[Algemeen] Harry Potter

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Omdat ze niet een hoofdpersonage is. ;)

Fii, had je boek 7 nou al gelezen of nog niet? Weet het niet meer.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, nog niet. Een keer ging ik naar de bieb en toen was hij dicht. Tweede keer ging ik en toen werd ik aangereden door een scooter. 8) Deze week maar even kijken. :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Alsof het niet zo mag zijn. :+

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Rotterdam Schouwburgplein.. ben ik er :cool:

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vanavond beginnen met het laatste deel :cool:

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben al bij Hoofdstuk 10, ik wil hem niet uitlezen. Is te weinig, ik moet meer Harry Pottaaaaaah :mad:

7. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Ken dat gevoel al bijna twee jaar :'-(

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben nu bij Hoofdstuk 26 maar had er wat meer van verwacht.
    Ik verwachte dat ze echt op zoek gingen, nu is het maar elke keer een beetje met die tent naar andere plaatsjes. Ook die relieken van de dood vind ik maar niks. Ik ben nog niet klaar dus heb er nog niet echt een mening over. Maar vind het gewoon nep, Harry heeft er dus 2 als er een in die snaai zit en Hijdienietgenoemtmagworden ( Ik roep zijn naam niet, straks komen er Dooddoenders :+ ). Vind het een beetje overpowered.

En in totaal zijn er dus 6 Gruzielementen. Dat boek, die ring die Perkamentus al had vernietigd en die ketting tot nu toe. Eentje in die slang en eentje in de kluis bij Van Detta denk ik. Vind dit beter dan die relieken van de dood.

Neemt niet weg dat sommige dingen wel erg mooi zijn. Onder andere dat stuk waar Harry was geboren en waar ze bij hun ouders stonden. Same als de dood van Dobby, voelt allemaal echt aan. Net als toen Perki dood ging, je ziet het allemaal echt in je hoofd.

Was ook echt een grote WTF toen Sneep benoemd werdt als hoofd van Zweinstein. Als ik Anderling of Hagrid was had ik allang geprobeerd te vermoorden.

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
  9. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zo knap vind van deel 6, is dat je echt de ellende, drama en gruwel voelt die er heerst. Het is echt zó goed weer gegeven. Zoals jij ook al zegt, je ziet het helemaal voor je in je hoofd. Dat is de kunst van het schrijven. Die relieken, tja het is allemaal nog een beetje vaag, op het eind wordt het wat dat betreft nog vager. De zoektoch naar de gruzielementen is gewoon geniaal bedacht.

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Blijf gewoon doorlezen *) Op het einde is alles duidelijk O-) De leukste stukken moeten nog komen ;)

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Aaaah wat een kut anti climax nadat Harry in de hersenpan is geweest.

Kutkutkut. Mijn haat tegen Sneep sloeg dus nergens op. Kut Perkamentus, nu vind ik hem een eikel. En nee, waarom moeten Fred, Tops en Remus dood. Kutkutkut, snel verder lezen.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Uit, was wel _O_

Marcel held, zag het helemaal voor me toen hij die slang vermoorde.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Was ook best blij dat alles nog werd uitgepraat met Perkamentus. Na al die dingen die in dat boek over hem stonden ging ik bijna aan mijn held twijfelen.
    Sneep ftw.
    Dat stuk waar hij dat bos inloopt ftw. _O_
    enz. enz.

En nu komt het ergste: het grote 'wat nu' gevoel. :'-( Je wilt meer HP, maar er is niks meer...

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Een boek over de avonturen van Marcel, Ginny en Loena in het laatste jaar op Zweinstein terwijl Harry bezig was met zijn missie. :D

16. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, daar zat ik dus ook aan te denken, direct nadat ik het boek uit had. Dat lijkt me wel vet! :cool:

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, daar had ik nog niet over nagedacht. :9 Maar ik kan me gewoon geen HP boek voorstellen zonder Harry (+Ron en Hermelien)...
    Zou op zich wel vet zijn, maar érg vreemd.

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vraag me wel af wat er met de Duffelingen zijn gebeurt. :eek:

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja he! Vond ik ook erg jammer dat je er niks meer van hoort.
    Dat stukje in het begin met de duffelingen vond ik ook wel mooi.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sowieso zijn er nog genoeg vragen. Van mij mocht het nog een stuk dikker. Wil meer weten van elk persoon wat er is gebeurd na het einde.

Opeens was het 17 jaar later dacht ik. Meteen een grote WTF, geen idee wie iedereen zijn kind nu was. Harry en Ginny hadden James, Lily en Albus en Ron en Hermi hadden Hugo en nog een. Wou er meer over weten, een paar weken na de dood van Voldii bijvoorbeeld. Wie wat was geworden, en ook info about Zweinstein. En wat zijn geworden. Of Harry bijvoorbeeld Zwerkbalspeler zou worden en Hermelien baas van een grot ofzo, weet ik veel wat nog meer. Te weinig info, wil meer :+

Laatst bewerkt: 5 apr 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina