De "big" motoren, scooters en brommers thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Wel meer mensen delen dat gevoel ;).

Ik heb overigens wel een Lidl helm voor de eventuele bij rijder. Ik zelf gebruik een Airoh helm. Mijn hoofd is toch meer waard als die van een bij rijder :p.

Ik neem eigenlijk toch geen bij rijder mee als hij/zij geen fatzoenlijke bescherming heeft. Binnen bebouwde kom nog wel, maar daar buiten vind ik een jas en helm toch minimaal.

2. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Zo, weer 200 inrijkilometers er op zitten. \o/

Eerste stoppie en wheeliehopsje waren een feit, beide onbedoeld. [​IMG] Schaamrandjes achter volledig weg, voor blijven ze nog even zitten blijkbaar. :emo:

Vaders heeft nog even een Corvette Z06 voor schut gezet.
    Ik druk schakelend met mijn inrijtoerentallen er achter aan :x

Verder nog achter een 1098 met termi's gereden, wat klinkt dat asociaal lekker zeg. En nog een speed triple voor schut gezet, zat telkens achter ons te hijgen op rechte stukken maar was compleet weg in iedere bocht. :emo:

3. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel handig, mollen ze tenminste geen goede helm 8)

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kwam de onbedoelde stoppie zo :+

Wel apart trouwens, ik heb juist ondertussen geen schaamranden op m'n voorwiel meer maar wel op m'n achterwiel. Is dat natuurkundig mogelijk?

Hoogtepunt van vandaag was de dijk langs de ijssel, vanaf Rotterdam komend richting Gouda. Weinig verkeer, lekker vlot eroverheen. Was kicken. Zaten nog twee andere motorrijders achter me, raakte ze ook telkens in de bochten kwijt. Maar of dat nou aan mijn stuurkunsten ligt, denk het niet :+ Moeten echt een keer de Michelins onder, voor woonwerk zijn deze banden prima maar als ik een beetje sportief bochtjes wil nemen voelt het alsof er legoblokken onder zitten met een laagje groenezeep erom.

Het eerste stuk hebben mn ouders meegereden in mn Z3. Was wel leuk, ookal reed vaders er heel zuinig in. Maar dat is maar goed ook :+

5. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt volgens mij vooral aan de bolling van de band. Voorband is zo spits als maar zijn kan, had er bij mijn kawa nooit last van met andere banden. Voorband kan blijkbaar ook rond door asociaal hard in te gaan sturen, heb ik momenteel de ballen nog niet voor. :+

Heb je nou nog steeds die betonnen banden gek? Moeten er echt af voor Frankrijk 8)

Over 2 weken krijgen we de Z3 driftfilmpjes te zien? :thumbs:

Onbedoelde stoppie kwam door mijn vader. Leek hem wel leuk om ineens vol te remmen om een fietser die geen voorrang had over te laten steken bij een rotonde. :emo: Dus ik remde stevig maar niet al te gek en bij stilstaan ging de achterkant mooi de lucht in. O-)

6. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Nieuwe foto'tjes van mijn Street Triple R (is te koop!)

Mooi he :D

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Mooie fiets!! die ben je denk ik zo kwijt.
    Jammer dat je hem alweer moet verkopen :) mocht ik het geld hebben gehad dan was dit zeker een kanshebber!

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hoezo verkoop je hem nu al? :eek:

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat het geen Ducati is.

En er was ook nog een andere reden, vindbaar ergens een paar pagina's terug.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Oh hij wilt een KTM toch?

Zoiets herinner ik mij vaag

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    In het kort:

Gaan samenwonen met mijn vriendin, woont in een redelijk gure straat en wanneer ik de motor er neer zet heb ik er geen zicht op vanuit huis. De verhuurder van het huis geeft ook geen toestemming om de motor in de (grote) gezamelijke gang neer te zetten.

Nu gaat deze motor weg maar ik wil niet stoppen met rijden dus ga ik voor een supermotard voor op het circuit en amateur wedstrijden. Deze kan ik bij mijn ouders stallen.

Maar mocht iemand interesse hebben, hij staat op marktplaats! Echt een geweldige motor (voor mij is er voor op de weg geen betere) vraag maar aan Bazzie \o/

12. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Homoooo :+ Net weer 120km gereden, ding blijft maar omhoog komen in zijn 1 en dan trek ik em nog niet door. O-)

13. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    :)8):)\o/

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem voor een leuke xbw prijs aan me verkoopt, lees 2500 dan kom ik m graag ophalen :+8). Als iemand toevallig nog op een mooie motor in die prijsklasse stuit, post even linkje ;).

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    750SS!

Lijkt me duidelijk.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ja ik heb die andere er voor de vorm nog bijgezet :p

18. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Tweede blade lijkt me rijtechnisch de beste keuze, wel redelijk rap voor een beginner :+

Zo'n oude duc als de 750SS wens ik mijn ergste vijand nog niet toe :+

Uiteindelijk zou ik uit dat lijstje voor de thundercat als eerste motor gaan.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik weet het niet met die SS, heb je ooit gereden op zo'n ding dan Bazzie?

Afgezien daarvan, inderdaad de Thundercat, waarschijnlijk wat onderhoud betreft ook nog wel te overzien.

20. Bazzie

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, duc zal vast prima rijden maar een duc met 40k kilometers uit dat bouwjaar. Tjeh, met die kilometerstand zou ik echt alleen een jap kopen. :+

Thundercat is verder altijd goed ontvangen door de pers net als de blade, lijkt me alleen de cat wat vriendelijker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina