[Wii] Pokemon Platinum

Discussie in 'Games' gestart door Redfield NL, 20 mrt 2009.

1. Redfield NL

Redfield NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pokemon platinum

Titel: Pokemon Platinum
    Developer: Game Freak
    Genre: Role Playing Game
    Releasedates:
    US: 22-3-2009
    Japan: 13-09-2008
    Europe: 22-05-2009

informatie:

Nintendo heeft onlangs laten weten dat de nieuwste Pokemon game voor de Nintendo DS, genaamd Pokemon Platinum, in Europa op 22 mei 2009 zal verschijnen. Ook is er meer informatie over de game vrijgegeven.

In Pokemon Platinum zal de legendarische Pokemon Giratina in de zogenaamde "Origin Forme" te zien zijn en ook Dialga, Palkia, Uzie, Azelf en Mesprit zullen niet ontbreken. De Pokemon Shaymin kan men uit het Pokemon Diamond of Pearl spel overzetten naar de Platina versie, waar hij in de "Sky Forme" zal verschijnen.

De speler kan in Pokemon Platinum na het verslaan van de eindbazen in het verhaal, verder vechten in de zogenaamde Battle Frontier. Dit is een gebouw waar extra moeilijke tegenstanders klaar staan om een potje pokemano a pokemano te vechten.

Spannende gevechten zul je op kunnen slaan en online kunnen delen met andere spelers via Nintendo's Wi-Fi connection. Spelers zullen online niet alleen met elkaar kunnen vechten, maar ook enkele minigames zijn uitgerust met multiplayer mogelijkheden.

Het nieuwe pokemon spel dus het het is veder het zelfde spel als diamand en pearl met wat extra's erbij

Weet zelf nog niet of ik hem ga halen omdat ik pokemon pearl al heb ben benieuwd wie hem hier wel gaat halen

2. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik hem wel bestel via een amerikaanse site
    heb alleen vroeger pokemon yellow gespeeld op de gameboy

3. GameKid360

GameKid360 Guest

Deze ga ik dus zeker niet kopen.
    Zal best wel een goed spel zijn, maar ik heb Pearl al.
    Ik heb opzich best wel zin in een nieuw Pokemon avontuur.
    Ik heb Pearl al uitgespeeld.
    Maar ik ga Platinum niet kopen, lijkt te veel op Diamond & Pearl.
    Pokemon Yellow lijkt me best wel leuk, dan loopt Pikachu achter je reedt aan :'D

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Diamond had ik destijds ook direct besteld vanuit de US aangezien hij hier pas veel later kwam. De DS heb ik al een jaar niet meer aangeraakt (heb ook geen idee waar dat kreng is) en Platinum biedt, imo, toch te weinig veranderingen. In het verleden zijn er ook al diverse games geweest (zoals Emerald) die alleen maar een uitbreiding boden waardoor de game niet geweldig is al je de vorige games al had. Ik sla hem denk ik toch maar over dit keer.

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond pikachu altijd maar een stalker:9]
    Ik moet leaf green nog steeds helemaal uitspelen.

6. GameKid360

GameKid360 Guest

Waarom dat dan weer? xP

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Misschien omdat ie in Pokemon Yellow alleen maar achter je reet aanliep? :+\ik baal nu echt dat ik geen DS meer heb en dat ik Diamond ook heb verkocht met allemaal ziekgoeie en zeldzame Pokemon..
    ik zit te overwegen weer een DS aan te schaffen en dan met Platinum erbij.
    Want damn, i just love these Pokemon games. Diamond vond ik echt grandioos, en Platinum ziet er ook weer heel ziek uit met die nieuwe Giratinavorm.

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien is een algemeen pokemon treaht iets?:p
    Maar waar moet dat dan eigenlijk?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  10. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ga em niet kopen want ben nog te veel s'avonds bezig om diamond pokemons killen record om hoog te halen.
    Zit nu op 110.1248)

11. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    miss dat ik heb binnenkort importeer van play-asia (daar hebben ze de us versie ook)

En wss ook goedkoper dan dattie hier nieuw uitkomt.

12. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is. Aan de ene kant denk ik:'Ik ga dit spel aanschaffen, heerlijk jeugdsentiment.' aan de andere kant zeg ik tegen mezelf:'Kom op jongen, je bent 17 grow up.' Wat gaat er winnen?

13. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, doen wat je leuk vind. Games speel je toch voor je eigen lol, niet wat anderen er misschien wel niet van zullen denken.

Ik lees ook de Donald Duck, en ik ben der 24. Bladje is toch echt voor 12-minners.

14. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Het eerste :+

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Heb Pokemon Pearl ook en ben 20. Het kan me niks schelen wat anderen daarvan vinden, de Pokemon RPG zijn nog steeds zeer goede games en daarom koop ik ze.
    Alhoewel ik nog niet weet of ik Platinum haal, enige reden zal zijn om de grotere hoeveelheid pokemon die je kan vangen vanaf het eerste moment en dan de pokemon uit eerdere versies.

16. kenshin

kenshin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag toch maar gekocht leuk spel zeker een must have als je van rpg houd

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik dacht dat het begin misschien nog wel anders was maar ook dat is exact hetzelfde als Diamond. Ik heb geen zin om er weer 30 uur in te stoppen om dan eindelijk gebruik te maken van die extra's. Het is inderdaad geen aanrader voor diegenen die Diamond of Pearl al hebben.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    30 uur? Bij mij ginger er al makkelijk 200 in :)

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Laatst Pokemon Pearl voor de grap van mn neefje geleend. En ik vind Gold toch echt veel leuker. :eek: Ik weet niet, het had meer mysterie. Er zaten echt akelig weinig secrets in Pearl.

Als Pearl zo ongeveer hetzelfde is als deze, dan moet ik m in ieder geval niet. :)

Over Pearl deed ik trouwens wel aardig lang. :eek: 65 uur. Maar dat is echt niks in vergelijking met Gold, dat was echt dik in de 200 uur. Zat ik uren levenloos naar shiny pokemon te zoeken. Goede tijden. :+

Laatst bewerkt: 27 apr 2009
  20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Diamond/Pearl hadden meer secrets dan je denkt. Sowieso een stuk meer als Gold hoor ;)

Deel Deze Pagina