1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door tmffirework, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    tja, als je jezelf laat zien aan een sniper die nota bene in je benen gaat schieten, ddan wordt het idd lastig om goed te presteren in GoW1. Ik had daar nooit zoveel last van..meestal was ik eerder bij de sniper dan de anderen en kon ik voorkomen dat ze m pakten. Als ze m wel hadden, dan wist je dat je niet moest peaken, niet in een rechte lijn/ voorspelbare lijn lopen en vooral niet met de lancer proberen hem te pakken. gewoon ongezien in zijn buurt komen en dan met de shotty snel proberen je slag te slaan. lukte mij 7 van de 10 keer (ruwe schatting:9)

granaten in deel 2 zitten echt overal. tuurlijk zijn er veel spots die voorspelbaar zijn, maar hoe vaak heb ik niet meegemaakt dat ik in een open veld een battle aan het uitvechten ben en ik *hups* op een random granaat stap.

sowieso haalt dat gedoe het hele tempo uit het spel. ik ben nu vooral bezig met uitvoerig alle muren en vloeren te bestuderen dan gewoon met het rennen naar de tegenstander wat voor mij een deel van de Gears-ervaring is.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    die active van 1 is idd wel irri, maar in de rooms waar ik kwam werd je gekicked als je ging activen dus geen last van. Maarja ik was meer iemand van torque en shotty. mensen werden altijd gek als ik ze weer via de muur killde. En Pistol headies waren ook bruut.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die Torque echt heerlijk. Vooral op River en dan met Annax of KOTH, gewoon lekker prijsschieten en het mannetje dat achter je komt af en toe killen. Kan je mooie killstreaks mee halen.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met die Torque ben ik echt slecht. Tegen de tijd dat ik hem gericht heb en ie geladen is, zit de ander alweer safe.

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Power-Weapon nubies:cool::b:
    Ik probeer zoveel mogelijk met mijn shotgun te ownen, is het makkelijkst en je hebt um altijd bij je:)

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Altijd leuk als je iemand een pijl in z'n reet schiet alleen is het nep dat die soms afketst, maar we hebben wel een keer vet gelachen toen ik 2 kills kreeg toen dat ook gebeurde en die pijl tussen 2 andere terecht kwam. Volgens mij gebeurt dat ook niet dagelijks! :lol:

Maar goed, ik wordt nog wel steeds ziek van het hostvoordeel. Gisteren waren we bijna nooit host en dat hoeft opzich nog niks te betekenen, maar je hoeft maar een beetje lag te hebben en je bent eigenlijk aangewezen op je Chainsaw omdat je gewoon amper tot niks aan je Shotgun hebt. Zo jammer! Nog triester is als je een keer van de host wint en de host lekker Quit. Weg kills en weg stats! :+

7. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    24 Maart:cool:!
    3e update, wordt alles beter (hoop ik)

8. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dichtbij al? :eek: Kan alleeen maar beter worden!

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is i.i.g. een aardige waslijst! :)

10. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat klinkt vet :eek:!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben trouwens benieuwd wat ze voor die nieuwe maps gaan vragen die op 31 maart beschikbaar zullen zijn. Ik gok op 800MSP. |:-

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Klinkt erg goed, ik ben vooral heel erg blij met de regiofilter en de kortere smoke stun!

13. tmffirework

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is inderdaad al bekend. Ga ze niet direct kopen.

14. bombach

bombach Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen een golden lancer en een normale?

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De kleur.

16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De kleur ;) *duwt dulle ...en GTAgamerMG:mad:*

Ik heb wel zin in die update eigenlijk, het is weer een tijdje terug dat ik Gears of War 2 heb gespeeld. Het ranking systeem + achievements is weer een leuke reden om dit spel op te pakken. De nieuwe maps koop ik deze keer ook niet, en wacht/hoop erop dat ze gratis worden. De vorige heb ik ook niet gekocht en hoop daarmee ook dat die komende week eens gratis worden.

17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de kleur. Voor de rest helemaal hetzelfde.

Lol, reageren we hier allemaal te gelijk op 8)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2009
  18. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja, ik ben altijd wat sceptisch wat betreft updates. Bij deel 1 zeiden ze ook zo vaak dat patch X nu eindelijk het coveren zou verbeteren of dat roadie run niet 100x sterker was dan gewoon schieten. maar dat veranderde niet echt. coveren werd zelfs even slechter na 1 v/d updates.

maja...ik probeer de game wel weer na de update.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2009
  19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gewoon meer zin om het spel te spelen met het nieuwe rank-systeem. Nu wil ik gewoon de max-rank halen\o/

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die update dan ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina