Nog niet. Rijschool waar ik wil gaan lessen heeft ook redelijk veel vrijheid qua tempo. Krijg dan eerst nog een intest, waarna ze schatten hoeveel lessen ik ongeveer nodig heb. Zou lekker zijn als ik in mei kan beginnen met behendigheidsdeel. 4u p/d, 3dagen en dan examen. Dan erna 1 of 2 weken voor verkeersdeelname. Hoop hem zelf in juni dan te halen, wat in feite goed mogelijk moet zijn (tenzij er dan wachtrij voor lessen of examens dan flink is toegenomen).
Net alvast theorie boeken gehaald, heb ik wat te doen van het weekend in Frankrijk.
Na het weekend snel theorie examen aanvragen en dan zien we wel verder. Ondertussen ook nog bezig met auto rijbewijs en hoop 28 mei te slagen.
Nog niet echt een idee wat voor motor ik wil. Ligt beetje aan budget en wat ik daarvoor kan krijgen. Wil wel zo een sport style. Kawasaki, Suzuki, Honda en Yamaha hebben mooie motorren, maar exact type/merk heb ik nog niet in gedachten. Moet niet al te oude zijn, want de hele oude modellen vind ik vaak weer niet zo heel mooi, zijn dan ook die van begin jaren 90.
Paar afbeeldingen van wat leuke motoren die ik net even snel tegen kwam:
Klik om te vergroten...