[Discussie] Bestaat er Buitenaards leven? [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherman

    Sherman Guest

    Ok, vage shit, ik weet niet of het echt is, maar wel leuk om te zien. :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Mooie Nasa compilatie :):
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi filmpje, paar ufo's hebben echt mooie vormen. (alleen jammer van de muziek in het eerste gedeelte) Vond de latere muziek er zoveel beter bij passen.:)

    Ik geloof niet dat al deze voorbeelden ook daadwerkelijk buitenaards leven betekend. Maar je hebt er maar 1 nodig die daadwerkelijk van buitenaf komt:). Als ook maar 1 procent van alle ufo's die gezien zijn echt zijn dan worden we behoorlijk in de gaten gehouden^^.

    Vraag me af wat de mensheid zou doen als we buitenaards leven op een planeet zouden vinden. Bestuderen, contact maken, aanvallen..
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja ik heb wel een vermoeden,als eerst zal er bestuderen en contactmaking inzitten.We ze welkom heten op onze wereld,en naast elkaar te leven.Dat zal dan even goed gaan,maar als blijkt dat de planeet van hen stoffen en of producten bevat wat voor ons van hoge waarde is zal er wel weer om gevochten gaan worden.

    De mens met aliens tesamen klinkt mooi,maar er zal altijd wel corruptie en veraad zijn van wie het dan ook komt.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Zet Mass Effect eens uit.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die staat uit!

    Edit

    Was ook niet serieus bedoeld,natuurlijk weet ik ook niet hoe dat zal verlopen.:)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  7. Sherman

    Sherman Guest

    Kijk; Wat ik me afvraag is waarom alle ufo's er steeds anders uitzien. Ik neem aan dat die aliens ook massaproductie hebben? Maar vrijwel iedere waarneming laat een net iets ander schip zien. Wij mensen vliegen toch ook in boeings die er allemaal hetzelfde uitzien. Wat vind jij er van Dulle. :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Eens kijken... :9

    We vliegen niet alleen in Boeings, maar hebben behoorlijk veel verschillende types vliegtuigen. + we worden *misschien/waarschijnlijk* door meer dan 1 'ras' bezocht = veel verschillende soorten waarnemingen.

    Dan heb je natuurlijk nog de hoaxes, verkeerde intepretaties enz.

    Maar over het algemeen lijken de beschrijven best vaak op elkaar.
    Rond, metaalachtig, maakte nauwelijks tot geen geluid.
    'Sigaarvorm'
    Driehoek/V-vorm.

    En dan zo nu en dan een weirde vorm. Misschien een Alien-hobbyist die zijn eigen Ufootje heeft ontworpen. :+

    Maar er kwamen in dat filmpje een aantal voor waarvan ik denk dat het geen UFO's zijn als in 'vervoer', maar dat het eerder beestjes zijn. Wat hun onpraktische vorm zou verklaren.
     
  9. Sherman

    Sherman Guest

    Ja Ok, maar ik heb in dat filmpje geen 2 ufo's gezien die hetzelfde zijn. ( uit 2 verschillende filmpjes bedoel ik dan he. ) _0/
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Niet? Dan raad ik je aan om nog eens te kijken.
    Vooral die lichtbolletjes lijken allemaal nogal op elkaar. ;) En die ze je alleen in bovenstaand filmpje al een aantal keer voorbij komen...

    Die van STS-75 zie je ook vaker.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2009
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Is dat zo vreemd? Ik vind het juist raarder dat alle UFO sights zo erg op elkaar lijken. Altijd metalen vliegende schotels.
     
  12. Dolly

    Dolly Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks over area 51????? :eek: shame on you!
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou ja.. niks. Ik noem het wel even! :p


    Zijn ze verdikkeme weer gecrasht! :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Here are some images from the Russian Luna space probes. Have a look at the geometrically shaped objects. They don’t seem natural stone formations especially the ‘wheels’ fixed to what seems an axle! They couldn’t be part of the space probes as the artifacts look very old and weathered.

    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]

    There may be more where they came from. Check it out here…

    Soviet Moon Images
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hier wat volgens mij de verklaring is of kan zijn van een heleboel onverklaarde UFO-meldingen:

    [yt]nmUClLDb2dE[/yt]
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Beide erg ongeloofwaardige filmpjes. Dat spul is allemaal ZO makkelijk te photoshoppen, versnellen, vertragen, belichten etc. Iemand met een beetje kennis wat dat soort dingen kan dit soort filmpjes echt makkelijk maken.

    Ik vind het nog steeds een sprookje. Ik wacht maar lekker af tot er een vliegende schotel (hopelijk met shaorma) langs vliegt.

    Die filmpjes kan je wel blijven posten, maar ze zijn gewoon allemaal hetzelfde. :9
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Waar the fuck heb jij het over?
     
  18. Rensgar

    Rensgar Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Als het de mens niet eens lukt om in vrede en harmonie samen te leven met zichzelf, waarom dan wel met aliens?


    Ik vind het wel frappant dat het luchtruim boven de aarde bijna net zo druk is als de spits op de A12 (relatief gezien).
    Zo'n grote universum en het lijkt dat ze hier hun supermarkt hebben, zo vaak als ze langszeilen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2009
  19. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof aliens per definitie ook maar enige morale denkbeelden hebben die lijken op die van de mens.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ziet er nog best mooi uit. :eek: En duidelijk waarom mensen dat soms onbedoeld voor een UFO zullen aanzien.

    Volgens mijn oma is er ook een keer zo een bolbliksem door hun voordeur gekomen. Had mijn opa doodleuk de achterdeur opengezet, en is dat ding op zijn gemakje gewoon weer vertrokken. 8)

    99% van de sightings zijn OF hoaxes OF bolbliksems OF die Chineses Lantern dingen OF vliegtuigen Of ...
    Dus ik denk inderdaad dat de meeste niet echte UFO's (aliens) zijn, maar het gaat zich uiteraard om die paar wat niet te verklaren zijn.
    Wie zegt dat het niet zo is? :cool: :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina