1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier een oplossing voor. 't is zeer irritant :'-(

2. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon wachten , je kan hier niks aan doen. Na een aantal uren gaat het over

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker weten? Ik heb de mappack namelijk Zondag gekocht, en sinds ik dan probeer de mappack te downloaden, krijg ik bij de 99% gewoon 'Can't download Map Pack1' bericht.

4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    jongens, zijn er problemen met live momenteel?

kan geen games connecten en dergelijke

5. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand van welke winkel ik Microsoft Points kan halen? Heb er 800/1000 nodig.

Amsterdan

bvd.

6. NeSs88

NeSs88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word een beetje moedeloos van mijn internet verbinding eindelijk werkte alles weer en nu loopt ie opnieuw te zeuren dat mijn nat strict is. Ik heb een adsl aansluiting van KPN InternetplusBellen en de Siemens modem, kan ik niet gewoon nat uitzetten of is dan het internet niet beveiligd? ik heb er niet zo veel verstand van

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan hem beter via internet kopen. Het is goedkoper en je krijgt de code via mail.
    Gamehubs is goedkoop maar wel Paypal nodig.

8. Thomaaas

Thomaaas Kill or be killed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar sinds dat we een nieuwe router hebben ook last van, maar dan in mindere mate. Ik krijg nu iedere keer bij Halo 3 matchmaking te lezen dat mijn NAT verbinding niet helemaal open staat en dus matchmaking sloom is.

Ik heb op de router helemaal niks gevonden met NAT of iets dergelijks. Maar het is we vervelend. Alles is nu daadwerkelijk slomer. En daarbij komt dat ik nu ineens de persoon ben die aan het laggen is terwijl ik daar nooit last van had.

Iemand enig idee hoe dat NAT probleem op te lossen is?:thumbs:

9. DaBom

DaBom =]

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg mijn xbox niet op live want de dns failed steeds hoe kan ik dit verhelpen?

10. DaBom

DaBom =]

Leuk Bevonden:
    0

Jullie moeten via de site van je router de upnp poort open zetten dan zou het al goed moeten zijn ;)

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Niet alle routers ondersteunen UPnP.

De Experia van mijn broertje deed het vanmorgen helemaal niets meer :confused:
    De Speedtouch kreeg helemaal geen verbinding met de server van KPN.
    Het modem >30 min van de spanning gehaald en kwam de modem wel online.

Gisteren stond de NAT nog wagenwijd open en vanmorgen zat die potdicht.

Laat KPN eens stoppen met het continu updaten van hun modems :mad::mad::mad:

12. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vraagje. Op de een of andere manier heb ik 2 accounts, 1 voor offline en 1 voor online. Nu vroeg ik me af of ik de DLC die ik download op m'n online account op mijn offline account kan gebruiken?

13. Traumatisch

Traumatisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?:problemen met connectivity. Strict NAT

Welke provider?: KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:ehhhh 8m down 1m up...denk ik (na checken van de KPN site)

Modem

Welk merk modem heb je?:Thomson
    Modem type?:confused:peedtouch 780
    USB/ Ethernet?:Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?:Neen
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?:Window

Router

Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:Your NAT Type is Strict etcetc, ik denk dat je hem wel kent inmiddels
    Wat heb je geprobeerd?:Modem reboot, NAT opties aan/uit in de Speedtouch config, Firewall aan/uit, UPnP aan/uit
    Waar stopt de test?:Internet - Xbox Live
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):Modem Reboot en www.xbox.com checken :F

Als je iemand niet kan zien of horen

Wat staat er bij NAT?:

14. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een router Prestige 2000 series. Ik kan alleen niet in de router komen om mijn NAT MODERATE te porten... Iemand een beginnend wachtwoord voor deze router?

Ik heb password, admin, Admin enz al geprobeerd....

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    1234?

16. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook al. Misschien heeft mijn vader hem ooit een keer verandert, maarja die weet hij ook niet meer -.-.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    0000!

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Denk het laatste aangezien ik ook een Zyxel heb uit die serie en het standaard wachtwoord daarvan 1234 is. Heeft hij het toevallig niet in het boekje opgeschreven? Aangezien daar een speciale regel is voor het wachtwoord. Anders zou je even de helpdesk moeten bellen.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    factory reset uitvoeren dan reset je ook het wachtwoord naar standaard

20. surui321

surui321 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Ik heb eergisteren geprobeerd xboxlive the krijgen. In het begin lukte het allemaal. Geregistreed dingen ingevult ect. Toen wou ik samen met mijn vriend een spelletje gaan doen. Hij nodigde mij uit om even mij te praten. Ik snel me headset zoeken. Wil hem net aansluiten staat er opeens disconnected. Paar keer geprobeerd te reconnecten. Niks lukte. Ik heb de directe aansluiting gedaan op het begin en het werkte. Ik heb die nog 1x helemaal opnieuw gedaan en dat werkte ook niet. Hij zegt: xbox >....>network. En daarin een groot rood kruis. Hij krijgt dus geen verbinding met me network.
    Welke provider?: Telfort
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: Kabel die ik eerst voor me pc gebruikte en nu voor me xbox (pc is beetje oud)
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 200+ volgensmij

Modem

Welk merk modem heb je?:
    Zal ik moeten kijken
    Modem type?: Zal ik moeten kijken
    USB/ Ethernet?: Ethernet

Internet Delen / ICS

Werk je net ICS (Ja/Nee)?:
    Euhm... dat is?
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee

Router (heb ik volgensmij niet... volgensmij gaat alles via me modem en die gaat via me telefoonnetwerk)

Welk merk router heb je?:
    Welk router type?:
    Welke firmware?:
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?:
    Ethernet

De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?:
    Xbox kan geen contact maken met network
    Wat heb je geprobeerd?: Ik heb alles opnieuw gedaan vanaf stap 1.
    Waar stopt de test?: bij xbox > network. Ik heb alle stappen gevolgt en niks hielp. Hij zegt dat ik naar xbox.com moet gaan om te kijken. En voor de rest heeft hij geen oplossingen
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Kijk op xbox.com

Ik heb op mijn modem. Ethernet 1 = deze pc. Staat op me eigen kamer. En op Ethernet 2 = xbox. En die staat op de zolder. Dan zijn ze niet in contact met elkaar als ik het goed hem. Of kan dit wel iets veranderen? Het rare is dat ik de directe verbinding probeerde en het werkte gewoon! En toen naar 10 minuten opeens niet meer. Kan het ook te maken hebben dat als ik Ethernet 1 gebruik Ethernet 2 niet werkt? Ik heb op de zolder een pc staan (die oude) en daar zat eerst me internet kabel in. Toen hij nog werd gebruikt deed het internet op allebij de computers tegelijk dus daar kan het denk ik niet aan liggen. Ik hoop dat je me kan helpen! Want ik wil graag snel spelen. :'-(

Dankje! *)

Laatst bewerkt: 4 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina