Mja, als dat echt zo is dan is het game design echt ballen! Ik heb inderdaad veel gelinked, ervan uitgaande dat omdat het erin zit het ook een functie heeft, bijvoorbeeld uitdagender gevechten en meer loot. Als ik door mijn 'normale' manier van spelen straks vast kom te zitten, dan is dit mijn grootste timesink ever geweest
Door die BR verhalen begin ik me steeds meer af te vragen of ik wel verder moet spelen... doh!
EDIT:
Bovendien als je alle quest doet dan gaat je BR ook een stuk omhoog. daar zou je dan voor gestraft worden ??? En voor grinden om bijvoorbeeld components en gold bij elkaar te sprokkelen ook ??? Dan is de game echt gaar, dan word je negatief beloond voor het spelen en gebruiken van de mogelijkheden van het spel.
Ik begin me wel meer en meer te ergeren aan het battlesysteem. Ik zit nu bij de boss battle in Wyrmskeep
, en daar heb ik veel meer moeite mee, alleen door het feit dat ik niet de gelegendheid krijg om mijn AP te gebruiken: baulson en Rush hebben beide rond de 200 AP en Rush krijgt de optie voor een normal attack (alle 5e units in zijn union) en Baulson's union krijgt de optie voor combat arts 36 AP. Als beide unions de optie zouden krijgen om alle units met combat arts te laten vechten, dan zou ik per union met gemak 35k damage doen (x2 is 70k in een beurt!)!
Het battlesysteem is echt gaar en niet uitgebalanceerd....
Klik om te vergroten...