Hier helemaal naar beneden scrollen tot XBW.nl Redactie. Al zitten er een hoop mensen bij die enkel reviewen en die het dus ook niet zullen weten. Het best moet je zijn bij Willem of nog beter, bij the woman herself, Mirik. Je kan natuurlijk ook je vraag neerzetten in dit topic. Moest je toch een vraag naar iemand anders sturen (inclusief de forum crew) dan zal die het waarschijnlijk wel doorsturen naar Mirik.
Top, ik ben er eindelijk langsgekomen na heel lang met me wijsvinger die kut a ingedrukt te hebben. Nu ongeveer 65%. En kan je nadat je 100% hebt gehaald nog verder gaan voor de achievements?
jep, eens je de story hebt uitgespeeld kan je vrij rondlopen. Alle coins worden dan ook op je map weergegeven.
Wat echt een enorme verbetering is tov Rise of a Ninja, kut muntjes, nu kun je (de meeste) zonder probleem vinden.
Ja, vindt het idd ook een heerlijk spel. Inmiddels story mode uitgespeeld. Nu nog minigames, muntjes zoeken en dojo!
Hey ik heb dit weekend bij een vriend Naruto Storm gespeeld op de ps3 en WOW echt geweldig... weet niet of het nou klopt dat je daar heel makkelijk combos doet of dat wij dat alleen dachten Hopeblijk is BB ook zo vet, want ris eof the ninja die ik al heb uitgespeeld, was beetje saai die gevechten. Bij storm is de camera view en de animaties en ontwijk gameplay echt geweldig.. Damn durf te wedden dat als ik strax BB binnen heb bepaalde puntne sterker zijn maar da tik toch dingen uit stom ga missen...
Zelfde gedachtes mijn vriend, ik was al verkocht bij de demo . Vandaag eindelijk binnen gekregen en zit nu al op 31%. Maarjah, ik doe dan ook bijna geen side-missies enzo, alleen maar bezig geweest met de main-quest. Rest komt later wel .
Ik heb hem eindelijk! Vind het wel vet het hele avontuur enzo, maar vind het toch vreemd dat de lipsync zo ernstig slecht is . Verder wel vet ook de speciale battles enzo. en events. Toch vind ik bij het vechten naruto storm vetter, vooral om de '3d' camera view en het combat systeem met vette manier van ontwijken In naruto rise of the ninja was het makkelijker om die substitution te doen, nu metnaarachter en b is ie veel moeilijker.
Dankje, nu weet ik eindelijk hoe die substitution moet . Toffe game, zit nu op 76% na zo'n 9-10 uur spelen .
wtf, vage glitch. ik heb hem net uitgespeeld en wil die geheime kamer van sasuke achievemnt halen. ik 100000 keer proberen. heb ik hem eindelijk gehaald, kan ik daarna niet meer springen, sprinten of jutsus gebruiken. spel afsluiten en opnieuw opstarten werkte ook niet. dus ik racen met kiba, toen kon ik wel weer sprinten en springen. maar toen ik terug ging naar naruto kon dat niet meer. uit pure wanhoop liep ik het hokage gebouw binnen. toen ik weer naar buiten ging werkte alles weer poehpoeh, lang verhaal en rare glitch
Yoepie, een Hokage verslagen. Het was erg pittig, hij was Itachi-ANBU en ik koos voor Sasuke. Ik heb de story nog lang niet uitgespeeld maar ik ben wel ervaren online door het spelen van het eerste deel. Ik ben net Genin geworden trouwens.
Wil je nog spelen? Van de week de story uitgespeeld en alle online achievements behaald. Nu nog alle mini-games uitspelen en dan gaan voor de coins.. En de Hokage titel natuurlijk. Echt een tof spel.
Argh, ik wil naar de geheime kamer van Sasuke maar het lukt me maar niet . Net voordat ik voet aan wal zet val ik in het water :{.
had ik ook. ik was er na letterlijk 100x proberen ofzo. en dan moet je ook nog terug van de grot naar dat eiland. weer 100 pogingen. @daz: is goed, voeg jij me ff toe? ik zuig trouwens wel in vechten.