Ik verwachte dat ze echt op zoek gingen, nu is het maar elke keer een beetje met die tent naar andere plaatsjes. Ook die relieken van de dood vind ik maar niks. Ik ben nog niet klaar dus heb er nog niet echt een mening over. Maar vind het gewoon nep, Harry heeft er dus 2 als er een in die snaai zit en Hijdienietgenoemtmagworden ( Ik roep zijn naam niet, straks komen er Dooddoenders
). Vind het een beetje overpowered.
En in totaal zijn er dus 6 Gruzielementen. Dat boek, die ring die Perkamentus al had vernietigd en die ketting tot nu toe. Eentje in die slang en eentje in de kluis bij Van Detta denk ik. Vind dit beter dan die relieken van de dood.
Neemt niet weg dat sommige dingen wel erg mooi zijn. Onder andere dat stuk waar Harry was geboren en waar ze bij hun ouders stonden. Same als de dood van Dobby, voelt allemaal echt aan. Net als toen Perki dood ging, je ziet het allemaal echt in je hoofd.
Was ook echt een grote WTF toen Sneep benoemd werdt als hoofd van Zweinstein. Als ik Anderling of Hagrid was had ik allang geprobeerd te vermoorden.