[TV / Net] PowNed / GeenStijl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Willem, 12 jan 2009.

1. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze zoiezo in staat zijn om vermakelijke tv te maken. Daarnaast wil ik ze best een kans geven om te bewijzen dat ze ook goede inhoudelijke programma's kunnen maken tegen een redelijke prijs. Daarnaast vind ik het ook de meestbelovende aspirant omroep. Halal TV, Gay TV, Wakker Nederland (Kopie programma Powned, inhoudelijk niks op papier), Kerk TV en Sinterklaas TV spreekt me allemaal compleet niet aan. Dus ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken, ziet er inmiddels naar uit dat ze het gaan halen.

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik ben dan ook geen lid van die aspiranten (ben zoiezo geen lid). Ik hoop idd dat het vermakelijk zal zijn, maar laat ze gewoon inhoudelijk ook wat te bieden hebben. Boeit me niet of het rechts is of niet. Maar het schoppen tegen de gevestigde orde of links omdat het dat is irriteert me mateloos. Schreeuwen kan iedereen, doe dan ook iets om die grote bek waar te maken :)

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik weet niet of het hier eerder besproken is maar ik vond het wel een leuk complot theorie.

Powned ook wel P.O.W.N.E.D :
    Publieke Omroep Wakker NEDerland. Powned heeft allang de 50.000 leden via de Telegraaf. Het is allemaal het zelfde met 2 verschillende namen.

Voor de rest interesseert het me allemaal niet. Halen ze het wel, ben ik benieuwd wat ze kunnen doen. Halen ze het niet, leuk geprobeerd. Ik heb wel eens hun progamma op Veronica gekeken, en zo slecht was het ook niet.

@MerQ:
    Als je het echt meent van de Vmbo'ers dan zou je mooi passen in het zogenoemde rijtje van GS.....

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Zat zelf op het vmbo, maar zei even vanuit de gedacht van een ''powned lid''

5. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind jouw dan natuurlijk ook ontzettend dom en je doet er inderdaad niet toe als je zo generaliseert. |:-

Maar dat doe je jezelf aan en heeft niets te maken dat ik 'lid' ben.

6. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, doe eigenlijk hetzelfde nu ja. Maarja, verschil is dat vmbo normaal is (70% v/d bevolking doet het) en als ik bij comments kijk op dumpert of geenstijl denken ze echt dat die mensen retards zijn ofzo.

Ps doe nu havo (dus ben ik niet meer dom 8) )

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dan ben je nog steeds niet slim, doet alleen alsof :p

Nee even serieus, natuurlijk zijn er domme VMBO'ers, maar niet allemaal. Als je op de universiteit rondloopt kom je af en toe ook heel domme mensen tegen. Volgens mij zegt opleiding zeker niet alles.

8. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet. Op het vwo lopen ook zeker malloten rond.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Er is sowies een groot verschil tussen intelligentie, verstand, hoe goed je bent in leren (dingen opslaan in je geheugen), praktisch denken...

10. GomoRra

GomoRra Guest

Huh die teller is weg, net stond hij nog op 230 ofzo

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat ie er gewoon nog ;) nog 181 leden..

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    149 nu nog. Morgen zal de teller wel op 0 staan denk ik :)

13. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    En nog 100 leden te gaan!
    En de "rukplaat" van Geenstijl P3-Powned rolt zo de charts uit op nummer 1.....
    Wat 3 lekkere meiden wel niet voor elkaar kunnen krijgen.
    Stiekem hoop ik dat vandaag bekend wordt dat ze veel meer leden hebben dan die 50.000....

HAHHAAH

Laatst bewerkt: 27 mrt 2009
  14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, gaat dan ook om de downloads. Zegt niks. Meeste kutmuziek waarmee je doodgegooid wordt staat in de top 40 / 100 en blijft daar jammer genoeg lang in staan.
    Hecht zelf dan ook totaal geen waarde aan al die charts.
    Nog 93 te gaan. Lukt ze wel.

Wakker Nederland hoor je ook niets meer van. Heb die omroep sowieso al nooit serieus genomen. En dan schijn je nog omroep C te hebben (krijgen, als ze het gaan halen).

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Dat zeggen ze zelf inderdaad ook. Ze maken altijd wel goede statements vind ik, ook hiermee weer.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Nog maar 31 leden. Gaat wel snel nu :)

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja 'illegale' downloads zijn nou eenmaal niet bij te benen. :+ En singles koopt niemand dus het moet wel op die manier. ;)

18. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    wel kut dat ze het halen. echt die uitzendingen zijn gewoon ruk. het commentaar op filmpjes is leuk op die lui. maar die 5/6 uitzendingen wat ze op veronica laten zien. echt gewoon ruk.

alleen maar gezeik. slaat gewoon nergen op.

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dan kijk je niet? Het is geen verplicht kijkvoer hoor.

20. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna nog 6!!:D Echt snel gegaan de laatste dagen!

Deel Deze Pagina