Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    Je kan niet plaatselijk vet verbranden. Alleen maar buikspieren trainen heeft geen enkele zin. Het is een te kleine spiergroep die te weinig kcal verbrand en zolang je dat niet voor elkaar krijgt zul je de buikspieren niet zien hoe hard je ze ook traint. Je moet zorgen dat je meer kcal verbruikt dan je eet...dus je gehele lichaam trainen. Grotere spiergroepen verbruiken meer kcal. Hoe actiever de spieren worden hoe meer je ook in rust momenten zal blijven verbranden.

    En zoals Kevf zei...schoon eten. Dus zo min mogelijk snoep. Voldoende eiwitten en onverzadigde vetten eten. Zo min mogelijk koolhydraten, net genoeg dat je geen hoofdpijn hebt en intensief kunt sporten.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als je niet naar de sportschool wilt:

    - hardlopen voor het ontbijt aan
    - optrekken (heb je meerdere varianten van)
    - push-ups (heb je meerdere vanrianten van)
    - Buikspieroefeningen
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Die oefeningen zullen ook maar een druppel op een hete plaat zijn. Maar hij gaf al aan niet meer te bewegen en minder bier drinken. Dus eigenlijk is al het advies vooraf al verspilde moeite :p
     
  4. Sherman

    Sherman Guest

    Okee:

    Neem nu dit citaat:

    ( bron: http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=97363 )

    (behalve eerste citaat: http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article1028815.ece/Van_nicht_tot_kerel )

    Je hoort het, prostaat******, hartklachten, impotentie. Het is gewoon niet goed voor je. punt.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    huh maar jij hebt het over anabolen. Die worden helemaal niet genoemd door Ashavan. Hij heeft het over supps die je bij bekende webshops kan kopen ;)
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Dat slaat als een tang op een varken.
    Je vergelijkt anabole steroiden met simpele suplementen. Te komisch :p

    En zelfs dan neem ik de bovenstaande teksten niet serieus. Een onervaren gebruiker die 7 jaar geleden eens een kuurtje geprobeerd heeft. Boeiend... Voor 1 zo'n voorbeeld zijn er 100'en die het niet hebben gehad. Zie vaak gasten vragen of hun kuur goed is om er voor de zomer even vlug goed uit te zien, maar als je ziet wat voor troep die aangesmeerd krijgen door gasten in de sportschool...tja triest.

    Elke powerlifters bij West Side Barble, die wel weet wat ie doet, gebruikt al meer dan 20 jaar...aan 1 stuk zonder off perioden. En die gasten hebben nergens last van :)

    Die Nicole is goed. Ja ze zijn stuk agressiever. Het kan niet te maken hebben met de massa gewichten die je niet even rustig kan neer leggen? Zoals olympische gewichtheffers die 200-300kg boven hun hoofd tillen en het dan gewoon naar beneden laten donderen op de houten vloer. Dat soort gewichten kun je niet rustig neer leggen. Maar goed veel mannetjes die gebruiken tillen net hun lichaamsgewicht. En dat kun je wel gewoon neerleggen. Als mij dat lukt met 100kg boven me hoofd tot aan de grond, dan kunnen hun dat ook.

    Ik word beetje moe van die mensjes...als ze nu eens gewoon hun bek houden en andere mensen gewoon hun ding laten doen. Val mij niet lastig, val ik jouw niet lastig...val je mij lastig heb jij grote problemen is het princiepe dan wat mij betreft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2009
  7. Sherman

    Sherman Guest

    Het gaat er om dàt ze er zijn, mensen die er ziek van worden.

    Sowieso vind ik het maar triest van die stofjes en pilletjes. Het is gewoon vals spelen. Ik heb veel meer respect voor echte werkspieren dan van die trainingsspieren.
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Que ? Waar gaf ik dat aan dan ? :b:

    Qua voeding zit echt wel goed, drink geen cola etc,eet geen vet-frituur, elke dag bruinebrood,veel pasta,

    Hbe gewoon een lintworm . . . . . Ik zal is wat meer bewegen dan
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoezo? Als je het kan opbrengen om naast je werk nog aan de gewichten gaat hangen is toch netjes, zou een accountant naast zijn werk in de avonduren zakken aardappels van het land af moeten halen om gespierd te worden? Maar goed het is jouw mening.
     
  10. Ashavan

    Ashavan Guest

    Nou ja hij kan Pro Hormoon gelezen hebben bij M-stak, maar dat zit in de voorganger. De reguliere Animal Stak. Bij de M-stak hebben ze de Pro Hormoon verwijderd.

    @Anubis
    Als je een lintworm heb moet je voor 2 eten :p

    Dat dik gedrukte kwam over als: "Zucht" niet antwoorden met stoppen bier drinken en meer bewegen, want dat wil ik niet.

    Wellicht dat ik het verkeerd interpreteerde.

    @Sherman
    Wat jij wilt kerel _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2009
  11. Sherman

    Sherman Guest

    Er stond bij dat ene potje inderdaad allerlei gelul over hormonen en anabolic en weet ik het allemaal. Kijk op een gegeven moment weten mensen ook niet meer wat ze nou allemaal naar binnen aan het proppen zijn.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dude echt wat je zegt slaat compleet nergens op! Creatine is bijv een stof wat ook in biefstuk zit, maar voor 5gr creatine moet je wel 1kg biefstuk eten, waarom zou je dat willen. Dan kan je dat toch beter in poedervorm nemen?

    Whey is de eiwit met min of meer de hoogste biologische waarde en wordt gewonnen uit stremsel. Als jij het stremsel wilt eten, be my guest maar ik hou het wel bij de poeder.

    Omega 3,6,9 haal je het beste uit vis, wil jij alle dagen vette vis eten, ga je gang, maar ik hou het wel bij de visoliecaps.

    Zo is er voor praktisch elk supplement wel een natuurlijke variant te verzinnen, echter je kan exact dezelfde voedingsstoffen ook iets gemakkelijker binnen krijgen ;)

    No offence, maar het wordt tijd dat je je kennis wat opkrikt ;)

    edit: anabool is helemaal niks slechts aan. Anabool staat voor de positieve toestand waarin je spieren zich kunnen verkeren (ze worden groter sterker) tov katabool (spierafbraak). Het is het anabool steroide wat slecht voor je is (herstel/groei dmv hormonen)

    Daarnaast zijn er idd supps om je EIGEN testo-aanmaak te optimaliseren. Die neemt namelijk af vanaf je 25e :)
     
  13. Sherman

    Sherman Guest

    het wordt tijd dat je selectief leert te lezen, ik reageerde even op dat stuk van Ashavan over dat alleen n00bs last krijgen van anabolen. ;)

    EDIT; anabool steroide... het is ook steeds wat anders. :p Maar geef toe dat het allemaal wel ondoorzichtig is. Er blijft gewoon een gevaar op de loer liggen dat er gasten zijn die zich laten verleiden door de kleurige verpakkinkjes van BOOM! en POWER! en CRACK! en weet ik het allemaal. Ze weten dan niet wat ze naar binnen werken, omdat op supplementen anabool staat, en anabool lijkt weer op anabol steroide. Dus voor het zelfde geld kopen ze via via 'supplementen' en dan zijn het gewoon echte anabool steroiden.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2009
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    daar kan ik me dan weer wel in vinden (reageerde overigens op een eerdere post van je). In Ned overigens geen probleem, dat is allemaal echt wel vertrouwd. In Amerika (en dus webshops) kan je echter genoeg pro-hormonen (1-ad bijv) kopen en zelfs designer steroiden (ook maar een naampje voor nieuwe steroiden overigens). Kopers zien het 'spannende' potje en beseffen niet wat ze in huis halen. Laat staan dat ze weten dat een nakuur ed nodig is.

    In twijfel altijd advies inwinnen, al kan je in bekende Nederlandse webshops niet echt misgaan :)
     
  15. Sherman

    Sherman Guest

    zijn we het uiteindelijk toch nog met elkaar eens. :)
     
  16. Ashavan

    Ashavan Guest

    Over je edit ben ik eens. In het begin zei ik zelfs nog tegen Kevf: "shit had ik bijna bestel gedrukt. Maar die labels zijn ook zo mooi heh" :p

    En ik geef toe dat in het begin ik ook veel suplementen kocht omdat het wel leuk klonk qua verhaaltje. Maar na een tijdje filter je zo er uit wat werkt en wat niet. Je kijkt naar de lijst van ingredienten en samenstelling en hebt dan ruwweg wel een beeld wat er gaat gebeuren. En daarom dat ik alleen Supercharge Labrada en die Animal M-stak adviseer. De synergie tussen die twee is lekker :D

    En tja...anabolic op een potje. Zo zijn er nog meer subtiele woordspelingen die de fabrikanten gebruiken. Zo heb je produkten die qua naam lijken op groeihormonen e.d. terwijl het er niet in zit, maar ja ze willen hun produkt goed marketen. En als je niet de tijd neemt verder te kijken wordt je genaaid, maar dat is met alles zo.

    Als je daadwerkelijke steroide in verdiept en een dealer vind die te vertrouwen is kan er weinig meer fout gaan. Maar ja daar ligt ook meteen het probleem. Waar vindt je iemand die te vertrouwen is? Het kost tijd. Want voor hetzelfde geld vindt je na-maak spul wat gewoon niet werkt en dus betaal je veel terwijl je niks krijgt. Of erger nog...op een sportschool kopen via iemand die je een slechte beginners kuur aanraad puur omdat hij van zijn spul af moet. En als jij dan iemand bent die zich niet genoeg in de materie heeft verdiept ga je tegen problemen aan lopen. Het gebeurd heel vaak dat er niet over een na-kuur nagedacht wordt...of een Off periode zodat je lichaam zich weer kan herstellen na al die stress. Of zie je samenstellingen voorbij komen waarvan je al ziet aankomen dat de oestrogenen bij die persoon door het dak zullen gaan...tja krijg je acne en kans op gyno.

    Als een beginner nu gewoon 500mg Testosteron Enenthate zet voor 10 weken met 4 weken na-kuur 40mg Nolvadex. Dan ben je klaar als beginner. Meer heb je niet nodig. Als je niet wilt spuiten kun je altijd nog DBol/Anavar (oraal) doen met een nolvadex na-kuur. Maar niet langer dan 6 weken omdat je lever anders problemen kan ervaren. En dat laat ook meteen het volgende probleem zien. Degene die slecht geinformeerd is en snel resultaat wilt denkt dat meer altijd beter is, maar dat is het absoluut niet in gebruik van AS. Half waarde tijden zijn er niet voor niks en de Off perioden om te herstellen zijn er niet voor niks. Informatie en voorbereiding is heel belangrijk.
     
  17. Sherman

    Sherman Guest

    :thumbs:
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    [yt]yN4QSP8EEPs[/yt]

    World Record Deadlifts. 457.5KG
    :eek: *jaloers is*
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    teeeering
    kijk die stang buigen xD
     
  20. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het leek wel alsof hij er nog vrij weinig moeite mee had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina