The Last Remnant

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 11 jun 2008.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yeah Right! Der zit al zoveel tijd in 8). En bovedien ben veel moeite aan het steken in het doen van alle sidequest en dan zou ik het straks niet kunnen halen vanwege een stomme BR... duh!

Ik zit nu in Flaumello Tower voor een sidequest en de mobs daar zijn duidelijk te zwak voor mij. Ik probeer ze te ontlopen, maar in die smalle gangetjes is dat bijna niet te doen...

Laatst bewerkt: 22 mrt 2009
  2. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel timeshiften dan.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het lijkt dus op een systeem waarin je niet kunt uberlvln zodat je alle tegenstanders makkelijk verslaat. Beetje hetzelfde idee als Oblivion. Echter kun je weer op andere manieren uber worden.

4. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Precies. Het is eigenlijk net als in Oblivion, het spel levelled met je mee maar zolang jij niet gaat slapen en geen levels up gaat maar wel je skills blijft verbeteren word je relatief sterker tov de vijandelijke NPCs. :)

Net Void Intruder verslagen. Moest met een sidequest door dat pad waar hij is en hij engagede me (ik wilde hem ontwijken, wist niet dat het de Void Intruder was)... maar toen zag ik z'n naam en heb ik een poging gewaagd. Fuck yeah, 40 Gamerscore + een guild-task complete, en dat per ongeluk. :9

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

In Oblivion levellen de tegenstanders dan wel met je mee, maar het is in Oblivion absoluut niet zo dat de tegenstanders door te levellen op een gegeven moment onhaalbaar worden. En dat schijnt hier wel het geval te zijn. We zullen zien. Voorlopig houd ik stand ondanks mijn hoge BR en het gare combatsysteem :thumbs:

@Zifnap: jij hebt toch ook een hoge BR, of vergis ik me ?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, mijn BR is nu 120 en ik heb niet meer / minder moeite met vechten dan de rest lijkt me. Ook de bosses vallen mee, behalve natuurlijk The Fallen, Demigod en Absolute Conquerer.

Als je nu begint en je hebt de keuze is een zo laag mogelijk BR houden een goede strategie. Maar heb je zoals ik al een hoor BR, dan is het nog steeds prima te doen. Dat je dan screwed bent is gewoon een broodje aap verhaal. The Fallen is bij mij plat gegaan op BR 115. Tis en blijft een lastig gevecht, of je nu een hoog of laag BR hebt. Ik verwacht hetzelfde bij Demigod.

Die hele strategie van je BR zo laag mogelijk houden is gewoon een manier van spelen. Als dat teveel moeite voor je is, werkt de normale manier van spelen net zo goed. IMO je mist weinig voor zover ik tot nu toe heb gezien. TotalSOLO heeft'em volgens mij ook zo uitgespeeld (1000 / 1000 punten).

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zo lees ik ook weer verhalen dat the Fallen niet scaled en op hogere BR makkelijker wordt. Anyway, ik probeer mobs die beduidend beneden me zijn te mijden en voor de rest speel ik het gewoon 'my way'. En dan zie ik wel waar ik strand. Ik hoop op de credits :D

Wat ik wel weer troostend vind is dat ik meer mensen hoor klagen over dat ze niet de juiste battlecommands krijgen of niet op het juiste tijdstip. I am not alone ;)

8. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha. Ja, ik ondervind het zelf ook. Iedereen wel denk ik. Ik heb alleen nu wel -redelijk- door wanneer ik wat krijg, alleen tja... Er is toch een soort random factor.

Net Vespalia neergehaald. Was supervet, had niet verwacht 'm te kunnen maar 'tis gelukt. Nog 9 sidequests te gaan op Disc 1 en dan ben ik daarmee klaar. :D

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Nice :) Ik ben nu met de 5e quest op disc 2 bezig... en slechts 2 in BR gestegen \o/

10. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Wat is je BR nu? Qua story ben ik nu net voor de aqueducts en ik zit op BR37. :)

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    BR75.

Wel voor de verandering weer iets gaars / buggies tegen gekomen :mad:
    Rush had eerst een 2h lance en leerde 2h combat arts.
    Rush had daarna een 2h axe en leerde dankzij de logica van het spel powergrip weapon arts.
    Rush heeft nu twee zwaarden (katana's) en wil dus dual wield combat arts leren.
    Om dat te bereiken heb ik een tijd lang alleen maar normal attacks met Rush gedaan, met succes, want op een gegeven moment leert hij zijn eerst DH combat arts (Devil's Due)! Hurray!
    Nu komt het probleem echter. Ook al heb 2 zwaarden equipped, het spel geeft mij continue de combat arts opties van..... jawel... 1h powergrip |:-
    Slechts in een zeldzaam geval staat Devil's Due ertussen, met als gevolg dat ik dus heel moeilijk mijn dual wield arts kan verbeteren.

Grrrrrrrr :mad:

EDIT:
    welke guide van xboxachievements gebruiken jullie ?

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
  13. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het forum. Check de stickies. :)

EDIT
    Ik maak het zelfs nog makkelijker voor je; Klik!

EDIT 2
    Fuck yes. Alle sidequests van Disc 1 complete. :cool:

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laat die jongen toch ook een beetje zelf zoeken zeg. Nou heeft ie al drie links naar dezelfde site! :D

EDIT: TweaK gaat hard. Ik ga morgen ook weer verder voordat jullie mij inhalen. ;)

15. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik heb vandaag veel gespeeld, ruim 20 sidequests gedaan vandaag en ben nu klaar om disc 2 te betreden 8). Maar ja, maak je niet druk, volgende week heb ik toetsenweek dus ik speel sowieso tot aankomende zaterdag niet meer.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm lees net dit op die site:

Ik krijg er met mijn mystic union hooguit 2 tegelijkertijd ....

En als ik deze thread lees, dan kan ik beter stoppen :eek:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  17. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Gakkie, laat je nou niet gek maken.
    Pak eerst even een kopje thee en lees dan rustig het volgende; Ja, ik kan hem gewoon uitspelen, en ik moet mij niet teveel aantrekken wat ze allemaal schrijven op de sites.
    Ik heb hem op 1000 en het eerste gedeelte helemaal zonder guide gespeeld, en het laatse deel met side-quest guide zonder ook maar een moment bezig te zijn met stats grinden.

18. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En op welk BR heb je AC neergehaald dan? :eek:

EDIT
    TotalSOLO, ik zie dat je ook Infinite Undiscovery speelt. Hoe is die tov TLR?

Laatst bewerkt: 23 mrt 2009
  19. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    AC heb ik verslagen op BR 132, wel meerdere keren het gevecht aangegaan met AC omdat je vaak niet de goede commands krijgt. Zo was ik in het ene gevecht soms na drie beurten al dood, en een gevecht later kan dat zo maar tien beurten zijn.

Infinite Undiscovery heeft een op Eternal Sonata lijkend battlesysteem, wat mij persoonlijk meer aanspreekt dan TLR. Wat ze in ieder geval gemeen hebben is een aantal behoorlijk lastig te halen achievements, wat ik dan weer lekker vind om te halen.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    IU moet je meerdere malen uitspelen voor 1000/1000. Eternal Sonata 2x en die is ook nog eens rete saai.

Deel Deze Pagina