De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JoJo, 7 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    In de komende 4 wedstrijden maar 1 punt nodig... als dat niet lukt. :9

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Supergoal! :cool:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Misschien als Babel meer tijd en ruimte kreeg bij Oranje kon ie zich beter etaleren. Ik vind Kuyt normaal gesproken -in het NL elftal- ook bijster weinig toevoegen trouwens, behalve hard werken, net als bij Babel in tegenstelling tot bij Liverpool, waar hij wél elke week presteert.

En sowieso, als je vantevoren al je mening klaar hebt over een speler is het vrijwel onmogelijk om dat om te draaien. Ik had die mening ook over Kuyt maar hij heeft me de afgelopen twee seizoenen echt weten te overtuigen omdat ie naast hard werken ook een keer nuttig is, voetballend gezien. Babel is ook veel sterker en slimmer geworden bij Liverpool.

Laatst bewerkt: 1 apr 2009
  4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, laten zien als je in het veld staat. Heeft hij ook al de kans voor gehad. En kuijt is echt wel een stukkie beter dan Babel hoor 8)

Ik stop trouwens weer ff. Volgens mij hebben we elke keer dezelfde discussie. :+

Alleen van alle wissels komt in mijn ogen (weer) de minste dreiging van Babel en hij lijdt weer (te) veel balverlies.

5. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mee eens

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Is dat zo? Ik durf het te betwijfelen. Sowieso zijn het totaal andere voetballers die ook totaal anders gebruikt worden door Benitez.

De wedstrijd is ook al lang gespeeld. Niet echt een super motivatie om er nog effe in te mogen.

En Kuyt speelt vaak simpele ballen, terwijl Babel een man van de actie is. Niet zo gek dat ie meer balverlies lijdt.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

Alright.. Ik vind dat. ;)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat zijn voornaamste wapen toch echt zijn schot is. Kan het niet zo goed meer beoordelen, zie hem niet zo veel meer namelijk. Ik vond zijn grote kwaliteit toch altijd wel liggen in het feit of de bal nou onder zijn lichaam, achter zijn standbeen of bedenk het maar, hij altijd een venijnig schot in zijn poten had.
    Wel een beperkte voetballer geweest altijd, tuurlijk zal hij zich best wel hebben ontwikkeld bij Liverpool, maar daarvoor zie ik hem niet genoeg om mijn mening te kunnen "updaten".

Is het nog steeds een (zeer) beperkte voetballer?

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Oke, deze pak ik nog even mee, want als ik van der Vaart en Affelay zie denken zij er toch anders over.

Maja, al met al een lekkere pot voor NL, met name de 1e helft :)

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft Afellay beter gedaan dan Babel dan? :confused:

Overigens is Babel nog altijd een diepe spits, en geen buitenspeler. Net als Kuyt.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Babel heeft er de hele tweede helft in gestaan, zat tijd om iets te laten zien. Het lijkt me dat je als bankzitter sowieso geen probleem hebt met motivatie bij een invalbeurt omdat je juist dan wilt laten zien dat je minimaal net zo goed bent als die andere jongens!

Ik heb Babel geen acties zien maken vandaag, in het begin was het vaak balletje terug en later kwamen er wat meer loopacties die helaas of buitenspel waren, of buitenspel werden gegeven. Maar ik vond Babel toch ook wel een zwakke wissel.

13. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @ Nera; Zorgen voor dreiging en hij benutte z'n snelheid veel meer. Hij stond er de helft van de tijd in t.o.v. Babel en heeft 2 x zoveel laten zien.

//edit; minder dan de helft nog.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Babel speelt gewoon altijd kut in het nederlands elftal. Heel dit forum vind hem niks dus dat zal wel aan hem zelf liggen denk ik dan. Nu ook weer weinig toegevoegd!

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En toch ging ie twee of drie keer op snelheid z'n man voorbij. Goed speelde die niet nee, maar ik ben dat continue gezeik over 'm beu. Bij z'n eerste keer balverlies hebben we onze conclusie alweer getrokken.

Babel is dit seizoen in uitstekende vorm, alleen je moet hem wel goed gebruiken. Dus niet tegen een muur als ie al op de achterlijn staat.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goede wedstrijd van Nederland. Geen kunst aan deze poule:cool: Op 6 juni tegen IJsland nog eventjes winnen en we kunnen definitief de tickets boeken.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb hem één keer langs z'n man zien sprinten, en dat heb ik Babel ook een paar keer zien doen.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Fine. Je kunt wel blijven zoeken en ik weet dat jij hem wel degelijk goed vindt, ook voor en NL. Ik vind het alleen niet en de vorige keren ook niet. Dan mag ik daar toch ook op reageren? That's all.

Nu ga ik een biertje doen en ff offline. Cheers!

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk mag je reageren, daar zeg ik toch ook niets over? Ik ben het alleen niet met je eens. Babel is niet geweldig in het NL elftal maar hij wordt ook zelden gebruikt zoals bij Liverpool, daar waar hij het wél prima doet.

Kuyt was tot voor kort (eigenlijk tot het EK) ook bijzonder zwak in het NL elftal, heeft ook de kans gekregen onder van Marwijk en doet het nu prima. Babel kan -mits goed gebruikt- ook een meerwaarde zijn voor deze ploeg.

Anyway: Italië weer te triest voor woorden: 1-1 thuis tegen Ierland. Dat ze na 3 minuten al onterecht met tien man stonden mag niet eens een excuus zijn. Wat een bedroevende vorm al jaren zeg |:-

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar kuyt is een held in liverpool. Als die slecht speelt heb je nog wat aan hem. Babel die krijgt een bal, trekt naar binnen want met links kan die niks en lost dan het schot. Hoef je huntelaar ook niet op te stellen!

Ik ga nu ook offline :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina