De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad!!

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Al keepte Stekelenburg in Vlorence wel weer een goede wedstrijd en het is op dit moment natuurlijk gewoon moeilijk in te schatten wie er het beste op doel kan.

Ok. Maar dat neemt niet weg dat Vermeer het die vrije trap verkeerd gedaan heeft. En bovendien was het ook al onnodig een vrije trap door Schilder gemaakt.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2009
  3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Liepen er 22 man op slecht schoeisel vandaag dan :+8). De 1-1 zit er niet heel gedetailleerd meer in (tijd om te slapen), maar Niang was toch los? Dan moet je wel als keeper komen natuurlijk, benen gesloten moet natuurlijk wel, vond ook niet dat zeg maar de vorm waarin hij kwam uitgleden overtuiging uitstraalde. Volgens mij had ik ook al eerder geadresseerd dat bij de 2-2 ook nog andere fouten ten grondslag aan lagen? Ik weet het allemaal niet zo goed meer.

Boeit ook vrij weinig. Ik ga lekker pitten, heb genoten van de pot voetbal van vanavond. Daar gaat het om, al had het natuurlijk wel een beter gevoel geweest als we door waren gegaan.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Net terug van Ajax-Marseille. Erg jammer, maar ik kan niet ontevreden zijn over het spel. Dat je zo speelt zonder een stuk of 4 basisspelers is erg knap. De potentie is er blijkbaar. Alleen komt het er in de eredivisie vrijwel nooit uit, en dat is raar.

Overigens echt zielig dat er veel mensen bij de 2-2 naar huis gingen. =( Wat voor supporter ben je dan.

En wat gebeurde er bij Silva's rode kaart? Ik kon het niet goed zien maar er leek weinig aan de hand?

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Net terug uit de ArenA. Heerlijk voetbal gezien van ajax. Ze kunnen het dus wel. Wel erg zuur dat die fransen op zo winnen. In mijn ogen echt onterecht. Wat er precies bij die rode kaart van silva gebeurde heb ik ook niet echt meegekregen. Was van mijn kant niet echt duidelijk te zien.
    Al met al speelde ajax erg goed met dit team wat ze hadden. Ook de sfeer in het stadion was geweldig! Jammer alleen van die nepsupporters. Al hebben we die wel flink de huid vol gescholden net als die Marseille supporters.:+

6. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ook net terug. ******zooi. Zo godsklere onverdient dit. Schijtgoaltje in de verlenging, hoe is 't mogelijk?!

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe jammer, had gehoopt dat ze door gaan. Sowieso vond ik wel dat Mickey er eerder uit mocht, zelfs voordat de 90 minuten waren gespeeld zag je dat hij het bijna niet meer kon. Overigens was hij ook niet echt denderend, die goal had mijn oma ook kunnen maken.

Moest trouwens wel denken aan die uitgoals. Ik vind het een beetje oneerlijk voor degene die thuis speelt als er verlenging is. Het uit team heeft dan een half uur extra de tijd om een goal te maken die dubbel telt, en degene die thuis spelen kunnen dan een goal maken die een keer telt. Is niet gelijk, want de team die thuis speelde kon sowieso niet een half uur extra spelen met uitgoals omdat je in de eerste wedstrijd geen verlenging hebt. In mijn ogen moeten ze die uitgoal regel in de verlenging stop zetten, maarja wie ben ik. :+

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    AJAX had het al voor de 90 minuten moeten beslissen :'-(

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Maar het thuisclub heeft het voordeel een half uur langer in eigen huis te spelen. Ik snap de regel wel, helaas

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, de regel snap ik wel. Ze spelen 30 minuten langer dan normaal omdat het vorige duel in 90 minuten beslist was.

Het is jammer, ik gunde het Ajax ( als NAC Supporter ) wel. Ze speelde met vlagen VEEL beter voetbal dan dat Stokbrood volk. Zijn de Franse supporters overigens nog heelhuids Amsterdam uitgekomen? ;)

Wat ik Ajax NIET gun is winnen van NAC a.s zondag ;)

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Nou aan de Europese wedstrijd kan het niet liggen want onze halve basis heeft gister niet gespeeld en dus een weekje rust gehad. :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Hier verbaas ik me dan ook steeds over, dan heeft het toch steeds met instelling te maken.

Van Basten moet Suarez altijd aanvoerder maken dan speelt die gelijk 10x beter. Damn wat was die gister geniaal. Alleen hij moet het niet te goed doen anders is het eind van het seizoen ook weer bye bye.

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me er al op ingesteld dat Suarez aan het einde van het seizoen weg is.. Nu is het voornamelijk hopen dat ze 40 á 50 miljoen voor 'm vangen..

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als ze nou gewoon goede schoenen met goede pinnen aan doen en niet die achterlijk dunne regenboogschoentjes proberen......Kan het niet begrijpen dat iedereen op een kaarsrechte natte grasmat uitgleed.

Kijk eens bij de amateur verenigingen wat voor velden daar liggen....daar glijdt toch ook niet iedereen uit?
    Zoals nera al zei, uitglijden is geen excuus....

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In de Vi van deze week staat een lijst met de 10 meest begeerde spelers van Nederland. Suarez staat daar op nummer 1 met een geschatte waarde van 20 miljoen en een geschatte vraagprijs van 25 miljoen. Nu vind ik 25 miljoen echt het minimale wat ze voor Suarez moeten krijgen maar aan die 40 a 50 komen ze nooit. Zou Suarez een van de duurste voetballers ooit maken en ik kan mij niet voorstellen dat een club dat voor iemand betaald die alleen nog maar in Nederland gespeeld heeft

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat Manchester City vorige zomer een bod van 40 miljoen bij Ajax heeft neergelegd voor Huntelaar. Dan kan het dus wel. Maar goed, dat is nooit officieel naar buiten gekomen dus dat kan ook een gerucht zijn.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Maar dat is City, die bieden veel hoger dan de andere clubs :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat Suarez niet gewoon naar Man City gaat? :+

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Man City is idd een geval apart maar ik kan mij niet voorstellen dat AC Milan (zoals Kraay Jr. een paar weken geleden zei) 50 miljoen gaat neer leggen voor Suarez

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Het laatste wat City nu zoekt is een aanvaller, dus dat gaat niet gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina