tja, als je jezelf laat zien aan een sniper die nota bene in je benen gaat schieten, ddan wordt het idd lastig om goed te presteren in GoW1. Ik had daar nooit zoveel last van..meestal was ik eerder bij de sniper dan de anderen en kon ik voorkomen dat ze m pakten. Als ze m wel hadden, dan wist je dat je niet moest peaken, niet in een rechte lijn/ voorspelbare lijn lopen en vooral niet met de lancer proberen hem te pakken. gewoon ongezien in zijn buurt komen en dan met de shotty snel proberen je slag te slaan. lukte mij 7 van de 10 keer (ruwe schatting)
granaten in deel 2 zitten echt overal. tuurlijk zijn er veel spots die voorspelbaar zijn, maar hoe vaak heb ik niet meegemaakt dat ik in een open veld een battle aan het uitvechten ben en ik *hups* op een random granaat stap.
sowieso haalt dat gedoe het hele tempo uit het spel. ik ben nu vooral bezig met uitvoerig alle muren en vloeren te bestuderen dan gewoon met het rennen naar de tegenstander wat voor mij een deel van de Gears-ervaring is.
Laatst bewerkt: 16 mrt 2009