[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij wel. Het werd aangekondigd als 'Nieuw bij RTL GP! bla bla'.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi. Het is gelijk ook wat leuker als er een Nederlander meedoet.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vergeet Danica Patrick niet :cool: Indy Car blijf ik zelf ook altijd wel tof vinden. Die crash van dernet was wel ernstig btw.

Wel nice dat je naast de F1 dan ook nog dit hebt. Inderdaad leuker als er ook weer een Nederlander mee doet i.p.v. de standaard top.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wilde net zeggen. Ze zag hem echt niet maar wel een lekkere crash. ;)
    Ik weet alleen niet of ik het ga kijken als ze op een oval krijgen, dan kan me nooit echt boeien.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Shit Doornbos eruit. Hij zet hem er mooi naast maar jammer dat ze elkaar raken.

6. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    jammer van die halve puntjes nu in het klassement.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oval racing vind ik juist geweldig. Vier man dik naast elkaar, vet :cool: Op GPUpdate laten ze ook highlights zien van de kwalificatie en de races.

Ik vond de race op Maleisië wel interessant, maar wel een gigantische anti-climax. Toch goed dat het zo gegaan is, want het was ook echt te gevaarlijk. Gelukkig toch nog vermaakt, met leuke gevechten hier en daar.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit stukje van Haug ook:

Astu McLaren! :lol:
    Maar schijnt dat Haug en Mercedes totaal niet ammused zijn met McLaren op dit moment.

9. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het sowieso jammer dat Mercedes zoveel aandelen heeft in McLaren. Wat mij betreft leveren ze alleen de motoren en verder niet.

McLaren moet zich later deze maand (ben de datum even kwijt) ook verantwoorden tegenover het WMSC over het incident in Melbourne. En dan dacht ik dat we al die teringzooi achter de rug hadden.. |:-

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja idd, snap niet waarom McLaren nou nog eens op het matje moet komen. Ze zijn toch al gestraft en gaan niet in beroep, dus ze weten dat ze fout zaten. Ze hebben de bedenker van dit incident ontslagen, wat valt er dan nog meer uit te leggen :confused:

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad ja.

De algemene verwachting is, dat McLaren of een schorsing van een aantal race krijgt of uit het kampioenschap word geknikkerd, dit vanwege het feit dat McLaren met het hele gebeuren in 2007 een laatste waarschuwing heeft gehad voor het in diskrediet brengen van de sport, was toen een voorwaardelijke straf.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb echt genoten Zondag met de Indy Car. Voor mij gevoel is het meer racen dan tegenwoordig met F1 waar heel veel regels zijn, en Indy lijkt nog een beetje puur. Waar de laatste 2 jaar de F1 ander is geworden.

Indy car Highlights van Zondag.

http://www.youtube.com/watch?v=2B9mHiDTOcE&feature=related

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Was ook aangenaam verrast ja door IndyCar! Jammer van Doornbos, hij reed opzich wel een aardige race. Wel tof dat RTL een deel van de races live gaat uitzenden, echt een aanwinst. Iedereen hetzelfde chassis en dezelfde motor. Iedereen kan daar dus ook winnen en dat maakt het tof.

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bah, ik keur wat McLaren gedaan heeft absoluut af, maar asjeblieft laat McLaren gewoon meedoen aan het kampioenschap. Er moeten toch andere sancties zijn in dat geval?

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Man, ze zijn toch al gestraft. Laat McLaren lekker rijden, ze hebben een zwikje talentvolle coureurs die moeten rijden. Dit gaat weer is nergens over...

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De FIA is op het moment gewoon bezig met een heksenjacht tegen McLaren. De punten zijn al afgepakt en McLaren heeft een van de schuldigen al naar huis gestuurd. Maar McLaren brengt weer de sport in diskrediet, dus een schorsing van een aantal races zou ik niet eens heel erg onterecht vinden (hoop van niet hoor!!!), misschien leren ze het daar dan eindelijk eens. Zou alleen echt super jammer en triest zijn voor Kovalainen, wat een pech heeft die jongen al gehad bij McLaren zeg.

Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  17. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vrees een schorsing omdat McLaren nog een voorwaardelijke straf heeft i.v.m. het psionageschandaal. Zou wel slecht zijn voor de sport. Nog geen uitslag van 2009 staat vast...

Bovendien zou een schorsing weleens kunnen betekenen dat Mercedes opstapt of overstapt naar BrawnGP.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat is zeker niet goed voor de sport. Mercedes naar Brawn is ook nog wel een interessante. Zou nog zo is kunnen ook. Laten we eerst deze maand afwachten met al die hoorzittingen :emo:

19. JeePee

JeePee Guest

Indy viel mij juist heel erg tegen. De F1 zou spannender zijn als er 5 full cours yellows plaatsvinden in 1 race.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het dan voor Mercedes eerder de doorslag is om te stoppen met F1.

En indy viel mij ook tegen. Vind het niet zo heel boeiend om te zien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina