daar doelde ik inderdaad ook op. :)

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als ik Stekelenburg zou zijn zou ik niet al teveel gaan zitten met het feit dat hij z'n plaats kwijt is aan Vermeer.

Pannekoek van Basten gooit regelmatig z'n hele opstelling overhoop omdat hij dan "denkt" dat het zo beter gaat lopen. Binnen nu en 2 weken staat hij weer in de basis.

Vermeer moet ook maar opgenomen worden in de selectie van Oranje. Simpel als dat, maar om nu Stekelenburg zo aan de kant te schuiven na een slecht seizoen ( wat Ajax zichzelf kan aanrekenen, niet alleen de keeper ), een blessure en noem zo maar op vind ik schandalig.

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Arnoutovic is echt een irritant ventje hoor. Ook na de wedstrijd stoer zijn middelvingertje opsteken naar het publiek. Wat een geweldig irritante oostblokker.

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Kut, ik vind het echt zielig voor Stekelenburg. Had ik niet verwacht...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina