1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

AR Gaming LAN 25-26-4-'09

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pine NL, 21 mrt 2009.

1. De ijscoman

De ijscoman THE DOA GOD

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke dag is precies welk toernooi? Is wel essentieel om te weten..

edit: Zijn sommige toernooien ook tweedaags ofzo? Of is halo 3 alleen op zaterdag..?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  2. Towel

Towel Guest

Als je 20 E pp moet betalen, en je zou 16 teams hebben, heb je bij elkaar 1280 E als prijzenpot. Lijkt me het beste als je dit over top 5 zou verdelen? Wanneer je winnaar takes it all doet, zullen vele teams nie meedoen omdat ze toch nie eerste worden. Top 5 is daarom veel aantrekklijker.

3. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    top 5 is niet te doen het word hooguit top 3 maar de kans is veel groter top 2. en van die 1280 moet ik zelf ook mijn rekeningen betalen huur materiaal en locatie enz enz dus ik kan niet dat hele bedrag als prijs beschikbaar stellen. maar mocht het lukken om met alles volle bak te draaien dus 64 spelers per toernooi probeer ik de prijzenpot zo eerlijk mogelijk te verdelen.

4. De ijscoman

De ijscoman THE DOA GOD

Leuk Bevonden:
    0
    sdfhsfdhsdfhg

5. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zaterdag spelen we tot de halve finale zondag halve finale en finale . dit heb ik gedaan om alle games voldoende ruimte te geven. in het verleden kwam ik regelmatig tijd te kort en dat wil ik nu voorkomen.
    we zijn nog met de organisatie van the party in gesprek om een pakket aan te bieden met overnachting zodat men kan keizen voor een hotel of slapen op de lan zelf. maar daar post ik meer over zodra het bekend is.

6. Towel

Towel Guest

Maar je betaald toch ook al 20 euro voor de LAN zelf, dus vanwaar uit je eigen rekening betale??:{

7. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van die 20 euro entree moet ik ook een deel aan de catering betalen meer als 50%.

dus om je een id te geven mijn kosten komen momenteel op zo onegveer 4000 euro totaal . reken maar uit stel ik heb alles volledig uitverkocht heb 256 spelers x10 euro wat ik aan de entree over hou dus 2560 + 4x(4 toernooien) 280 euro = 1120 bij elkaar 3680 euro omzet . dus de kans dat ik geld bij leg is 90% vandaar deze uitleg

8. De ijscoman

De ijscoman THE DOA GOD

Leuk Bevonden:
    0
    Johan is bezig die nederlandse community te supporten, good work!:thumbs:

9. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoals beloofd zou ik meer laten weten over het eventueel slapen op de lan zelf .

ik sta samen met the party in het beursgebouw dat is een pc lan maar zij willen zich graag ook meer richten op de console gamers.

het volgende kan ik de spelers/bezoekers aanbieden. voor 40 euro heb je 3 dagen lang (vrijdag van af 17.00 uur tot zondag 16.00 uur) een eigen plek op the party. wat houd dit in het volgende:

een eigen plek /tafel stoel waar je een lcd scherm en xbox of playstation kan aansluiten met een netwerk aansluiting zowel online als een lan netwerk dus je kunt die dagen online via live spelen of tegen andere xbox 360 games op de lan.

een eigen slaap plek. stel je er niet te veel van voor je hebt letterlijk een plek op de vloer aan de zijkant van de zaal onder het balkon en op het balkon waar je zelf een luchtbed of iets dergelijks neer kan leggen om te slapen.

gratis drinken zoals al bekend maar frisdrank koffie en thee gratis alle dagen.

wat betekend dit voor de argaming lan ?

De entree kosten van 20 euro vervallen je betaald alleen per toernooi deelname geld 20 euro voor team toernooien 15 voor single player (fifa 09).

ik zal nog voor het weekend de nodige info op mijn website plaatsen .

tot die tijd www.the-party.nl voor meer info over the party

Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  10. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    oke nice hoor Johan, wat ik wel matig vind is dat je 256 man aan wil trekken, dit is 2 tot de 8e macht, maar daarvoor moet je wel wat meer reclame maken anders ga je dat nooit redden...
    Nog een vraag, ik kan alleen op zaterdag meespelen en ik ga er wel vanuit dat mijn team de halve finale haalt, kan ik op zondag iemand anders voor mij laten spelen? Dit deed vVv namelijk ook op de vorige lan met de AztacK broeders.

11. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    OMG reborn < CaLypso

Er komen ook best wat spectaters dus ben maar neit abng dat je veel geld kwijt bent. Maar buiten dat is het miss leuker om de prijzenpot indd top 5 te doen. Of iig anders de games die de winnaars krijgen aan de 4e plek doen zodat als je verliest om de 3/4 plek ook nog wat krijgt.

En omg mijn oude gamertag Koen vd Vorst was koning!

12. GomoRra

GomoRra Guest

Hij verdient niks aan mensen die komen kijken. De spectaters betalen aan de organisatie van die lan en voor de gratis drankjes..

13. Towel

Towel Guest

Prijzen gewoon onder top 3.... iemand die 5de eindigt verdiend het niet om iets te winne:)

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Dit zijn gewoon XL settings dus snap niet echt waren je het een probleem vind.

Agreed.

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.

16. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je dit van te vooren aangeeft en meteen ook meld wie voor jou op zondag speelt mag het alleen kwa kosten moet je dan wel kijken iedereen heeft zijn eigen bandje/entree bewijs.

17. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    wij van oldskool zijn vanaf vrijdag aanwezig , lekker free-LANNEN

Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  18. argaming

argaming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    For all participants Allround Gaming living outside the Netherlands, there is always room for you at the tournament. So do not fear that you to Holland for nothing. you can pay at the door that's no problem.
    We have 1 request, please register your team on the website from Allround Gaming before Friday, April 24. So we can make all the preparations on time.
    This way we do not lose valuable time on Saturday morning April 25
    This request is also the Dutch teams. thanks for your cooperation

Allround Gaming

19. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil wel meedoen met fifa maar tot nu toe hebben er zich maar 4 ingeschreven? :confused:

20. iSteefie

iSteefie EnVy Our Skills

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als jij je inschrijft zijn het er 5, mensen schrijven niet in omdat ze zien dat er zo weinig inschrijvingen zijn. Dus als je je nou inschrijft heb je kans op steeds meer inschrijvingen...

Deel Deze Pagina