[Muziek] Metal algemeen [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WinterBase, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik werd er niet goed van. Moeten die sloebers zelf maar 14,50 incl. overhebben voor een CD'tje hoor. :+

2. Ashavan

Ashavan Guest

1x in de zoveel tijd heb ik iets van...maakt niet uit welke band ik luister het is niet hard genoeg. Ik wil hardere muziek. Dus maak ik weer eens een uitstapje naar Rap, Hardstyle, Hardcore, Trance en de vele varianten er van. Maar na 2 weken krijg ik er koppijn van en keer ik terug op het metal nest. En ongeacht welke band...vergeleken met bagger muziek van de andere genres is metal gewoon het hardst wat er is. :D

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt er een beetje van af wat je nu zoal luistert bij metal.

Als je bijv. alleen power metal luistert, moet je eens de (melodic) death metal kant op gaan.
    Trash is ook altijd wel goed.

En voor de extreme brutality (video kan (1) schokkende plaatje bevatten):

Tja, je moet ervan houden...Maar het is net als hardcore: telkens hetzelfde:)

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Deze DVD lijkt mij toch best boeiend, ken maar een 1 plaatje van de band maar die vind ik fantastisch. Snel meer van luisteren! Deze DVD gaat er ook nog wel komen. De laatste tijd helemaal verzot op band documentaires. Erg interessant om de persoon achter de artiest te ontdekken :)

As I Lay Dying - This Is Who We Are

Inhoud:
    (3-DVD Set)

"This Is Who We Are" zal beschikbaar zijn op 14 april.

Disc 1 - Belangrijkste Documentaire (ca. twee uur):
    Deze complete band geschiedenis omvat in kunstenaar diepte interviews en commentaar, interviews met vrienden en familie, evenals opmerkingen en weg verhalen van collega's en bands die hebben gewerkt met en bevriende As I Lay Dying, omdat de band het begin.

Disc # 2 - LIVE optredens (met de huidige lineup):
    Meer dan een uur en een half van live optredens vastgelegd op As I Lay Dying van Zuid-Californië toont in november 2008 met inbegrip van de Jumping Turtle, The Grove, en zeekust Community Church, internationale festivals, waaronder Wacken Open Air en met volle kracht, en de Amerikaanse festival Hoeksteen .

Disc # 3 - muziek video's en extra functies, waaronder meer touring verhalen, profielen op persoonlijkheden & meer

De DVD kost ongeveer 28 euro :)

5. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Large is hij 25.99 (excl 3,95 verzendkosten. dat dan weer wel).

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vind ik ook altijd tof :) Heb er ook een zootje, waaronder o.a. Disturbed en alle dvd's/docu's van Metallica. Blijft gewoon tof om te zien hoe een band zich voorbereid op een nieuw album of een concert en wat daaraan allemaal vooraf gaat.

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik neem aan M.O.L. van Disturbed? Daar zie je pas echt hoe slim Draiman is.. ongelofelijk hoe hij praat.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Some kind of Monster blijft echt geweldig qua docu's :)

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Er zit weer eens wat leven in dit topic :) Moeten we eens houden zo :):

Maar die DVD van Disturbed, M.o.l. is die een beetje goed? Luister niet zo heel veel Disturbed meer maar een docu kan nooit geen kwaad :)

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond hem zeer geslaagd. Soms zitten er wel stukken in waardoor je even door wilt spoelen maar over het algemeen geeft het een goed beeld en het is dan ook zeker het kopen waard :)

11. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vooral dat stuk met dat wijf die een beetje naakt in zon windtunnel vliegt 8) toen had ik echt een wtf moment

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Eens zien of ik die nog ergens goedkoop kan krijgen. Altijd leuk :)

13. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat me muzieksmaak snel veranderd. Maandje geleden vond ik bijv. All That Remains echt klote maar nu vind ik ze echt goed.

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Dat had ik ook. Nightbringer raadde mij aan All That Remains te checken, vond het maar hard etc. maar dat viel op zich reuze mee. Een band waar ik niet aan kan wennen is Arch Enemy, vond het kut klinken en eigenlijk is het dat nog steeds in mijn optiek.

Als je All That Remains cool vind moet je eens iets proberen van de onderstaande bands:

• Killswitch Engage
    • As I Lay Dying
    • Trivium
    • Sonic Syndicate
    • Unearth
    • Still Remains
    • Bullet For My Valentine

:b:

15. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ken ze eigenlijk allemaal al maar nog niet van allemaal veel geluisterd. Zal ze eens proberen. Thx.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Voor de doom liefhebbers...

Candlemass met Death Magic Doom. Kolere is vet. Overigens vond ik de nieuwe My Dying Bride (For Lies I Sire) ook erg goed, maar dat is een stuk trager/logger dan Candlemass.

17. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow As I Lay Dying is echt lekkere muziek \o/

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    *ow kut, dacht dat het over een andere band ging 8)

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er maar weinig mensen bij mij in de buurt zijn die van de ze muziek houden want ik heb niet echt zin om in me eentje naar een concert te gaan. Ik mag ook pas als ik 16 ben over 3 jaar dus.

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook. Alleen heb ik dan weer het geluk dat mijn zus dan wel mee wilt. Zo heb ik haar ook verslaafd aan Children of Bodom gekregen :D

BTW, bands als Trivium, As I Lay Dying etc. vind ik maar niks. Dat type grunt staat me niet aan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina