Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb eergisteren geprobeerd xboxlive the krijgen. In het begin lukte het allemaal. Geregistreed dingen ingevult ect. Toen wou ik samen met mijn vriend een spelletje gaan doen. Hij nodigde mij uit om even mij te praten. Ik snel me headset zoeken. Wil hem net aansluiten staat er opeens disconnected. Paar keer geprobeerd te reconnecten. Niks lukte. Ik heb de directe aansluiting gedaan op het begin en het werkte. Ik heb die nog 1x helemaal opnieuw gedaan en dat werkte ook niet. Hij zegt: xbox >....>network. En daarin een groot rood kruis. Hij krijgt dus geen verbinding met me network.
Welke provider?: Telfort
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel die ik eerst voor me pc gebruikte en nu voor me xbox (pc is beetje oud)
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 200+ volgensmij
Modem
Welk merk modem heb je?: Zal ik moeten kijken
Modem type?: Zal ik moeten kijken
USB/ Ethernet?: Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Euhm... dat is?
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee
Router (heb ik volgensmij niet... volgensmij gaat alles via me modem en die gaat via me telefoonnetwerk)
Welk merk router heb je?:
Welk router type?:
Welke firmware?:
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ethernet
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: Xbox kan geen contact maken met network
Wat heb je geprobeerd?: Ik heb alles opnieuw gedaan vanaf stap 1.
Waar stopt de test?: bij xbox > network. Ik heb alle stappen gevolgt en niks hielp. Hij zegt dat ik naar xbox.com moet gaan om te kijken. En voor de rest heeft hij geen oplossingen
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Kijk op xbox.com
Ik heb op mijn modem. Ethernet 1 = deze pc. Staat op me eigen kamer. En op Ethernet 2 = xbox. En die staat op de zolder. Dan zijn ze niet in contact met elkaar als ik het goed hem. Of kan dit wel iets veranderen? Het rare is dat ik de directe verbinding probeerde en het werkte gewoon! En toen naar 10 minuten opeens niet meer. Kan het ook te maken hebben dat als ik Ethernet 1 gebruik Ethernet 2 niet werkt? Ik heb op de zolder een pc staan (die oude) en daar zat eerst me internet kabel in. Toen hij nog werd gebruikt deed het internet op allebij de computers tegelijk dus daar kan het denk ik niet aan liggen. Ik hoop dat je me kan helpen! Want ik wil graag snel spelen.
Dankje! *)
Laatst bewerkt: 4 apr 2009