zoals beloofd zou ik meer laten weten over het eventueel slapen op de lan zelf .
ik sta samen met the party in het beursgebouw dat is een pc lan maar zij willen zich graag ook meer richten op de console gamers.
het volgende kan ik de spelers/bezoekers aanbieden. voor 40 euro heb je 3 dagen lang (vrijdag van af 17.00 uur tot zondag 16.00 uur) een eigen plek op the party. wat houd dit in het volgende:
een eigen plek /tafel stoel waar je een lcd scherm en xbox of playstation kan aansluiten met een netwerk aansluiting zowel online als een lan netwerk dus je kunt die dagen online via live spelen of tegen andere xbox 360 games op de lan.
een eigen slaap plek. stel je er niet te veel van voor je hebt letterlijk een plek op de vloer aan de zijkant van de zaal onder het balkon en op het balkon waar je zelf een luchtbed of iets dergelijks neer kan leggen om te slapen.
gratis drinken zoals al bekend maar frisdrank koffie en thee gratis alle dagen.
wat betekend dit voor de argaming lan ?
De entree kosten van 20 euro vervallen je betaald alleen per toernooi deelname geld 20 euro voor team toernooien 15 voor single player (fifa 09).
ik zal nog voor het weekend de nodige info op mijn website plaatsen .
tot die tijd www.the-party.nl voor meer info over the party
Laatst bewerkt: 25 mrt 2009