Ik ben op dit moment klant bij Telfort (sinds november 2008 ) echter tot nu toe veel gezeik gehad met internet en dan vooral het bellen.
De uitval van internet valt opzich nog wel mee, maar VOIP is echt een ramp. Vorige week ook weer 3 dagen geen telefoon gehad...
Gezien dit nieuws:
Telfort maakt 20mb abonnement duurder heb ik een mooi excuus om mijn contract bij hun op te zeggen ipv nog een dik half jaar door ploeteren... \o/
Nu zit ik er aan te denken om Ziggo Alles-in-1-plus te nemen. Dat is maar 3 tot 4 euro duurder dan Telfort, omdat ik ook al digitale tv van hun afneem. Het is ook nog eens sneller, 10mbit tov 8mbit (ADSL2 centrale... :{) Om over de
toekomstige snelheids plannen nog maar te zwijgen. Zo te lezen zitten er geen nadelen aan Ziggo; snel, goede uptime, lage ping, goede telefonie, geen downloadlimiet (neem aan dat de 50GB limiet uit nieuwsgroepen voor servers van ziggo gelden en niet voor eweka???)
Alleen zou ik graag willen weten welke digitale decoder je krijgt als je lid wordt. Op de site staat niets vermeld over specifieke merken van decoders. Ik zou dan bijvoorbeeld het volgende pakket willen:
- Installatiepakket Digitale Televisie harddisk recorder € 229,00 (normaal € 329,00)
Alleen welke decoder krijg je erbij? Weet iemand dat? Ik wil alleen de nieuwe HUMAX 5050c, scheelt weer 100 euro ten opzichte van de reguliere winkels.
Klik om te vergroten...